Maths in English: Numbers, Mental Maths & Problem Solving

En aquesta pàgina podeu veure tot el que estem fent de: Maths in English

Numbers, Mental Maths and Problem Solving

– Tercer:  1/2 hora per setmana , divendres de 10:00 a 10:30 a 3r B i de 10.30 a 11:00 a 3r A.

– Quart: 1 hora cada setmana, 4t A dilluns de 11:30 a 12:30 i 4t B divendres de 11:30 a 12:30

Aquí podeu veure una mostra dels worksheets que serveixen de suport per treballar la numeració, el càlcul mental i el càlcul escrit:

Maths in English 3rd-4t Escola Santa Anna

Problem Solving: A continuació teniu una mostra dels fulls que treballen la resolució de problemes:

Problem Solving Worksheets by Carme Florit Ballester

Look at this problem! En aquest enllaç mostrem un exemple de problema que els nois i noies resolen a classe. Ben aviat els podran crear on-line, com aquest que s’ha fet amb Nearpod:

La programació que hem preparat i un mapa conceptual que resumeix el contingut de la unitat didàctica estan disponibles a continuació:

Lesson Plan Maths in English

Els criteris d’avaluació d’aquesta unitat didàctica es poden visualitzar en una rúbrica que hem creat amb l’aplicació Rcampus.

Criteris d’avaluació (en anglès)

NOUS VIDEOS!! Els alumnes de 4t han començat a resoldre problemes en anglès. Aquests enregistraments mostren alumnes llegint el problema que tot just acaben d’escriure per dictar-lo a un altre company:

MOLT INTERESSANT!! Aquí teniu una petita mostra de com els nostres estudiants treballen la resolució de problemes. Aquest enregistrament es va fer durant el curs 2013-2014 amb l’auxiliar de conversa, Stephanie O’Dowd, en un moment en què havien de decidir l’operació per resoldre el problema:

NO US HO PERDEU!! Aquest curt vídeo enregistrat durant el curs 2013-2014 il·lustra el moment en què un grup de 4t està treballant la resolució de sumes amb la professora Mª Jesús:

One Response to Maths in English: Numbers, Mental Maths & Problem Solving

1. Yaima Cuervo San Martin says:

Me parece genial el trabajo que están desempeñando con los alumnos relacionado con el ingles, felicitaciones!