MOLT BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU 2015!

Benvolgudes famílies,

us comuniquem que el proper dimarts 23 de desembre farem horari intensiu, és a dir que hi haurà classes de 9:00h a 13:00h tant a educació infantil com a tota la Primària.

L’alumnat de menjador plegarà a les 15:30h.

El primer dia de classe després de vacances serà el dia dijous 8 de gener de 2015.

Finalment, us recordem que podreu obtenir fotos de les cantades i d’altres activitats que han realitzat els nens i nenes al bloc d’escola, a més trobareu informació per les famílies, pels alumnes i pel professorat:

Molt Bones Festes i Feliç Any Nou 2015!,

Equip de mestres.

Publicat dins de General | Envia un comentari

CANTADA D’HIVERN (Atenció, hem fet canvis a l’horari de P3, P4 i P5!!!)

mailing guarniments nadal

Cartell Dia Arbre 2014tr.fh

CAMPANYA DE RECOLLIDA DE JOGUINES

CARTELL INFORMATIU

Full-informatiu

INFORMACIONS PRÀCTIQUES SOBRE EL PROCÉS D’ELECCIONS DEL CONSELL ESCOLAR 2014

Informacions pràctiques sobre el procés d’eleccions del
Consell Escolar 2014

1.- Eleccions del sector de pares i mares del Consell Escolar: Dia 27 de novembre de 2014, de 15:00h a 18:00h.

2.- Els pares i mares disposen del cens penjat a la porta principal per tal de què comprovin les seves dades i si formen part o no del cens.

3.- Això vol dir que si el dia de les eleccions hi ha algun pare o mare que no apareix al cens no podrà votar si no ha reclamat prèviament. Aquesta reclamació es pot fer de 11 de novembre al 24 de novembre de 2014 a secretaria.

3.- Els pares i mares que vulguin presentar-se poden passar per la secretaria del centre per recollir i emplenar el document de presentació de candidatura abans del dia 21 de novembre de 2014.

4.- Les candidatures seran proclamades i publicades (PENJADES A L’ENTRADA) el dia 21 de novembre de 2014.

5.- Constitució de les meses electorals. El dia 11 de novembre a les 09:00h al despatx de direcció del centre. Els dos representants de la mesa del sector de pares/mares són els que apareixen a l’acta del sorteig fet el 11/11/2014.

6.- Si hi ha algun pare o mare que vol sol•licitar fer de SUPERVISOR ho farà mitjançant un escrit dirigit (existeix un model) a la mesa electoral abans del dia 24 de novembre de 2014.

7.- Procés d’elecció:

• Cada elector podrà votar un màxim de 3 representants del sector de pares i mares.
• Abans d’emetre el vot, els membres de la mesa electoral heu de demanar els cognoms i nom del votant. Disposareu de tres còpies idèntiques d’aquest cens.
• Haureu de comprovar si formen part o no del cens.
• Tots dos pare i mare podran emetre per separat el seu vot. Això vol dir que heu de portar el control de qui vota, el pare o la mare, o tots dos.

8.- Els electors podran demanar un justificant de vot als membres de la mesa electoral (ja hi ha el model.

9.- Els escollits per sorteig per formar part de la mesa electoral també podeu demanar un justificant de membre de la mesa electoral.

10.- Acabat el recompte, s’estendrà un acta (el model ja existeix) on es farà el resum de totes les dades recollides (Els resultats).

COMISSIÓ ECONÒMICA DEL CONSELL ESCOLAR: Material

A L’ATENCIÓ DE TOTES LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA,

DESPRÉS D’ACORDAR-HO PER UNANIMITAT EN CONSELL ESCOLAR EL PASSAT 12 DE NOVEMBRE DE 2014, LA COMISSIÓ ECONÒMICA DEL CONSELL ESCOLAR (ÒRGAN FORMAT PER MEMBRES DEL SECTOR DE PARES I D’ESCOLA), HA ELABORAT UN DOCUMENT SOBRE LA COMPRA I ÚS DEL MATERIAL ESCOLAR.

AQUEST DOCUMENT S’ENVIARÀ, PER CORREU ELECTRÒNIC, A TOTES LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA.

A LES FAMÍLIES QUE NO DISPOSIN D’INTERNET, SE’LS FARÀ ARRIBAR EL DOCUMENT FÍSICAMENT.

AQUEST ÉS EL DOCUMENT: LLISTAT DE MATERIAL

13 DE NOVEMBRE DE 2014

COMISSIÓ ECONÒMICA

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2014

eleccions_1029x93SEGUIU TOTA LA INFORMACIÓ DEL PROCÉS AQUÍ!!!

FESTIUS DEL CURS

Benvolguts/des,

hem actualitzat el calendari de festius com estava previst després del Consell Escolar del 22/10/2014.

Cordialment!

Equip docent