4. Després SANT JORDI

Els nens i les nenes d’Infantil estem molt contents d’haver conegut els dracs i volem deixar-vos un recull de diferents dracs per poder imprimir-los i acolorir-los:

2imagenes-dragodibujos-colorear-dragones-g dibujos-dragon-fiero-dibujos-infantiles dibujos-de-dragones-071

dibujos-de-dragones-084 drac-amb-dos-caps dibujos-infantiles-dragones-colorear draak07 draC A MOTES

DRAC AMB BANYA DRAC SENSE ALES dragon-source_nri drac-tirant-foc dragon-cola

dragones-para-imprimir-11116.jpg dragones-peq dragon-on-its-back-legs-01-kh5_7tk

th

caza-dragones-013

Mireu quina història més maca hem creat amb eines tradicionals i amb la PDI. Es diu “EL DRAC CUA LLARGA”

Drac Cua Llarga 1

Drac Cua Llarga 2

Drac Cua Llarga 3

Drac Cua Llarga 4

Drac Cua Llarga 5

Drac Cua Llarga 6

Hem intercanviat feines al voltant de SANT JORDI amb una altra escola. Es tracta de l’escola MARCEL·LÍ MORAGAS de Gavà. Nosaltres els hem enviat el nostre conte i ells ens han mostrat aquestes composicions que s’han pogut veure a la Mostra Gastronòmica de l’espàrrec de Gavà, els dies 24, 25 i 26 d’abril. Són uns dracs impressionants fets amb llegums, pasta i llavors diverses.

DRAC MARCEL.LI MORAGAS 2             DRAC MARCEL.LI MORAGAS1