Reunió de delegats de classe

reuniodelegatsFamílies,

Aquest matí hem tingut una nova reunió de delegats. Hem comentat la graella que vam donar en la  darrera reunió sobre esmorzars i embolcalls. Hem vist que les classes de 1r, 2n i 3r segueixen millor la norma de portar fruita per esmorzar els dijous i també són els que porten més embolcalls “sostenibles” ( carmanyoles, Boc’n Roll…). Per això els hem felicitat i hem acordat que es parli més d’aquests temes a les altres classes, a veure si milloren.

Després,  els delegats i delegades han anat dient i comentant quines eren les coses que preocupaven i hem fet una llista:
– Respectar el torn de pilota.

– Cuidar més els lavabos.

– No barallar-se al pati, ni donar empentes a la fila.

– No fer tant soroll al passadís.

– Poder llegir al pati.

– Tenir algun joc al sorral.

També ha sortit la proposta, per part de la classe de 4t C, “dels alumnes mediadors”. La Gemma ens ho ha explicat molt bé i hem dit que ho parlaríem a les classes a veure com es pot fer.

Hem acordat fer uns cartells per conscienciar i recordar a tots els alumnes de l’escola quines coses volem a l’escola per tenir una bona convivència.

Gràcies per la bona feina!