Caga, Tió!

Després d’haver estat donant-li de menjar, el nostre Tió, amb uns quants cops de bastó, ens ha cagat neules i torrons! Gràcies, Tió!! Cliqueu per veure’n les fotos i els vídeos:

Fem tallers de nadal

A cicle inicial, hem organitzat uns tallers per crear un detallet nadalenc. Ens ho hem passat molt bé treballant amb companys i companyes de les 4 classes de 1r i 2n.

Arriba el Tió de cicle inicial!

A l’escola tenim dos tions, el Tió d’Infantil, que es queda al vestíbul i el Tió de cicle inicial, que s’instal·la al pis de dalt. El nostre Tió és més petit i quan arriba a l’escola sempre s’amaga en algun lloc inesperat. Ens ho hem passat d’allò més bé seguint les seves pistes. Visca el Tió de cicle inicial!!

Anem al teatre!

Dofins, Balenes, Camaleons i Tortugues vam anar al Teatre Monumental a veure un espectacle de clown molt divertit!

Aniversaris Setembre

Hem celebrat l’aniversari dels companys i companyes de setembre.

FELICITATS DÚNIA I JAN!

Visita al CRAM

Aquest dimecres, els Dofins i les Balenes hem visitat el CRAM. Amb aquesta activitat podrem engegar el nostre projecte sobre l’animal de la nostra classe.
Cliqueu sobre la foto per accedir a l’àlbum:

YUSRA MARDINI

Hola famílies!

Sabeu qui és la Yusra Mardini? És una esportista important que hem treballat a l’aula.

La voleu conèixer? Cliqueu a la imatge i us explicarem més coses!!

Resolució de conflictes

Avui, a castellà, hem après el significat de paraules com “empatia”, “tolerància”, “solidaritat”…

Hem vist un curt que es titula “Pájaros” i hem parlat sobre els conflictes amb els quals ens podem trobar i com podem solucionar-los. Per practicar-ho hem fet alguns vídeos d’exemple, aquí els teniu!

Cinderella

Avui ha vingut una companyia de teatre a l’escola a fer-nos l’obra de “La Ventafocs” en anglès (Cinderella).

Ens ha semblat molt divertida i hem pogut practicar el vocabulari après a l’aula.

DIA DE LA DANSA

Avui hem celebrat el dia de la dansa!

Al matí, Balenes i Dofins hem fet un taller molt especial de la mà d’una professional de l’Escola Dansa Heidi. Hem après a ser més conscients del nostre propi cos i a moure’l de formes molt concretes.

A la tarda, hem anat a veure un espectacle de dansa, on les actuacions les feien nens i nenes de l’escola. De la nostra classe ha sortit a ballar la Mia amb la seva germana i ho han fet genial!

Voleu veure més imatges i vídeos d’avui? Cliqueu a la imatge!