Ja ha sortit el nº 4 de la revista “XIP XAP”!!!

Benvolgudes famílies,
Ens plau lliurar-vos el nº 4 de “XIP-XAP”,  la revista digital de l’escola amb el desig que passeu una bona estona mirant-la i llegint-la en companyia dels vostres fills i filles.
Aquesta és  una bona manera d’acomiadar-nos d’aquest curs i desitjar-vos un bon estiu.
Una abraçada!
L’equip de l’escola Sant Francesc.

El Jardí de Papallones

Hola famílies,

Avui, per fi!!!, els nens i nenes de 2n han anat a fer la plantada del futur jardí de papallones.

Han sortit de l’escola, han agafat el TRAM i cap al parc de La Fontsanta . Allà s’han trobat els companys d’altres escoles i, per grups, han començat a plantar moooltes plantes. Es tracta de plantes que agraden a les papallones i així aconseguirem que vinguin una gran varietat d’espècies de papallones al jardí.

Ha estat un gran dia compartint amb altres nens i nenes l’amor per la natura i la il·lusió per respectar-la. Que bonica quedarà la nostra ciutat!Sense títol

Matricula curs 2015/2016

Benvolgudes famílies,

Us informem que podreu passar a formalitzar la matricula dels nous alumnes del 8 al 12 de juny.

HORARI MATRICULACIÓ

DILLUNS: Matí de 8:45h a 11h. Tarda de 15h a 16:30h

DIMARTS/DIMECRES/DIJOUS: Matí de 8:45h a 11h i d’11:30h a 13:30h. Tarda de 15h a 16:30h.

DIVENDRES: Matí de 8:45h  a 11h i d’11:30h a 13.30h.

CAL PORTAR:

- 4 fotos mida carnet

- Número de compte bancari

Gràcies per la vostra col·laboració!

Estrenem rocòdrom!!!

Famílies,

Amb motiu de Les Jornades Esportives, l’AMPA ens va regalar les peces per muntar el rocòdrom.

I ara ja el tenim, al gimnàs de l’escola disposem d’un rocòdrom per als nens de P4, P5 i Cicle Inicial que faran servir en les sessions de psicomotricitat i educació física.

D’aquí a poc penjarem les fotos als blocs d’infantil i Cicle inicial.

Sense títol