Quant a Mercè Corbella

Mestre de infantil i primària, estic a l'escola Santa Anna des del Setembre del 2000.

Final del curs 2010-2011

Benvolguts pares, mares, nens i nenes de 2n:

Hem acabat el curs i el cicle inicial després de dos anys d’estar junts.

Esperem que el proper curs us sigui profitós i la millora manera d’aconseguir-ho és que, durant l’estiu feu les feines que us hem encomanat (quadernet de vacances) i llegiu força.

Esperem que el bloc us hagi estat útil per tenir contacte amb les activitats que hem fet, així com també que els exercicis que us hem proposat us hagin agradat.

Agraim la vostra participació a través del comentaris i confiem que el curs que ve seguiu fent aportacions.

Passeu-vos-ho molt bé i disfruteu molt.

BONES VACANCES

M.Àngels i Mercè

dsc00961

Festa de final de curs

El dimecres dia 22 de juny vam fer la festa de final de curs, com és tradicional. En primer lloc vam acomiadar als nens i nenes de 6è. Després els nens i nenes d’Educació infantil i cicle inicial van passar per diferents paradetes amb activitas variades: confecció d’una llibreta, proves d’habilitat, tatoos, maquillatge, collarets etc, amb la col·laboració dels nois de 6è.
Un cop acabat vam gaudir d’un gelat, vam cantar l’hora dels adeus i tres trons ben sorollosos van marcar la finalització del curs 2010-2011.

Projecte Comenius

El dijous dia 9 de juny, van arribar a nostra escola un grup de 21 mestres europeus, amb qui hem estat treballant aquests dos últims anys dintre del projecte Comenius. Son de 4 països d’Europa: Polònia, Escòcia, Romania i Turquia.

Avui els nens i nenes de 2n hem realitzat una activitat relacionada amb aquest projecte. Concretament han interpretat les cançons: “I’m a claver crocodile” i “Keep moving”. Ho han fet molt bé.

Aquests són els videos de les actuacions.

Observem la papallona de la seda

Dins de l’assignatura de coneixement del medi estem treballant els animals i aquesta setmana hem començat a fer l’observació de la papallona de la seda.

Hem posat les erugues en una capsa amb la tapa foradada perquè puguin respirar i les hem alimentat  amb fulles de morera. Espererem a que facin el capoll i finalment si tot va bé sortirà la papallona.

Per tal de conéixer una mica més tota aquest procés hem observat el següent video.[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/NoSeAH55H1g" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Sortida a Marineland

marineland1 Els nens i nenes de primer i segon hem anat a Marineland.

Un cop hem esmorzat, hem gaudit de l’exhibició de les aus exòtiques, de l’actuació dels dofins i els lleons marins, d’un viatge amb  tren i com a premi un gelat per tots els nens i nenes.
Mireu quines fotos i quin video més xulo!!!

Ah! La Dounia de 2n B ha tingut el privilegi de poder tocar els dofins i fer una volta amb barca per la piscina del dofinari. Mireu que bé s’ho va passar!