Quina il·usió! Tots estem superemocionats, els mestres, les famílies i espero que sobretot els cantaires, perquè sou els veritables protagonistes d’aquest somni! Us deixo una versió de la cançó que van fer els vostres companys del curs 2009-2010. Que , si més no, ens ho passem tan bé com ells! Petons!
Arxiu mensual: setembre de 2012
Autobús al Liceu
Benvolgudes famílies de l’Alberich :
Suposo que ja us ha arribat la informació, però sempre hi ha alguna d’aquestes circulars que desapareixen miraculosament. El dia 7 d’octubre una de les corals de l’escola actuarà al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. I és per aquets motiu que l’escola organitza un autobús per assistir-hi, sense cost, per a què vingui quanta més gent millor. Això si, cal comprar unes entrades que es poden comprar o bé a SERVICAIXA, o a través de www.ticketmaster.es. L’hora de sortida serà cap a les 13 h, i el concert comença a les 19 h. Si algú hi està interessat, cal que passi per secretaria abans del divendres 28 per tal de reservar les places de l’autobús. Gràcies !!!
Hem encetat un nou curs…
Hem encetat un nou curs, els anys passen sense quasi adonar-nos-en, i ja som al 2012-2013!!! Vosaltres cada cop més grans, i nosaltres cada cop més escarransits, però què hi farem! Per això, hem decidit començar el curs amb una cançó que aquests dies s’ha escoltat molt, i que en sentir-la ens fa pensar en llibertat, però sobretot en com en som de poderosos quan unim els nostres esforços. Si, estem parlant de “L’estaca”, aquesta cançó que ha traspassat fronteres, i que s’ha convertit en Himne. Preguntant-li al Lluís Llach que sentia quan escoltava la seva cançó, va contestar que sentia que ja no era seva, que ja s’havia convertit en una cançó del poble. Fantàstic, com sempre, Lluís Llach.