El Fem Coral celebra 20 anys

Publicat dins de 3r | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Count on me – Bruno Mars – Un cant a l’amistat

A tots els xiquets i xiquetes de sisè que aviat deixareu l’escola, us convido a compartir aquesta cançó de Bruno Mars.

Compta amb mi!!!

APPS PER A CREACIÓ MUSICAL

Avui hem treballat dues aplicacions per a dispositius mòbils. BeatBox per a Android i Keezy, per a IPad o Iphone.

keezy
beatbox

UN VÍDEO BONIC

Us deixo amb aquest vídeo. L’he trobat molt bonic.

Masha and The Bear (???? ? ???????)

? Um mundo com música é maravilhoso ?Masha and The Bear (???? ? ???????)

Posted by Aprendendo Música on dijous, 24 / setembre / 2015

SANTA CECÍLIA 2015

El diumenge 22 de novembre se celebra el dia de la MÚSICA. És el dia de Santa Cecília. Per aquest motiu les tres escoles de primària i la de música es reuneixen, una vegada més, als jardins de l’Hort d’Iglesias per fer música.

Enguany el tema triat és una FAUNA MUSICAL i s’interpretaran cançons amb protagonistes animals.

Educació Infantil —> Les petites formiguetes, de Joan Llongueres
Cicle Inicial —> Cinc gats, de Karl Foltz
Cicle Mitjà —> Cucut i la guimbarda, popular catalana
Cicle Superior —> Mosques i mosquits, de Manuel Oltra

Cant comú —> Festa musical al bosc, d’Antoni Alburquerque

A la biblioteca de l’escola podeu veure el mural de Santa Cecília, il·lustrat col·lectivament entre alumnes de quart i cinquè.

Ja es van aprenent les cançons per poder-les lluir el dilluns dia 23 de novembre al matí.
El nostre agraïment a l’ajuntament per tota la logística i a les tres AMPAs per convidar a tothom a l’esplèndit esmorzar.

TOQUEM UNA POLCA?

Us passo un enllaç per a poder practicar la POLCA amb la vostra flauta de bec.

polka

IN A PERSIAN MARKET – A. KETÈLBEY

Un exemple de música que explica històries.

Publicat dins de 4t | Deixa un comentari

LA VEU HUMANA

Avui hem parlat de la meravella de la natura que és la nostra veu.
Amb ella podem parlar, xiuxiuejar, cridar i, sobretot, cantar.

En aquest vídeo d’una laringoscòpia podreu veure com treballen (vibren) les cordes vocals quan emeten els sons.

ÚLTIMES NOVETATS MUSICALS DEL CICLE MITJÀ

Arribats al tercer trimestre, des de l’àrea de música podem anar mostrant el treball realitzat en els últims mesos a l’aula.

Aquesta darrera setmana d’abril hem tingut l’estrena de la representació del musical “The Tempest” a la Defensa Agrària a càrrec dels alumnes de 4rt, on l’energia artística ha fluït dalt de l’escenari.
Heus ací la notícia que n’ha donat Canal Camp:

M’agradaria primer de tot agrair la participació de tots els nens i nenes que ho han fet possible. Ha estat un plaer com a mestre poder participar en aquest gran projecte que es porta a terme a La Selva del Camp. Moltíssims factors van intervenir i van ser posats en escena d’una manera formidable!

D’altra banda, sens dubte, agrair a tots els pares i mares que heu participat directa i indirectament en l’espectacle, ja sigui ajudant des de camerinos com assistint com a públic. La vostra col·laboració és sempre fonamental per tal de dur a terme projectes d’aquesta envergadura.

The tempest - aire

A més a més, aquesta mateixa setmana, els alumnes de 3r de la nostra escola conjuntament amb els respectius alumnes de la resta d’escoles de la vila, ha realitzat l’assaig general de la cantata “Els pretendents de la Ratolina” amb l’Anton Colom, que serà representada el pròxim dimecres 13 de maig al Pavelló Olímpic Municipal de Reus a les 17:30h

Assaig_FC

Assaig general de les tres escoles de la vila

Publicat dins de 3r, 4t | Deixa un comentari

TALLER DE PERCUSSIÓ CORPORAL

Nois i noies aquí us deixo els vídeos de percussió corporal del taller que vam fer fa uns dies amb Charly Tomàs.

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube