EXPERIMENTEM AMB RAMPES A P3

HEM FET UNA ACTIVITAT MOLT DIVERTIDA!
HEM EXPERIMENTAT I JUGAT AMB LES RAMPES I LES PILOTES.
HEM MUNTAT LE RAMPES DE DIFERENTS MANERES I LES PILOTES HAN RODOLAT PER TOT ARREU!

A P5 PINTEM AMB GUIXOS

A LA CLASSE HEM FET UNA ACTIVITAT DE PLÀSTICA AMB GUIXOS.
ELS HEM MULLAT AMB AIGUA I ELS DIBUIXOS QUE HEM FET HAN QUEDAT MOLT BONICS!!
ES VEUEN ELS COLORS MÉS FORTS!!
HA ESTAT MOLT DIVERTIT !!

DIJOUS GRAS

COM CADA ANY, EL DIA DE DIJOUS GRAS ANEM TOTS ELS NENS I NENES D’EDUACIÓ INFANTIL A PASSAR EL DEMATÍ AL PARC MONAR.
ALLÀ DISFRUTEM DE LA COMPANYIA DELS ALTRES COMPANYS I APROFITEM PER JUGAR MOLT, TOTS JUNTS AL PARC.

LA FESTA DEL CARNESTOLTES

DESPRÉS DE FER DURANT TOTA LA SETMANA LES CONSIGNES QUE ENS DEIA EL REI CARNESTOLTES, HEM FET UNA FESTA PER CELEBRAR-HO. HEM BALLAT, HEM CANTAT I ENS HEM DIVERTIT MOLT.
MIREU COM GAUDIM!!

CARNESTOLTES

RACÓ DE DISFRESSES I MAQUILLATGE
PER CARNAVAL TOT SI VAL! AQUEST ANY ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ.
GRÀCIES AL RACÓ DE DISFRESSES I MAQUILLATGE,TOTS ELS NENS I NENES DE P3,P4 I P5 HEM POGUT JUGAR A SER REIS I REINES, CAVALLERS, PRINCEPS I PRINCESES, PALLASSOS , BOMBERS, A SER SUPER HEROIS I…… MOLTES ALTRES COSES. !!
ENS HEM DIVERTIT MOLT!!
VOLEU VEURE QUE BÉ QUE ENS HO HEM PASSAT????
DONCS…. MIREU, MIREU……..

Decoració passadís Infantil

Aquest any, els alumnes d’Educació Infantil i primària, estem fent el projecte de la “línia del temps”. comencem els d’infantil amb l’orígen del món i continuem amb l’evolució de l’home.

Durant el primer trimestre i part del segon hem estudiat els dinosaures. I la resta del curs, treballarem la prehistòria.
Ja tenim una part del passadís ambientada en el projecte.
Aquí us deixem unes fotos dels alumnes, fent decoració de la nostra jungla on vivíen els dinosaures.

Vigileu no us mosseguin!!

TEATRE “EL PETIT AVET” P5

ELS NENS I NENES DE P-5 VAM ESCENIFICAR EL CONTE : EL PETIT AVET.
HO VAM FER EL DIJOUS 17 DE DESEMBRE, I VAN VENIR DE PÚBLIC ELS NENS I NENES DE P-3, P-4, PRIMER I SEGON.
VAM FER-NOS NOSALTRES LES DISFRESSES I VAM ASSAJAR MOLTS DIES PERQUÈ SORTÍS TOT MOLT BÉ.
MIREU LES FOTOS I PODREU FER-VOS UNA IDEA DE COM VA ANAR TOT…