Canvi dia de festa local

Benvolgudes famílies,

Us informem que hi ha hagut un canvi en una de les dates de festa local que constava en el calendari de començament de curs.

L’Ajuntament ens ha comunicat que serà festa de la localitat el DIA 1 DE JUNY DEL 2015 i no el 25 de maig. Es tracta, doncs, d’un canvi a nivell local que afecta a tot el municipi.

Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Us informem que els candidats del sector pares i mares a les eleccions per a la renovació del consell escolar són:

- FERRAN MARTÍ CALAF, pare de l’Alicia Martí Sánchez de P5 A i del Jordi Martí Sánchez de 2n A.

- CARLOS VERA GARCÍA, pare de la Ruth Vera Olaya de 2n A i del David Vera Olaya de 2n C.

- XAVIER PÉREZ RECIO, pare del Robert Pérez Julià de 4t B i de la Maria Pérez Julià de 6è B.

Us recordem que la jornada electoral serà dimarts, 25 de novembre, en el següent horari:

• Matí: de 8:30h a 10:00h i de 12:15h a 13:30h.
  • Tarda: de 16:15h a 17:00h.

El consell escolar del centre seguirà sent un òrgan de participació i debat.

Us recordem la importància de venir a votar el dimarts!

Reivindicant els drets dels infants

Aquest dijous el Consell Nacional de la Infància ha celebrat un acte a Barcelona per commemorar el Dia de la Infància. Per acomiadar aquest acte ha sonat l’himne que ha estat compost per commemorar el 25è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets dels Infants de les Nacions Unides, interpretat pels alumnes de quart de Primària de l’escola Oriol Martorell de Barcelona.

Escoltem-lo, emociona i val la pena!!!

Trobat al bloc de l'escola Oriol Martorell

La fruita a l’escola

Famílies,

Com en cursos anteriors, l’escola participa en el “Pla de Consum de Fruita a les Escoles”, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Hem començat avui repartint poma golden, mandarina i raïm blanc. Des de l’escola volem contribuir a la millora de l’alimentació creant uns  bons hàbits alimentaris i , per això, volem proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels nens i nenes!

Al bloc de Cicle Superior trobareu més informació al respecte.

Cartell del programa de Fruita a les Escoles amb el Grup Macedònia

Eleccions al Consell escolar

Famílies,

El 4 de novembre s’inicia el procés d’eleccions al consell escolar del centre. Enguany s’han de renovar tres membres del sector pares/mares. Aprofitem per animar-vos a presentar la vostra candidatura i formar part del consell escolar de l’escola.

Calendari

1. PUBLICACIÓ CENS ELECTORAL: a partir del 4 de novembre i que podreu consultar al tauler d’anuncis al costat de secretaria.

2. RECLAMACIÓ DEL CENS: del 5 al 7 de novembre, termini per presentar reclamacions al cens electoral. Ho podeu fer a secretaria.

3. SORTEIG PER DESIGNAR ELS MEMBRES DE LES MESES ELECTORALS7 de novembre. Els membres de les meses electorals del sector pares i mares surten d’un sorteig entre totes les famílies de l’escola i la direcció avisa als implicats.

4. PRESENTACIÓ CANDIDATURES: Fins el 17 de novembre. Tots els pares i mares poden ser candidats. Qui vulgui presentar-se ha d’adreçar-se a direcció, portar una fotografía tipus carnet i omplir l’imprès de presentació  de candidatura. Les candidatures quedaran exposades al passadís d’entrada a l’escola per tal que tothom tingui coneixement dels pares i mares que es presenten com a candidats.

5. VOTACIÓ FAMÍLIES: DIMARTS 25 de NOVEMBRE.

HORARI VOTACIONS:

Matí de 8:30h a 10:00h i de 12:15h a 13:30h.

Tarda: de 16:15h a 17:00h.

PARTICIPEU EN EL FUNCIONAMENT I ORGANITZACIÓ DEL CENTRE I, ENTRE TOTS I TOTES ANIREM FENT ESCOLA!!!