SORTIDA A GIRONA

El 17 d’octubre, els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a Girona a visitar el Barri Vell. Ens varen explicar moltes curiositats de la història d’abans. Ens ho varem passar molt bé caminant per la muralla i veient la “bruixa “de la torre Carlemany. A la tarda vam visitar el Museu del Cinema i ens va agradar molt. Vam descobrir molts aparells antics i els vam fer funcionar.

ANEM A PALAMÓS D’EXCURSIÓ

El dijous cinc de juny la classe de tercer i la classe de quart vam anar a Palamós d’excursió. Quan vam arribar vam esmorzar i després vam fer dos grups per fer l’activitat al mar i al museu de la pesca.

Al museu de la pesca vam veure un vídeo que ens explicava com es pescava abans i com es pesca ara. Tot seguit, vam fer una volta pel museu i vam veure un vaixell, eines que utilitzaven abans i pescadors que pescaven de dia i de nit.

Un cop vam acabar la visita al museu, vam anar cap a la platja a fer el taller. Ens ho vam passar molt bé! Vam trobar algues marines, enciams de mar i tomàquets de mar.

Després vam anar a banyar-nos al mar i vam tenir una sorpresa. Vam trobar una estrella de mar i un eriçó! Tots ens vam posar molt contents.

Quan ja estàvem cansats de banyar-nos, vam fer una passejada pel Passeig i finalment vam dinar. Quina gana que teníem!

Després de dinar vam jugar una mica més i vam retornar cap a l’escola.

Mireu les fotos que vam fer!

SORTIDA AL VOLCÀ DE LA CROSA

El passat 22 de novembre els alumnes de 3r i 4t vam anar d’excursió al volcà de la Crosa. Un cop allà, vam aprendre moltes coses dels volcans i vam poder observar les explosions que hi van haver fa molts anys. També ens vam adonar que les pedres que sortien del cràter del volcà eren pedres molt poroses.

I, a part del volcà, també vam visitar tot el seu entorn natural amb la seva flora i fauna. Quin munt d’animals i arbres diferents vam sentir i veure!

Ens ho vam passar pipa! Mireu, mireu les fotos!!!