Archive for gener, 2010
Fotos del LICCINEMA
0LICCINEMA
![]() |
| LICCINEMA 09-10 |
Us enllacem algunes fotos del LICCINEMA 09-10, perquè us feu una idea del bon ambient del curs.
Centenari Ferrer i Guàrdia
0El SEBE ha col·laborat en l’organització dels actes en record de Ferrer i Guàrdia i l’escola moderna.
A Tot Bisbal podeu escoltar la conferència de Lluís Maruny i Margarida Carbó del passat 12 de gener.
http://www.totbisbal.com/noticies/detallsNoticies.php?nIdNoticies=1400
Podeu visitar l’exposició sobre Ferrer i Guàrdia al Castell de la Bisbal fins el 28 de febrer.
Foment de la lectura a l’aula
0El Pla Educatiu d’Entorn de Palafrugell ens ofereix la possibilitat de tornar a comptar amb la Lola Casas, dos dimecres, el 3 i el 24 de febrer, a 2/4 de 6 de la tarda, al Centre Municipal d’Educació.

LLEGIR PER QUÈ?
Un pla lector particular per a cada centre.
Escola, lectura i sentit comú.
US HI ESPEREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
