Biblioteca d’aula

IMG_7418 (800x600)Les Balenes estem acabant aquests dies el Projecte de Castells i volem agrair a tothom que ens ha aportat un conte o un àlbum per la nostra biblioteca, perquè gràcies a ells hem adquirit molts coneixements.
Volem donar-li les gràcies a l’Alma pel seu conte “El rei de la capsa de llauna”; al Jan i l’Oriol F. pels contes de la Ventafocs i d’en Robin Hood; a la classe dels Hàmsters per deixar-nos dos àlbums de la seva biblioteca “Sóc un drac” i “Leopold el cavaller dels mil peus”, a la classe del No per deixar-nos dos àlbums del “Petit Cavaller”, als infants de sisè per pensar en nosaltres i repartir un premi que van guanyar amb tots els alumnes de l’escola i comprar-nos el llibre “El Drac Zog”. I per últim dir-nos que no ens hem equivocat que el llibre dels “Bombers” no està a les lleixes perquè no l’haguem desat correctament, sinó perquè els bombers van apagar el foc d’un…… CASTELL!!!