Contes col·lectius

El curs s’acaba i us volem deixar al bloc els dos contes que hem fet col·lectivament. Recordareu que vam acabar la narració i les il·lustracions abans del confinament i posteriorment s’ha fet el muntatge i ens l’ha editat la Marta Begué gràcies a una família de l’escola.

El conte que hem fet els nens i nenes de l’Alzina és “La cova misteriosa”. Dos amiguets, la vaca Lola i el pollet Hugo, surten a fer una excursió al bosc sense dir-ho a ningú. No saben que per aquelles muntanyes hi viu un gos molt entremaliat, en Max…

El conte que hem fet els nens i nenes del Roure ha estat “La Taquetes i el bosc encantat”. La Taquetes i l’Àlex, dos cavalls molt decidits s’endinsen dins un bosc encantat on trobaran un munt d’aventures i personatges fantàstics. Escolteu i mireu amb molta atenció!