Reivindicant els drets dels infants

Aquest dijous el Consell Nacional de la Infància ha celebrat un acte a Barcelona per commemorar el Dia de la Infància. Per acomiadar aquest acte ha sonat l’himne que ha estat compost per commemorar el 25è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets dels Infants de les Nacions Unides, interpretat pels alumnes de quart de Primària de l’escola Oriol Martorell de Barcelona.

Escoltem-lo, emociona i val la pena!!!

Trobat al bloc de l'escola Oriol Martorell

La fruita a l’escola

Famílies,

Com en cursos anteriors, l’escola participa en el “Pla de Consum de Fruita a les Escoles”, una iniciativa de la Unió Europea que a Catalunya es fa efectiva mitjançant una acció coordinada dels Departaments d’Agricultura, Salut i Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Hem començat avui repartint poma golden, mandarina i raïm blanc. Des de l’escola volem contribuir a la millora de l’alimentació creant uns  bons hàbits alimentaris i , per això, volem proposar el consum de fruites com una alternativa excel·lent al consum d’altres aliments amb menys qualitat nutricional.

Cal potenciar accions que afavoreixin la salut dels nens i nenes!

Al bloc de Cicle Superior trobareu més informació al respecte.

Cartell del programa de Fruita a les Escoles amb el Grup Macedònia

Eleccions al Consell escolar

Famílies,

El 4 de novembre s’inicia el procés d’eleccions al consell escolar del centre. Enguany s’han de renovar tres membres del sector pares/mares. Aprofitem per animar-vos a presentar la vostra candidatura i formar part del consell escolar de l’escola.

Calendari

1. PUBLICACIÓ CENS ELECTORAL: a partir del 4 de novembre i que podreu consultar al tauler d’anuncis al costat de secretaria.

2. RECLAMACIÓ DEL CENS: del 5 al 7 de novembre, termini per presentar reclamacions al cens electoral. Ho podeu fer a secretaria.

3. SORTEIG PER DESIGNAR ELS MEMBRES DE LES MESES ELECTORALS7 de novembre. Els membres de les meses electorals del sector pares i mares surten d’un sorteig entre totes les famílies de l’escola i la direcció avisa als implicats.

4. PRESENTACIÓ CANDIDATURES: Fins el 17 de novembre. Tots els pares i mares poden ser candidats. Qui vulgui presentar-se ha d’adreçar-se a direcció, portar una fotografía tipus carnet i omplir l’imprès de presentació  de candidatura. Les candidatures quedaran exposades al passadís d’entrada a l’escola per tal que tothom tingui coneixement dels pares i mares que es presenten com a candidats.

5. VOTACIÓ FAMÍLIES: DIMARTS 25 de NOVEMBRE.

HORARI VOTACIONS:

Matí de 8:30h a 10:00h i de 12:15h a 13:30h.

Tarda: de 16:15h a 17:00h.

PARTICIPEU EN EL FUNCIONAMENT I ORGANITZACIÓ DEL CENTRE I, ENTRE TOTS I TOTES ANIREM FENT ESCOLA!!!

Temps de Tardor, temps de castanyes…

IMG-20141031-WA0002

Famílies,

Aquest curs continuem col·laborant tots en la decoració de l’escola. El tronc d’aquest grandiós arbre l’han fet els alumnes de 6è i després cada classe ha realitzat unes originals i treballades fulles amb tècniques diferents i les ha penjat de les branques.

El resultat final és molt bonic.

El divendres 31 vam celebrar la festa de La Castanyada amb uns tallers de cuina col·laboratius: els alumnes més grans, de cicle superior i mitjà es van barrejar amb els més petits d’infantil i de cicle inicial. La experiència va ser, com sempre, fantàstica i engrescadora per a tots!

Sin título