SORTIDA CASA NOVA DE L’OBAC

Els nens i nenes de primer hem fet la sortida al bosc. Allà hem conegut la llegenda del bandoler Capablanca. Ens hem disfressat de bandolers amb capa i mocador i hem fet un recorregut pel bosc. Fins i tot hem vist petjades de porc senglar.

Després hem dinat tots junts i ens ho hem passat d’allò més bé!!

Cliqueu damunt la foto i veureu moments divertits de la sortida.

Imatge resum

JOCS FLORALS

Els nens i nenes de Primer hem convidat als pares i mares als Jocs Florals d’enguany.

El tema central d’aquesta edició ha sigut la fantasia.
Hem decorat l’escola molt bonica i ara tot fa molt goig.
Hem participat en la categoria de contes fantàstics.
Ens hem inventat uns contes molt bonics i divertits a partir de disfresses, personatges de contes, joc de l’oca, daus amb imatges, d’olors de diferents aliments i moltes coses més.
També hem cantat tots junts unes cançons precioses.
Ha estat una tarda molt emotiva i emocionant.
Tots ho hem fet molt bé!!!!

Jocs Florals

TALLER “FLORS DE PRIMAVERA”

Avui ens han vingut  a explicar coses molt interessants sobre les flors. Ens ha agradat molt saber les parts d’una flor i el nom d’algunes flors del nostre entorn.

Hem fet una bosseta d’olor per portar a casa amb menta, farigola, romaní i espígol.

Cliqueu la foto i veureu.

TALLER FLORS DE PRIMAVERA

ENS HAN QUEDAT UNES BOSSETES MOLT BONIQUES I LA CLASSE FEIA MOLT BONA OLOR A LA TARDA.

EL CRANC FERRAN I EL SALMÓ SIMÓ

El 13 de març al matí ens han vingut a explicar un conte on els protagonistes eren un cranc i un salmó. Hem escoltat amb molta atenció les aventures que passaven al riu i després al mar. Hem descobert coses que no sabíem sobre la vida del cranc i del salmó.

Després hem fet un dibuix que hem portat a casa per explicar als pares. Si voleu veure com escoltàvem el conte cliqueu damunt la foto.

El cranc Ferran

MOMENTS FANTÀSTICS

Quins moments més fantàstics quan els tres músics que formen el grup tocaven instruments, ens explicaven contes i alhora cantaven cançons. Hem rigut, hem cantat amb ells, hem ballat i fins i tot ens hem fet una forta abraçada tots junts quan hem acabat. VISCA LA MÚSICA I ELS CONTES!!

Si voleu veure com ens vam divertir cliqueu damunt la foto.

Moments fantàstics

FEM CASTELLS

dsc00467

Després de la sortida al Castell Cartoixa de Vallparadís, vam decidir construir castells amb material de reciclatge.

Hem portat a l’escola rotllos i capses de cartró i amb molta imaginació hem construït  uns magnífics castells.

Els portarem a casa i podrem jugar i inventar històries de cavallers i princeses.