Welcome to our English Blog!

NOVETAT! SOM UN CENTRE GEP!

marcpluri_top_g

L’Escola Santa Anna està desenvolupant un projecte d’innovació anomenat GEP : Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme en el període 2015-2017.

Les escoles GEP entren en un programa de formació específic, per mitjà del qual comencen a estendre les noves estratègies d’atenció al plurilingüísme i de suport a l’aprenentatge de la llengua estrangera.

La voluntat d’adherir-nos al programa GEP va néixer de totes les experiències anteriors relatives a la promoció de la llengua estrangera. Les més recents, com sabeu, van ser el  Pla Integrat de Llengües Estrangeres (PILE), que va tenir una durada de 2 cursos , 2012-2013 i 2013-2014 i el Pla Experimental de Llengües Estrangeres 2008-2011 (PELE ). Les accions que es van iniciar amb aquests plans s’han seguit implementant.  Hem desenvolupat blocs de continguts de diverses àrees no lingüístiques des del curs 2005-2006 en el que s’anomena AICLE: Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengua Estrangera. Els tallers de plàstica en anglès de P4 a 4t, algunes unitats didàctiques de l’àrea de medi social i de l’àrea de plàstica a 5è i 6è en anglès, i les matemàtiques en anglès a 3r i 4t en són part.

El curs 2015-2016 i aquest curs 2016-2017, estem duent a terme les actuacions següents:

Maths in English: 1/2 h a 3r i 1 h a 4t per setmana més una unitat didàctica sencera durant el 2n trimestre

– Social Science or Science in English: una unitat didàctica sencera a 5è i 6è durant el 2n trimestre

Daily Routines in English: 1 sessió  de 15 minuts cada dia a P3, P4 i P5

Art Workshops in English: 1 sessió per setmana d’1 h a educació infantil i d’1 h i 1/2 a cicle inicial

Physical Education in English: una sessió de 10 minuts cada dia que els alumnes de 3r i 4t tenen educació física per a fer ‘warming up exercices, workouts and stretching in English’.

______________________________________________________________

ATENCIÓ PARES I MARES: El bloc d’anglès s’ha farcit d’articles que nois i noies han de visitar sovint per cantar les cançons i poder entrar als enllaços d’exercicis interactius de matemàtiques en anglès des de casa, tal com fem a les hores de classe. Una estona cada dia ens farà avançar molt! Gràcies per la vostra col·laboració!