La Televisió per Internet: Parlem de la crisi econòmica.

Aprofitant l’interès que despertava als/les alumnes de cicle mitjà el tema de la televisió des de l’escola ens van ficar en contacte amb una televisió per Internet local anomenada teve.on. Així doncs, el càmera i la presentadora d’aquest programa ens va oferir la possibilitat de parlar sobre un tema d’actualitat: la crisi econòmica.

Durant unes setmanes els/les alumnes van realitzar una cerca d’informació per Internet a partir d’allò que volien saber. Un cop obtinguda la informació, la van analitzar detingudament amb la seva tutora i varen fer un petit dibuix del que significava per a ells la crisi econòmica.
Ja estaven preparats per ser entrevistats i gravats. Un cop finalitzada la gravació l’alumnat va entrevistar al càmera i la presentadora i van poder observar el funcionament de la videocàmera.

Al finalitzar l’experiència i poder veure el producte final de la seva entrevista, els xiquets i xiquetes de quart, a classe de TAC , van elaborar una petita presentació aportant l’opinió personal de l’experiència.