dibuixReunions de pares i mares. Curs 2016-2017

Comença un nou curs escolar i us convidem a les reunions d’inici de curs. En aquestes reunions, els tutors i tutores us informen del funcionament del curs on es troba el vostre fill i filla, dels objectius que s’han d’aconseguir i també es donen pautes i consells per ajudar els vostres fills en l’estudi i seguiment del curs.

És molt important la vostra assistència per poder establir un clima de col·laboració entre tots.

Les reunions es faran al gimnàs de l’escola a les 16:45h. Hi haurà servei d’acollida.

•  Classes de P-3: Dimarts, 25 d’octubre

•  Classes de P-4: Dijous, 20 d’octubre

•  Classes de P-5: Dilluns, 17 d’octubre

•  Classes de 1r: Dimarts, 27 de setembre

•  Classes de 2n: Dijous, 29 de setembre

•  Classes de 3r: Dimarts, 4 d’octubre

•  Classes de 4t: Dimecres, 5 d’octubre

•  Classes de 5è: Dimecres, 28 de setembre

•  Classes de 6è: Dilluns, 10 d’octubre

Esperem comptar amb la vostra presència!!!

GRÀCIES!

Happy!!!

Famílies,

Als blocs de cada cicle anirem penjant els vídeos de les actuacions de la festa de final de curs.

La darrera actuació, la que vam fer tots junts interpretant el sentiment i l’emoció de la FELICITAT, la teniu aquí.

Bon estiu!!!