No passis de roda a roda

Com cada any, intentem apropar als nostres alumnes a situacions de la vida què, en ocasions, no fem cas i així procurar concienciar-los en el civisme i la proactivitat envers a les persones amb discapacitats.

Avui ens ha visitat la Federació Mestral-COCEMFE Tarragona per tal de realitzar l’activitat “No passis de roda a roda” amb els alumnes de 6è.

Moltes gràcies.

Aquí teniu unes fotos de l’activitat.

Activitat No passis de roda a roda:

No passis de roda a roda

No passis de roda a roda és un programa en col·laboració amb la Lliga d’Afectats Reumatològics, va dirigit a l’àmbit educatiu i és una campanya de conscienciació a través de xerrades informatives i també fan que els joves participin, per exemple, jugant un partit de bàsquet amb cadira de rodes o realitzant un circuit de detecció de barreres arquitectòniques o sobre educació viària i prevenció.

I durant aquesta primera setmana del tercer trimestre ens han vingut a ensenyar moltes coses sobre les persones que van en cadira de rodes, les seves mancances, les barreres o dificultats que posem la resta de persones, aspectes del seu dia a dia,… i ens han fet passar una gran estona gaudint d’un partit de bàsquet en cadira de rodes.

Ha estat molt interessant i espero que ens ajudi a concienciar-nos de les dificultats que s’hi troben aquestes persones i que tothom pot ajudar a evitar-les.

Una activitat molt enriquidora.

Defensa personal i TRX

Durant aquestes dues setmanes han vingut els mestres de Taekwondo i altres arts marcials de l’escola LAISSA i ens han ensenyat algunes tècniques de defensa personal, formes de caure per no patir lesions majors i una tècnica d’entrenament utilitzada pels paracaigudistes anomenada TRX.

Ha estat interessant i semblava que tothom s’ho estava passant molt bé al mateix temps que aprenien altres modalitats esportives.

Defensa personal i TRX

CROSS Solidari 2014 pel Dia de la Pau

Us volem donar la més sincera enhorabona per la vostra espectacular participació perquè avui hem vist una Escola  activa i solidària.

Hem de tenir en compte que avui han estat treballant junt amb la nostra Comunitat i col·laborant en tot per poder dur aquest CROSS endavant la Policia de Reus, Reus Esport i Lleure, La Creu Roja i El Banc dels Aliments. Moltes gràcies.

També volíem agrair a tots els alumnes les ganes i la il·lusió demostrada, a tots els que heu participat en la Cursa d’adults, a tots els mestres que heu estat aquí en tot moment per controlar els alumnes i motivant-los a que animessin, a tots els pares d’aquesta Comunitat i, com no, a tots els voluntaris que ho han fet tot per facilitar-nos la feina a realitzar i aconseguir així que aquest dia haja anat tan bé.

Ha estat un gran dia.

Xerrada Fundació Banc dels Aliments

Avui ens ha visitat l’Antoni Garcia (president de la Fundació Banc dels Aliments Comarques de Tarragona) per explicar-nos la funció que desenvolupa la Fundació del Banc d’Aliments i l’ajuda que poden arribar a lliurar a totes aquelles persones que ho necessiten.

Ha estat un plaer comptar amb la seva presència, i amb les seves paraules hem pogut veure que tots els aliments que hem dut serviran de molta ajuda.

Moltes gràcies per la vostra aportació.

Un trimestre amb activitats esportives diferents

Hola a tothom,

Ja s’apropa el dia del CROSS Solidari i fins ara no podia entrar al Bloc per tal d’anar animant-vos, ni explicant tot allò que heu anat fent durant el primer trimestre. Per aquesta rao us explicaré dues activitats esportives que hem realitzat i que han estat impartides per gent externa al professorat de l’escola.

• Durant el mes d’octubre va venir David (entrenador de Bàdminton) a explicar moltes coses interessants sobre el bàdminton  i a fer-nos una classe pràctica.

• I a desembre va venir l’Alba (del Grup BiciCamp) a fer-nos una classe teòrica i una pràctica sobre la utilització de la bicicleta.