Les principals finalitats del 3B. Club Catalunya són:
– Participar activament en l’aprenentatge de la cultura dels coneixements i de les habilitats, de les iniciatives en la construcció col.lectiva de propostes i de les apostes en aprendre a aprendre com a oci creatiu i diversió cooperativa.
– Reinterpretar i millorar les tasques escolars de reforç i per a casa
– Ensenyar el 3B com un esport mental i com a teatre en l’escenificació de les persones cooperants davant les diverses situacions.
– Reconèixer la música de fons com a element estimulant que motiva l’activitat i sempre que no molesti el desenvolupament de les converses i de les tasques del 3B.
– Sensibilitzar a la societat de la cooperació com a habilitat personal i col.lectiva per a la supervivència de la societat i del planeta Terra.
– El 3B és compatible en qualsevol metodologia activa de l’escola i de l’institut, del centre de formació d’adults com de la universitat.
– En el fons és més que saber i saber fer, és saber ser i estar en unes activitats on es mostra al final l’agilitat de la dinàmica de rols alternativa i seqüencial del saber i del saber fer, convertint el 3B com un joc social i mental per a la cohesió i la inclusió social, com a motor de la conservació i millora del nostre patrimoni i com a vivència de la convivència democràtica activa.
APUNTA’T AL 3B info@cooperis.cat
VOLA AMB NOSALTRES
“La pau és sols possible si hi ha cooperació, creativitat i bon cor de les persones”
I així sentirem dins de la nostra ànima que sols en llibertat podem començar a volar”