Happy!!!

Famílies,

Als blocs de cada cicle anirem penjant els vídeos de les actuacions de la festa de final de curs.

La darrera actuació, la que vam fer tots junts interpretant el sentiment i l’emoció de la FELICITAT, la teniu aquí.

Bon estiu!!!

Som escola GEP

Benvolgudes famílies,

Tal i com us vam informar, la nostra escola ha estat seleccionada per participar en la nova edició del programa Grup d’ Experimentació per al Plurilingüisme, GEP 2016-2018.

Consisteix en formar part del Grup Experimental Plurilingüe en el que participen centres de tota Catalunya i que té com a objectiu millorar la competència lingüística i plurilingüe dels alumnes.

Amb aquest projecte es vol introduir la llengua anglesa en la vida quotidiana de l’escola, augmentant l’ús d’aquesta llengua en àrees no lingüístiques. Així, a 4t, 5è i 6è, a partir del curs 2016-2017, una de les tres sessions setmanals de l’Àrea de coneixement del Medi Natural , Social i Cultural, s’impartirà en llengua anglesa (Science).

Pretenem millorar la comprensió i l’expressió oral i escrita en llengua anglesa, posant als alumnes en situació de sentir, parlar, investigar i aprendre utilitzant l’anglès com a llengua d’aprenentatge. Els alumnes aprenen la llengua estrangera i a l’hora aprenen els continguts de la matèria que s’està treballant.

A l’inici de curs, i al llarg del mateix us anirem mantenint informats del desenvolupament del projecte.

Grup d’experimentació per al Plurilingüisme (GEP)

Sharing To Learn Programme

Famílies,

Un curs més l’escola ha participat en el projecte “Sharing To Learn” ( Compartir per Aprendre).

La valoració que hem fet al final del curs 2015-2016 és molt positiva i és per això que el curs vinent continuarem participant . És una bona manera de que l’anglès es faci cada vegada més present a la vida de l’escola.

Aquest és el diploma de reconeixement que ens van lliurar a l’acte de cloenda.

sharing