Colònies d’Estiu acidH 2021

‪‪Colònies d’Estiu acidH 2021, del 2 al 11 de juliol, a la Casa de Colònies “La Canova” a Olot. Tenim previst fer unes colònies d’estiu per a adolescents de 12 a 18 anys i unes colònies d’estiu per a joves de 19 a 25 anys. Possibilitat de beques de l’Ajuntament de Barcelona i de la Diputació de Barcelona.

Inscripcions a activitatsextraescolars@acidh.org

Pau Gasol virtual academy!

Pau Gasol virtual academy! Us animem a participar en la versió online del campus d’estiu de #bàsquet amb @paugasol! Inscriviu-vos gratuïtament i gaudiu d’entrenaments amb professionals i xerrades d’hàbits saludables i moltes sorpreses!.
@PauGasolAcademy paugasolacademy.com

El dimarts 30 de juny n’hi haurà un zoom en directe amb Pau Gasol i altres esportistes i hi seran dos esportistes Special, una serà la nostra Andrea Ballesta.

ANUL.LACIÓ COLÒNIES D’ESTIU ACIDH 2020

Donada la situació d’excepcionalitat creada pel COVID-19, des de la nostra entitat, tot i que teniem l’esperança de poder realizar aquest estiu una nova edició de les Colònies d’Estiu, ens hem vist obligats a anul.larles.

Durant aquests dies d’incertesa hem estat seguint seguint totes els esborranys de protocols i directrius que se’ns estaven enviant des de la Generalitat de Catalunya i des de les autoritats sanitàries amb la intenció d’informar-nos de quines adaptacions i normatives s’haurien d’aplicar en el cas de que al final es poguessin fer les Colònies d’Estiu i adaptar-nos a aquesta nova realitat.

Com ja sabeu un dels trets fonamentals de les Colònies d’Estiu és la convivència i el reforçar els vincles afectius entre els/les alumnes i el màxim objectiu que tenim sempre és poder garantir la seguretat i la salut dels nostres alumnes. Per tant, en un moment com l’actual aquesta premissa hauria de fer-se amb molta cura i seguint molts protocols i som del parer que serien unes normes tan estrictes que desvirtuarien l’essència del que és una Colònia d’Estiu i originaria un estrès constant per aplicar tota la normativa sanitaria per evitar contagis i no viuriem amb normalitat una activitat que està pensada per gaudir i disfrutar de tot i amb tots/es.

Pel que fa al reemborsament de les quantitats pagades us comuniquem que es fara en dues parts, la primera l’import serà el que heu pagat fins el mes de març i la segona la resta fins el mes de maig.

Amb el convenciment que ens veurem aviat, i que entre tots superarem aquest delicat moment, rebeu una cordial salutació i esperem veure´ns a l’edició de l’any vinent, que la farem a la mateixa casa de Colònies que teniem contractada per a aquest any.