Entrevista a l’Angès Grau

Hola a tothom avui entrevistarem a l’Agnès Grau, professora de filosofia, espero que us agradi.

Com et dius i quants anys tens?

Jo soc l’Agnès Grau, tinc 36 anys.

Com et descriuries a tu mateixa en poques paraules?

Com una persona que de vegades s’estressa una mica i a l’hora molt entusiasta amb molta passió i amb moltes ganes de riure.

Quins valors consideres més importants per a la  teva vida ?

Jo crec que és l’amor a les persones i a la gent que estimes, després la salut que és molt important, la llibertat de poder fer el que vulguis i la festa de celebrar les coses amb les persones que tu vulguis.

Que és el que més t’agrada de ser professora?

Veure com creixen, de com comença un curs i com l’acaben, veure la cara de satisfacció quan després d’un gran esforç aprenen coses, les preguntes que fan jo crec que això és el que més m’agrada.

Quin moment recordes amb més satisfacció com a docent?

El moment amb més satisfacció és quan una exalumna et saluda i t’explica que li va bé, això és molt bonic, que se’n recorden de coses que tu els hi has ensenyat. Una vegada uns alumnes d’una tutoria complicada em van regalat un pernil.

Quin tipus de música t’agrada escoltar i quines aficions t’agrada fer?

M`agrada molt la música, des de la tradicional, de cantautor i música tecno, m’agrada tota. A més toco el baix.

Una de les meves aficions és la música i una altra és la fotografia i la fotografia tecnològica.

Què penses sobre l’aula d’acollida?

Que és molt interessant, necessari per aprendre i que necessiten més recursos els docents d’acollida per poder ensenyar millor els alumnes, i que duri més temps no només dos anys.

Quina ha estat l’excusa més comuna o més curiosa que els estudiants han donat quan no han fet els deures o no han estudiat per a un examen?

Que estan malalts, i que de vegades era veritat.

Gràcies per l’entrevista, ha sigut interessant, que et vagi bé

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *