BOTIGUES DEL NOSTRE POBLE

Per aprendre el vocabulari del comerç, els nens i les nenes que anem a Suport i a l’Aula d’Acollida vam fer una sortida al poble. Vam fotografiar les botigues i els productes que s’hi venien. I ara, si cliqueu a la imatge podreu veure el treball que hem fet:

De botigues

3 thoughts on “BOTIGUES DEL NOSTRE POBLE

1. Maria Morcillo

Quina bona idea! Això sí que és fer vivenciar l’aprenentatge! I quin munt de competències heu treballat… M’ha agradat molt fer un volt per les botigues del vostre poble i ben segur que hi aniré aviat a comprar alguna cosa per allà!

2. Marta Brugue Mandico

M’ha agradat molt i molt ja que amb “botigues del nostre poble” aprenen fets de la realitat que els envolta cada dia, aixi saben on han d’anar a comprar cada cosa i a més d’aprendre molt vocabulari, amb l’ajuda de les fotografies amplien d’ una manera senzilla i natural. Sabran que poden trobar a la fleca, sabateria,farmàcia… Aquestes imatges les poden imprimir i guardar en un arxiu per ordre d’abecedari, d’aquesta manera quan necessiten fer una consulta poden accediri amb seguretat i de manera autònoma. També servirà per escriure les paraules de cada cosa o objectes i amb la imatge i paraula aprendran a memoritzar amb més facilitat. Realment amb aquesta activitat pots ampliar els coneixements dels alumnes.

3. Laura

Això sí que és aprenentatge significatiu.
    Costa trobar en els blocs aprenentatges tant bàsics per aquest alumnat nouvingut.
    Endavant amb aquesta feina tan xul·la!!!