Tallers de Halloween

Dimecres 31 ha passat el dia plovent i hem hagut d’ajornar la sortida al parc on volíem anar a celebrar “La Castanyada”.

Els nens i nenes de quart s’han ofert a maquillar-nos i han vingut a fer les manualitats amb nosaltres. Ens han ajudat molt contents i hem conegut millor alguns amics i amigues.

Alguns hem fet molta por a les nostres famílies quan ens han vingut  a recollir. Ens ha passat la tarda volant i ens ho hem passat pipa!!

Si voleu veure algunes fotos, cliqueu la imatge.

Vet aquí que …

El dimecres 17 d’octubre vam anar a la biblioteca de l’escola a escoltar contes.

L’Agustí i la Montse, membres de  l’Associació de Contacontes “Vet aquí que…..”, van venir a explicar-nos uns contes d’allò més divertits.

L’Agustí ens cantava cançons amb la seva guitarra i nosaltres l’acompanyàvem, Ens van agradar molt i no vam perdre ni un detall del que ens explicaven.

Vam passar una bona estona, cliqueu a la foto si ho voleu veure.

Primers dies

Durant aquests primers dies ens hem retrobat amb els nostres amics i amigues. Hem conegut a les nostres tutores i altres mestres nous que tenim. Tot ha estat molt nou perquè ja estem a Primària i ens agrada ser grans.

Hem jugat, hem començat a treballar, hem anat al pati gran i també hem après una cançó amb el nom de les nostres classes: “L’alzina i el roure”. Hem portat a casa un treball sobre els dos arbres i hem après moltes coses.

Tot seguit, si cliqueu podeu veure el vídeo.

L’ALZINA

EL ROURE