El dimarts passat va arribar el Carnestoltes a l’escola i els nens i nenes de sisè van fer el pregó. El Carnestoltes manava que dijous portessim una corbata, divendres al matí tots de vermell haviem d’anar i divendres per la tarda tots disfressats tocava anar. Vam fer la rura per la pista lluint les disfresses i en acabat vam berenar coca i xocolata que l’ampa havia fet i que estava boniiiiiiiissima!
Recordeu que dimarts heu de portat un davantal i dimecres de cendra heu de venir vestits de negre ja que amb l’enterrament de la sardina es donarà el carnaval per acabat.
Hola, som la Paula de 1er B i la meva germana, la Patrícia.
Les fotos d’aquest carnaval són molt bonques i pero això demanem que si a final de curs o en algun moment d’aquest ens podríen passar les fotos.
Moltess gràcies!
hola soc el marc martinez jimenez m’ han agradat molt els exercicis del bloc.