PANELLETS

0

A l’escola hem preparat tot ja per celebrar la castanyada demà, i tot i que aquest any encara no ens hem d’abrigar massa, amb la tardor i el fred… Arriben els panellets!!!

TROBADA DE TARDOR

0

El passat 17 d’octubre tota la ZER vam anar a “Cal Fino” a Puigverd de Lleida. Vam fer activitats diverses relacionades amb el món de les plantes i dels animals. Aquí podeu veure que bé ens ho vam passar.

La tardor arriba a l’aula.

0

La tardor va arribar a l’aula de P3 i P4, i amb la col·laboració de tots els nens i nenes vam anar descobrint les fruites i els diferents elements de la tardor.
Els nens i nenes van gaudir moltíssim ensenyant i explicant als seus companys/es el que havien dut.
Van portar castanyes, nous, glans, pinyes i ametlles.
També van portar fruites carnoses com la poma, la taronja, la mandarina, magranes, codonys, moniatos, palos santos, raïm, pera… I també olives, panís, bolets, etc.

NOU CURS !!!!!!

0

Acabem de començar un nou curs, amb moltes ganes i il·lusió, que desitgem estigui”ple de sorpreses per xalar”

És aquesta nostra classe

És aquesta nostra classe,
entreu alegrement
que farem del temps que passi
un gran divertiment.

Obriu els ulls i les orelles
i la capseta de pensar
que hem vingut a passar un curs
ple de sorpreses per xalar.

Un dies farà sol,
d’altres s’enfosquiran
alguns caurà pluja o nevarà…

Però a la nostra classe
un cel privat ens aixoplugarà.

Isabel Barriel

XXIV Trobada ZER Alt Segrià -

0

El divendres 6 de juny la ZER Alt Segrià va celebrar la seva XXIV Trobada a l’escola de Vilanova de Segrià.

La comunitat educativa de les  tres escoles de la ZER ens vam trobar i vam passar tots junts un dia genial!!!

El matí va començar inflant globus i amb l’arribada de l’autocar. “Benvinguts, passeu, passeu…”

L’alumnat de cicle mitjà i cicle superior van anar al camp de futbol a fer una competició de bitlles catalanes. S’ho van passar molt bé!

Els de Cicle Inicial i Educació Infantil es van quedar a l’escola i van realitzar un recorregut pels jocs que els teníem preparats. Va ser un no parar!

Ah!!! I a mig matí vam rebre una supervisita! Els nens i nenes de la Llar d’infants de Vilanova van venir a jugar amb nosaltres.

2

0

I va arribar l’hora del teatre!!
Ja feia dies que amb les teachers ho preparàvem i ens va agradar molt.
Vam poder veure dos obres de teatre amb anglès:
- The Gingerbread Man a Educació Infantil i Cicle Inicial
- Robin Hood a Cicle Mitjà i Cicle Superior.
Ens agrada el teatre!!!

3

0

Cantant “Mirall de Pau” volem explicar al món, que estimem la música i que volem que continuï sent indispensable en la nostra educació.
(Aquesta és una activitat que es va dur a terme a les escoles catalanes a les 11h del matí)

4

0

Per la tarda vam rebre als castellers de LLeida!!!!
Primer vam fer una mica de teoria (què és un castell, quins tipus hi ha, …) i després va venir la pràctica!!!
Ens vam posar la faixa, vam fer pinya, vam fer d’enxeneta… va ser genial!!!!!

Trobada de patinatge

0

El passat 31 de maig els nostres patinadors van participar en una trobada de patinatge organitzada pel Club Patí d’Alguaire.

Aquí els teniu!

COLÒNIES C.I. A LA MANREANA

0

Els dies 19 i 20 de maig cicle inicial va anar de colònies a la Manreana, a Juneda. El primer dia van visitar el nucli zoològic i el segon dia van elaborar pa i van fer una passejada amb carro. Aquí teniu les fotos !!!!
1r dia a la Manreana

2n dia a la Manreana