Archive for gener, 2010

Fotos del LICCINEMA

0

LICCINEMA

LICCINEMA 09-10

Us enllacem algunes fotos del LICCINEMA 09-10, perquè us feu una idea del bon ambient del curs.

Centenari Ferrer i Guàrdia

0

El SEBE ha col·laborat en l’organització dels actes en record de Ferrer i Guàrdia i l’escola moderna.

A Tot Bisbal podeu escoltar la conferència de Lluís Maruny i Margarida Carbó del passat 12 de gener.

http://www.totbisbal.com/noticies/detallsNoticies.php?nIdNoticies=1400

Podeu visitar l’exposició sobre Ferrer i Guàrdia al Castell de la Bisbal fins el 28 de febrer.

Foment de la lectura a l’aula

0

El Pla Educatiu d’Entorn de Palafrugell ens ofereix la possibilitat de tornar a comptar amb la Lola Casas, dos dimecres, el 3 i el 24 de febrer, a 2/4 de 6 de la tarda, al Centre Municipal d’Educació.

la-lectura1

      LLEGIR PER QUÈ?

      Un pla lector particular per a cada centre.

      Escola, lectura i sentit comú.

US HI ESPEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go to Top