Daily Archives: 16 març 2010

Els de Cicle Superior anem a l’AUDITORI

Aquest matí, els nois i noies de Cicle Superior, hem anat a l’Auditori.

Hem escoltat el concert VEUS, QUINES VEUS ?

Dotze cantants professionals es constitueixen en cor de cambra per oferir-nos en aquest concert un repertori virtuós i a l’hora divertit i variat. Les possibilitats de la veu cantada, diferents agrupacions vocals, músiques de diferents èpoques i una posada en escena adequada, faran que ens sigui realment difícil deixar d’escoltar.

Aquests som nosaltres. Ha estat un concert molt sorprenent !!!!

Festa de la PRIMAVERA

logo

Arriba la PRIMAVERA i ens disposem a celebrar-ho fent una festa que ja és tradició en la nostra ciutat, la Festa de la Primavera.

Enguany l’arribada de la primavera als parcs de la ciutat ve acompanyada amb música. El Concurs Internacional de piano Mª Canals s’obre amb la proposta d’oferir uns llocs per a la interpretació musical als espais de la ciutat, amb l’aportació d’un piano als jardins.

Una bona manera de celebrar l’arribada de la primavera és fent una plantada i interpretant música.

Els alumnes de 20n i 3er de l’escola han acudit aquest matí a la cita en el Jardí de les Infantes. Han plantat i han pogut interpretar la seva música en un piano.

Aquí els teniu !