Parc Nacional d’Aigüestortes i Sant Maurici

Després de dinar hem anat a Espot a buscar els taxis que ens han pujat fins  al una l’estany de Sant Maurici, en ple Parc Nacional. Hem fet una caminadeta ben sana fins arribar al primer pàrquing.

El paisatge ha estat meravellós i aquí en teniu una prova i si cliqueu la foto en podreu veure més. Encara no hi són totes perquè no les hem acabades de descarregar. Heus ací un tastet!

Aquesta nit ens toca ballaruca! Però a veure com va, perquè es comença a notar el cansament!!

A dinaaar!!!!

Uns plats més que plens per poder fer-nos passar la gana!!!

Ja ha arribat el segon dia

Després d’una gairebé plàcida nit ha començat un nou dia i ens cal agafar energia perquè ens espera un dia ple d’aventura.

Per començar anem a fer ràfting!!!

Seguirem actualitzant.

El primer dia de l’esperat viatge de 6è

Ja ha arribat el dia 28 de maig. Aquella data, tan esperada per tots i totes, que semblava que mai havia d’arribar.

Hem marxat de la Selva a les nou del matí i hem parat a Agramunt per esmorzar una miqueta. Hem seguit carretera amunt fins al Pallars Sobirà i, un cop passat Sort, hem agafat la ruta per entrar de ple a les valls d’Àneu.

Al llac de la Torrassa de la Guingueta d’Àneu hem realitzat la primera activitat del dia, experimentació amb el kaiac i amb bicicletes tot terreny. Ens hem partit en dos grups i uns han remat i els altres ha pedalat.

De moment semblava que el temps aguantaria, però finalment ens ha plogut. Però això, quan t’ho passes d’allò més bé, només afegeix emoció. El que passa és que els que pedalaven no han pogut remar, i els que remaven no han pogut pedalar. Ves què hi farem!!!!

Com que ens esperaven a l’alberg l’Orri de Pallars, ens hem refet de la mullena i ara estem estupendament instal·lats.

Jocs del Mediterrani

El dia 11 de maig els nens i nenes de 6è vam anar a Tarragona a veure la presentació de la cançó oficial dels Jocs del Meditarrani. Va ser un acte molt bonic. Vam participar moltes escoles dels pobles que són seus olímpiques.

L’il·lustrador Jordi Fenosa

Divendres dia 27 d’abril va venir el Jordi Fenosa a fer-nos una visita. Ell és l’autor i il·lustrador del llibre de lectura de català que hem llegit aquest curs. Ens va explicar moltes coses sobre la seva feina. On treballa, com,  amb quins materials, quins llibres ha fet,  des de quan treballa fent això. Després ens va anar explicant com va crear els dibuixos dels personatges de “Bilomba  a la vista”.

Per acabar ens va fer uns dibuixos en un moment, un d’ells era un dels personatges de “Bilomba a la vista”.

Clica a la imatge per veure totes les fotografies.

L’hora del padrins

El dia 26 d’abril després de Sant Jordi vam fer l’hora de padrins al pati. Havíem de portar un llibre que ens haguessin comprat per Sant Jordi. Cadascú va portar el seu llibre i el van poder compartir amb els seus fillols.

Clica  a la imatge per veure les fotografies.