Bones nens i nenes!!
Les activitats de llengua són les següents:
1r. Expressió oral:  Aquí teniu un joc amb daus. Has de tirar 3 cops. Per exemple el primer dau m’ha sortit l’1 així que hauré d’agafar el personatge “un monstruo de dos cabezas” després tiro el dau i em surt el 5 així que l’escenari seria “En un castillo mágico” i l’últim dau és el 4 “le separon de su amigo”. Heu de construir històries a partir d’aquests elements i amb la vostra imaginació afegir d’altres.  Les històries les podeu combinar tant en castellà com en català! A crear històries!
2n. Expressió escrita: Com veieu cada dues setmanes fem un dictat. Aquesta setmana afegirem alguna coseta més, mireu:
                  DiCTAT DE: GÜE, GÜI, GUE, GUI  (Fitxa de lectura 20 i 22)
Encara que ja hem treballat la GUE I GUI (quan pronunciem la U NO SONA)                 però aquesta setmana anem a diferenciar amb la GÜE I GÜI (quan pronunciem             la U SÍ SONA)
         Paraules: amigues, hamburguesa, Guillem, guix, pingüí, paraigües, aigües,                   piragüisme
         Frases: 1) Les meves amigues m’han comprat un paraigües de pingüins.                                     2) L’esport preferit de Guillem és el piragüisme
         Inventem frases: Ara escolliu dos paraules de les que haveu estudiat i formeu               una  frase(podeu fer les frases que vulgueu), per exemple:
- Hamburguesa i pingüí: L’altre dia vaig veure una joguina que era un pingüí menjant una hamburguesa.
3r Comprensió lectora:
Avui anem a treballar a Antoni Gaudí, així que us he deixat la lletra de la seva                cançó i una sèrie de preguntes per contestar de manera oral o escrita (és en                   castellà, a partir d’ara enviaré lectures en català i castellà)
Letra de la canción GAUDÍ
Quan acabeu, aquí teniu el link on podeu escoltar i aprendre la cançó!
Canción GAUDÍ
3.1. LECTURA: Recordeu fer lectura diària de 30 min, de manera individual silenciosa, per parella o lectura de contes per part d’un adult.
Salutacions!