30 de gener,dia escolar de la no violència i la pau

Hola famílies,

El divendres passat, 29 de gener, vam celebrar el dia escolar de la no violència i la pau.

Durant la setmana, a totes les classes es va estar parlant del significat de la pau: Els alumnes, dels més petits als més grans,  van estar rumiant i pensant sobre quins són els “ingredients” per  viure en pau.

Amb tots els ingredients  vam poder preparar entre tots una recepta molt especial, una recepta per viure en pau.

Ah, i aquesta recepta l’hem de preparar cada dia!!!

CIMG1173

El bonic mural “cuinat” entre tots

Sin título

Sortim al pati a explicar als companys quin ingredient hem triat per viure en pau

Sin título2

Per acabar, els nois i noies de les classes de 6è van interpretar la cançó “Heal the world ” ( cura el món) de Michael Jackson

Portes Obertes 2016

Voleu conèixer la nostra escola?

El dimarts 23 i divendres 26 de febrer, us convidem a la sessió informativa i visita a l’escola a partir de les 15:10h.

Per demanar més informació podeu trucar al telèfon de l’escola 93 373 24 15 o bé al correu electrònic del centre a8026567@xtec.cat.

Preinscripcio

L’apadrinament lector

Famílies,

Un dels objectius del Pla Lector de l’escola és fomentar l’hàbit lector i el gust per la lectura i un dels objectius del nostre Projecte Educatiu és fomentar la participació de tots en un marc de diàleg i convivència.

Tenint en compte aquests dos objectius, aquest curs comencem amb molta il·lusió el Projecte dels padrins de lectura. Aquest projecte permet als alumnes més grans  compartir una estona de lectura amb els seus companys més petits. Així, els alumnes de 5è seran els padrins de lectura dels alumnes de 2n, i els alumnes de 4t seran els padrins de lectura dels nens i nenes de1r. Els  padrins es comprometen a ajudar a aprendre a llegir als seus fillols i, al mateix temps,  també els animen i els encomanen el gust per la lectura.

Aquest trimestre ja ha començat l’activitat dels padrins de lectura entre els grups de 5è i 2n (trobareu més informació al bloc de cicle inicial ) i el tercer trimestre ho començaran els grups de 4t i 1r.

Gràcies a tots, padrins i fillols i gaudiu i aprofiteu de l’experiència!!!

padrins2

El concert de Nadal

Famílies,

Ja podeu veure els videos del Concert de Nadal que vam celebrar a l’escola el dia 22 de desembre.

Les actuacions dels nens i nenes de P-3, P-4 i P-5 les trobareu al bloc d’infantil i les actuacions dels nens i nenes de primària, de 1r a 6è, les trobareu al bloc de música.

Vam passar tots, grans i petits, una estona molt bonica i ara la podem  tornar a compartir.

Comencem amb novetats!!!

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos de les dues obres de millora que durant aquestes vacances s’han realitzat i que van dirigides a fer de l’escola un lloc cada cop més amable i segur: La insonorització del menjador i la nova pista.

L’escola vol donar les gràcies a l’AMPA i a l’Ajuntament per la seva implicació!

MENJADORPATI