Calendari escolar per al curs 2010-2011

calendari-escolar

Us informem que ja és públic el Calendari escolar per al proper curs 2010-2011.

Mireu-lo doncs hi ha canvis significatius.

Calendari per al curs 2010-2011

7 de setembre: inici de les classes al segon cicle de l’educació infantil, l’educació primària, l’educació especial i els ensenyaments secundaris, professionals i de règim especial.

14 de setembre: inici de les classes als cicles formatius de grau superior, les escoles oficials d’idiomes i els centres i aules de formació de persones adultes.

23 de desembre de 2010 al 6 de gener de 2011: vacances de Nadal.

Del 28 de febrer al 4 de març o del 7 a l’11 de març de 2011 (segons decideixi el director o la directora del servei territorial corresponent): vacances.

Del 18 al 25 d’abril de 2011: vacances de Setmana Santa.

22 de juny de 2011: acaben les classes a tots els centres.

Tenen la consideració de dies festius els que determini la disposició corresponent del Departament de Treball i els dos dies de festa local.

Cada centre pot establir tres dies festius no consecutius, de lliure disposició, que no poden coincidir amb els d’inici i final de les classes, s’han de preveure en la programació general del centre i s’han de comunicar al servei territorial corresponent.

Documentació sobre la reforma del calendari escolar

One thought on “Calendari escolar per al curs 2010-2011

1. Maria del Mar Pla

Cada juny em trobo amb el mateix problema: Necessito un calendari escolar per al curs vinent i no el trobo. Estaria bé que en pengessiu un a l’xtec (fins i tot en diferents models, per poder programar. MOltes gràcies.