ELS ALUMNES DE SECUNDÀRIA PUGEN A L´ESCENARI

Filosofia de la Mostra

La Mostra d’instituts pretén ser una activitat oberta dels diferents centres de secundària de Terrassa on es treballen les arts escèniques. L’objectiu és que els joves entre 12 i 18 vegin com altres adolescents de la ciutat representen obres de teatre de la mateixa manera que ho fan alguns dels seus companys d’institut o d’escola. Aquesta activitat suposa un esforç d’organització per part dels diferents centres, però des de l’organització creiem que és molt positiu, és bo tant pels actors, actrius, alumnes i professorat veure que el treball que es fa pot tenir una projecció més enllà del propi institut o escola. El teatre és un treball en equip que aporta molts beneficis al jove actor o actriu, però també és bo per al públic que ha d’aprendre a valorar l’esforç d’uns nois i noies que després d’un temps de treball representen una obra i que només demanen el reconeixement a través del respecte. La Mostra no és un concurs no té esperit competiu el que vol és aportar un valor pedagògic.

Normes de participació

1. Els centres faran com a mínim dues representacions sempre i quan l’ institut de procedència aporti el mínim de públic per a la resta de representacions.

2. Tots els instituts que hi participen aportaran el públic per a les diferents representacions.

3. El públic sempre serà diferent a l’institut que faci la representació.

I Mostra de Teatre 2007

cartell-1a-mostra-web5

IES DE VILADECAVALLS “FAMA”

II Mostra de Teatre 2008