Reunió de delegats i delegades del mes de maig

Famílies,

Estem molt contents de la tasca que han fet aquests dies tots els alumnes.

A l’última reunió de delegats i delegades ens vam proposar pensar  quines coses són bones per conviure millor a l’escola. Cada classe ho ha estat parlant i ha plasmat la seva proposta en un cartell.

Avui, a la reunió, els delegats han explicat aquesta proposta i ara, el dia 3 aniran a explicar-les als companys de les altres classes.

Felicitats!

delegats2 delegats1

MATRICULA CURS 2016/2017

CALENDARI  MATRICULACIÓ:  DEL 13 AL 17 DE JUNY.

HORARI DE SECRETARIA: De dilluns a divendres de 9:00h a 13:30h.

RECORDEU PORTAR: 2 FOTOS MIDA CARNET,  ORIGINAL I CÒPIA DEL CARNET DE VACUNACIONS I EL Nº DEL COMPTE BANCARI.

Gràcies!

Padrins de lectura

Famílies,

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes més grans que fan de padrins de lectura i alumnes més petits que fan de fillols.

El fet de ser padrí de lectura representa que el padrí adquireix el compromís principal de vetllar per l’aprenentatge lector del seu fillol. L’ajuda a aprendre a llegir, alhora que mira d’encomanar-li el gust per la lectura tot engrescant-lo a llegir.

El segon trimestre va començar l’apadrinament entre els alumnes de 5è (padrins) i els de 2n  (fillols) que està sent una fantàstica experiència.

Ara ha començat l’apadrinament entre els alumnes de 4t (padrins) i els de 1r (fillols).

Al bloc de la biblioteca de l’escola anirem ampliant aquesta informació. Us deixem aquí, però, la foto d’un dels grups de 4t i 1r amb la Susanna, tutora de 4t C, que ens mostren els contractes que han signat. Bona feina!

padrins