Reciclem saltant!!!

Avui els alumnes de Cicle Inicial han participat en l’activitat ” l’inflable per reciclar saltant“, una divertida manera d’aprendre la importància de reciclar i de fer-ho bé.

Demà ho faran els més petits de l’escola, els nens i nenes d’Infantil.

INFLABLESBLOC

Menjar fruita és sa i divertit!

Famílies,

Aquest curs continuem participant en el  “Pla de consum de fruita a les escoles”. La fruita que hem repartit aquest mes de març ha estat pera, poma bicolor i mandarina.

Sabeu com ho fem? Estem molt ben organitzats! Els alumnes de cicle superior són els encarregats de repartir la fruita als altres cursos. Aquest cop li ha tocat el torn a la classe de 5è B.

Cada classe té una capsa “especial” per a la fruita. Els encarregats de cada classe la porten a la sala de mestres i allà els companys de 5è l’omplen amb la fruita i passen a repartir-la.

Així, a l’hora d’esmorzar tothom té la fruita a la classe!

Sin título

Benvinguda primavera!

primavera Famílies, la primavera ha arribat a l’escola!

Cada classe, de P3 a 6è, ha deixat anar la seva imaginació i ha posat en marxa la seva creativitat: Han elaborat unes jardineres amb ampolles de plàstic i les han omplert de flors de tota mena i de tots els colors, fetes amb diferents materials i tècniques.

Ara les estem penjant a la paret de l’entrada i de ben segur que  podrem notar l’olor i l’ambient primaveral!

Gràcies a tots i totes, alumnes i mestres per fer una escola més bonica!!!