Us proposo pintar, retallar i muntar aquesta Vella Quaresma. Us agradarà.
M’agrada aquesta vella quaresma.
És molt xula intentaré fer-la.
Que bonica que és.
M’ha agradat molt aquesta proposta que ens has fet. La provarem de fer.
Us proposo pintar, retallar i muntar aquesta Vella Quaresma. Us agradarà.
M’agrada aquesta vella quaresma.
És molt xula intentaré fer-la.
Que bonica que és.
M’ha agradat molt aquesta proposta que ens has fet. La provarem de fer.