ÚLTIM DIA DEL TRIMESTRE

El passat 22 de març va ser l’últim dia del segon trimestre i, per això, vam gaudir d’un dia diferent. Durant el matí vam elaborar una cistella de pasqua, ja que després del pati havíem de cercar els ous de xocolata que ens havia amagat el conillet de pasqua.

A la tarda, vam fer grups internivell amb els infants del cicle i vam baixar al pati a fer una petita gimcana de pasqua. Vam gaudir molt d’aquest dia!

EXPERIMENTEM AMB EL CICLE DE L’AIGUA

Els alumnes de 4t, dins el nostre projecte,  hem fet un petit experiment per poder entendre d’una manera fàcil i divertida el cicle de l’aigua.

Vam necessitar una bossa de plàstic transparent on cadascú hi vam dibuixar el mar a la part inferior, amb un retolador permanent, i a la part superior, un sol i uns núvols.

Un cop dibuixat vam posar una mica d’aigua a l’interior de la bossa i li vam donar un toc de color amb colorant alimentari. Després vam enganxar les bosses amb cinta adhesiva en una finestra on toca el sol bona part dia i d’aquesta manera, amb l’escalfor del sol, hem pogut observar el cicle de l’aigua.

Hem pogut aprendre el procés que segueix l’aigua des de que s’evapora del mar i ascendeix en forma de vapor, fins que es condensa en forma de gotes als núvols i cau en forma de precipitació i torna al mar.

Alumnes de 4t

ACTIVITAT MOBILITAT SEGURA

El passat dilluns 4 de març ens va visitar l’Albert, mosso d’esquadra. Ens va explicar de quina manera havíem de circular com a vianants i ciclistes de forma segura.

DIA DE LES LLENGÜES MATERNES

El passat dimecres 21 de febrer vam celebrar a l’escola el dia de les llengües maternes. Tots els infants vam construir un mural amb els nostres plats preferits.

CARNESTOLTES A L’ESCOLA

La setmana passada vam celebrar Carnestoltes. Cada dia el rei Carnestoltes ens reptava a fer una bogeria de les seves: pentinats divertits, mitjons diferents…

Divendres a la tarda els astronautes de cicle mitjà ballant la nostra dansa vam arribar a la Lluna i vam col·locar la nostra bandera.

SORTIDA ANIMAC

El passat dimecres 14 de febrer els infants de cicle mitjà vam gaudir de la sortida del segon trimestre. A primera hora del matí, vam descobrir el món de l’escape room, en el qual havíem de trobar el diamant que un lladre va agafar, per cert, ho vam aconseguir. Tot seguit, ens esperava el teatre de la Llotja per a poder visualitzar els curtmetratges d’aquesta edició, dedicada a la diversitat.

Finalment a la tarda ens vam esbargir al parc de la Mitjana. Ens ho vam passar molt bé!

DIA DE LA PAU A L’ESCOLA

El passat dimarts 30 de gener vam celebrar el Dia de la Pau a l’escola. Cada infant va elaborar una ploma amb un desig , la qual formaria part del mural col·laboratiu. També a l’aula vam llegir el conte “ El fil invisible “ de l’autora Míriam Tirado. Amb aquest vam descobrir que cadascun de nosaltres tenim grans qualitats als ulls dels altres i el que és més important ,totes aquestes estan connectades i ens ajuden a formar el gran equip que som.

NADAL A L’ESCOLA!

Aquests últims dies hem realitzat diferents activitats. Cada infant ha escrit un desig en una manualitat per penjar-la a l’arbre de l’escola. També hem realitzat una felicitació, la qual esperem que us agradi molt.
La setmana passada vam rebre una visita molt especial: el nostre tió havia arribat a l’escola! Durant aquests dies l’hem cuidat i alimentat, per això moltes coses avui ens ha cagat.
I què ens en dieu de les nadales? Ben empolainats al pati hem baixat i tot cantant les hem disfrutat.
Finalment, el dia hem acabat i les campanades tots junts hem celebrat.

Bones festes!

NADALA

LANDFORMS and EROSIONS

Aquest trimestre, en l’apartat de GEP de l’escola hem treballat la càpsula: Landforms and erosions. Hem après que hi ha relleus diferents i hem fet una llista de tots aquests. D’altra banda també hem après que hi ha diversos tipus d’erosions, per què la Terra s’erosiona? doncs pots ser degut al vent, a l’aigua i a d’altres factors….. és per aquest motiu que us deixem tot un seguit de fotos per tal que vegeu que bé ens ho passem! Cliqueu a la imatge!