a mi mencanta el bloc
vinga 5éb animeovos a ecriue a mi m’agrada escriure aque
1.Per a que vingui a visitarnos molta gent.
2- Perque m’agrada veure lo que escrit en un bloc
3- Perque es força divertit.
4- Perque es la nostra obligació
5- Perque ens la fet la senyoreta estrella
i moltes raons mes
vinga animeo-vos!!!!!!!
estrella
em sembla que el bloc no va malament no?
perque sembla que baixi perfecte
a mi mencanta el bloc
vinga 5éb animeovos a ecriue a mi m’agrada escriure aque
1.Per a que vingui a visitarnos molta gent.
2- Perque m’agrada veure lo que escrit en un bloc
3- Perque es força divertit.
4- Perque es la nostra obligació
5- Perque ens la fet la senyoreta estrella
i moltes raons mes
vinga animeo-vos!!!!!!!
victoria savchak
un peto