Hem anat d’excursió a la Serra de l’Obac

serra obacCom que feia bon temps i teniem ganes d’estar en contacte amb la natura, vàrem anar d’excursió a la Serra de l’Obac. Acompanyats d’uns monitors molt simpàtics, vàrem fer un recorregut pels camins de la serra. Quantes coses  vàrem observar i aprendre!!!

La Natura té tants coneixements per mostrar-nos!!!!!

Vàrem gaudir d’un dia esplèndid i d’una natura espectacular!

FEM UNS NOUS JOCS FLORALS

Tots els nens i nenes de segon han estat fantàstics a l’hora d’escriure contes i receptes de cuina. H
an elaborat textos i receptes de cuina que han fet les delícies de tots nosaltres. Quins grans escriptors!!!!

Hi ha hagut uns quants guanyadors però tots els participants han estat realment meravellosos.

Ballem sardanes!!!

sardana 2

La sardana és la dansa més bella
de totes les danses que es fan i es desfan.

És la dansa sencera d’un poble
que estima i avança donant-se les mans.

Joan Maragall

Nosaltres també volem ballar sardanes i per això hem fet un petit taller per poder-ne aprendre. Ufff!!! cansa una mica però és molt bonic!!!

Contes i música per passar una bona estona!!!

El grup “De moment, fantàstic” va venir a la nostra escola per explicar-nos contes i rondalles. Tot ben lligadet  amb el so de la guitarra i la viola. Ens varen fer somiar amb les històries, cantar amb les cançons i escoltar una música preciosa.

contes-popu

Però,  teníem més ganes d’escoltar històries i vam tornar a la biblioteca. La Teresa Martí ens tenia preparats dos contes magnífics que vam escoltar amb la boca oberta!!!

lectors

Contes al Castell Cartoixa

A tots i totes ens agraden els contes. A tots i totes ens agraden els castells. Quan podem escoltar contes dins un castell de veritat, la nostra imaginació es posa en acció i ens sentim prínceps i princeses d’un món fantàstic.

Anar al Castell Cartoixa va ser genial i escoltar-hi un conte va ser una experiència formidable!!!!castell_004