Mòbils de l’alumnat.

Tenim sort que l’alumnat té a les seves mans els mòbils. En una escola pública on cada dia hi ha menys recursos, ens podem aprofitar d’aquests aparells d’una manera ben constructiva. Es pot enregistrar qualsevol cosa (foto, video i so) millor que amb la última adquisició de càmara que hagi fet el centre. I no n’hi ha un per classe, sinó que n’hi ha molts.

Els professionals de la nostra societat fan servir el mòbil!!!! Els artistes enregistren actuacions, fan fotos, … i els enginyers, i els metges, … Potser no té sentit que els futurs professionals que ara són a les aules els el tinguem prohibit!!!

Es tendeix cap al m-learning. Aquests són algunes conclusions
Our collective MobiMOOC top tips were:

• One size does not fit all: choose the tools to fit the need and context
  • Let learning design inform the technology (not the other way round)
  • ACTIVE Learning: use mobile tools to do stuff – in the classroom, in the world
  • Empowerment: allow the learners lead
  • Use social media to collaborate and share
  • Keep learning strategies AGILE: allow time, and space to iterate
  • Start from the CONTEXT of use, involve learners and be creative
  • Small, reusable content is more flexible for mobile use

This is what the MobiMOOC class of 2012 came up with.