La castanyada

Com cada any hem celebrat la castanyada.

Al matí els nens i nenes de sisè hem passat a recollir les castanyes i les paperines per tota l’escola, anàvem disfressats de follets i de Maria Castanyera.

Entre tots anàvem ajudant a torrar les castanyes.

A la tarda hem preparat les paperines per a tots els cursos.

A continuació, hem ballat i menjat les castanyes.

Estaven boníssimes!!

Cliqueu a damunt de la imatge per veure les fotografies.

Padrins lectors

El 19 d’octubre vam saber quins serien aquest curs els nostres fillols.

Estem molt contents de poder ajudar-los un any més en el seu aprenentatge lector.

Benvinguts fillols a aquesta aventura que comença!

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotografies dels Padrins de  6èA i 6èB  amb els seus fillols.

punt de libre

Cliqueu sobre l’enllaç per veure les fotografies dels Padrins de  6èB i 6èC  amb els seus fillols.

Sortida de plàstica

Aquest any és el centenari del naixement de l’Abel Ferrater. Per aquest motiu des de l’escola estem fent tot un treball sobre la seva vida i obra.

A l’hora de plàstica els nens i nenes de sisè hem sortit a fotografiar diferents espais pel poble. Hem fet fotografies de  tres tipus; pla general, primer pla i pla detall.

Ens  hem sentit artistes per un dia, amb les nostres càmeres al coll  i triant els racons que  més ens agradaven.

A continuació, a  classe hem dibuixat allò que hem fotografiat.

Cliqueu sobre l’enllaç per veure les fotografies.

PROJECTE UNA

Vam finalitzar el projecte UNA amb una gran festa a la residència junt amb l’escola Sant Rafael. Va ser una jornada on els nens del poble vam poder conviure amb els avis de la residència.

CANTÀNIA

La setmana passada vam participar a l’activitat Cantània a l’auditori de Barcelona. Va ser una experiència molt bona i ens ho vam passar molt bé.
Pel matí vam anar al Parc de la Ciutadela. Vam fer un tomb i ens vam fer fotos . Després, tranquil·lament, vam anar caminant a l’auditori.

ALTAFULLA

Quin gran dia hem passat avui a la platja de Tamarit. De segur que dormirem tots ben plans!!
Desitgem que us agradin les fotos.

ANIMALS EXÒTICS

Avui ha vingut la Carla, una mama de l’escola que treballa a una clínica veterinària d’animals exòtics. Ens ha portat una granota Pacman albina; diferents tipus de llangardaixos com el Geko, la
Pogona i la Salamandra atigrada; serps com l’Elaphe Guttata i la Python Regius albina, i fins i tot un armadillo!
Ens ho hem passat d’allò més bé!

LAURA ESCORIHUELA

El passat divendres ens va venir a visitar la Laura Escorihuela, la traductora dels 4 primers llibres de Harry Potter. Tots estàvem entusiasmats de poder conèixer-la i de que ens expliqués la seva experiència. Aquí us deixem unes fotos de l’activitat.

BENVINGUTS A 5è

Hola nois!!
Un nou curs comença i les senyoretes estem molt contentes de tenir-vos entre nosaltres. Enguany som 2 edificis, quina gentada!! Aquí us deixo amb unes fotos de la xerrada d’avui. Recordeu, dijous anirem al Camí del Rec a passar el matí, roba còmode i un entrepà i aigua.