“Camino a la escuela”

Famílies,

Ahir dijous els alumnes de cicle mitjà i cicle superior van anar al cinema a Sant Feliu per veure la projecció de la pel·lícula “Camino a la Escuela”.  Són quatre històries, de quatre nens de Kènia, Índia, Marroc i Argentina, exemple de superació, coratge i esperança.

Creiem que ha estat una bona experiència per a tots i que podrem aprendre molt del que vam veure i sentir.

Famílies,

Divendres a la tarda, tots els nens i nenes es van  posar els antifaços que havien preparat i van sortir al pati disposats a acomiadar-se del Carnestoltes amb una bona ballaruga.

IMG_20150213_151937IMG_20150213_152215

IMG_20150213_153241

Carnestoltes ja ha arribat!

Famílies,

Ahir a la tarda va arribar el Carnestoltes, el rei dels poca-soltes, a l’escola.

I va arribar acompanyat dels alumnes de les classes de 6è que amb panderetes, timbals i maraques feien molta gresca!

Tots vam sortir al pati i vam escoltar amb molta atenció el Pregó que havien escrit els nois i noies de 6è. El Carnestoltes ens va manar que aquests dies tots i totes ens ho havíem de passar molt bé!!!

Segur que així ho farem!!!

carnestoltes20151

Preinscripció 2015-2016

La normativa de preinscripció i de matriculació del curs 2015/2016, està pendent de publicar-se pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat.

Tan bon punt es faci públic, l’escola informarà del calendari i del procés.

Gràcies.