TEATRE DE NADAL

0

AQUESTS DIES TOTES LES ESCOLES DE LA ZER REPRESENTEM L’OBRA: “ELS MÚSICS DE BREMEN“.
AQUÍ TENIU EL CARTELL AMB TOTES LES DATES PER A QUE PUGUEU VEURE ELS I LES GRANS ARTISTES QUE TENIM A LA ZER.
cartell 2014

EL CONTE DE LA LLETERA

0

El dia 9 de desembre vam anar al teatre municipal de l’Escorxador a veure l’espectacle de titelles: “El conte de la lletera”.
Ens va agradar molt!!!!!!

VIATGE A L’ILLA DEL TRESOR

0
El dia 18 de novembre vam anar al teatre de l’Escorxador. Allí en Robert Louis Stevenson, el seu fill Lloyd, en Ben “el Mut” i en Bill ens van explicar, amb l’ajuda d’uns titelles, aquest gran clàssic de la literatura: “L’Illa del Tresor”.

PANELLETS D’AMETLLA I DE COCO

0

Per celebrar plegats l’arribada de la tardor i la Castanyada què millor que posar-nos a fer panellets!!
Els petits vam fer panellets de coco amb llet condensada i els grans panellets d’ametlla i de coco.
Amb les mans ben netes, vam abocar els ingredients i, remena que remena, vam fer la massa. La vam deixar reposar a la nevera i a l’endemà a fer boletes!!
Al migdia les mares ens van ajudar a coure’ls i, LLESTOS!! Només calia embossar i menjar-los. Bon profit!!

PETITA CASTANYADA!!!!

0

Per la Castanyada els petits de l’escola hem anat a fer una visita als nens i nenes de l’escola bressol.
Tenien tota l’escola molt guarnida i ha vingut una visita molt important: la castanyera!! Ens ha explicat una història molt bonica i hem ballat la seva cançó.

MERCADET DE LLIBRES

0

El dia 23 d’octubre vam fer el tradicional Mercadet de llibres de segona mà.

Els i les alumnes de Cicle Superior van preparar la paradeta i durant tot el matí van passar la resta d’alumnes a remenar i a comprar.

També es van apropar moltes mares, padrines, pares, avis,…i van col·laborar comprant-nos llibres a 1€.

Amb els diners que hem aconseguit, podrem comprar jocs i materials per jugar l’estona dels esbarjos!!

Festes de tardor!

0

- Aquests dies de tardor els més petits del cole hem fet panellets. Van sortir tan bons!!!

- Els nens i nenes que ens quedem al menjador vam fer una carabassa ben maca!

- I nosaltres vam fer uns penjolls ben bonics!

Mireu, mireu…

PANELLETS

0

A l’escola hem preparat tot ja per celebrar la castanyada demà, i tot i que aquest any encara no ens hem d’abrigar massa, amb la tardor i el fred… Arriben els panellets!!!

TROBADA DE TARDOR

0

El passat 17 d’octubre tota la ZER vam anar a “Cal Fino” a Puigverd de Lleida. Vam fer activitats diverses relacionades amb el món de les plantes i dels animals. Aquí podeu veure que bé ens ho vam passar.

La tardor arriba a l’aula.

1

La tardor va arribar a l’aula de P3 i P4, i amb la col·laboració de tots els nens i nenes vam anar descobrint les fruites i els diferents elements de la tardor.
Els nens i nenes van gaudir moltíssim ensenyant i explicant als seus companys/es el que havien dut.
Van portar castanyes, nous, glans, pinyes i ametlles.
També van portar fruites carnoses com la poma, la taronja, la mandarina, magranes, codonys, moniatos, palos santos, raïm, pera… I també olives, panís, bolets, etc.