Monthly Archives: juny 2011

3ESO a la trobada d’esports

Durant els dies 25 al 29 d’abril, deu alumnes de l’Institut Pere Fontdevila van assistir a la “Trobada Nacional de Centres Promotors de l’Esport” com a premi per la primera posició als Instituts més actius de Catalunya a nivell esportiu.
Aquesta estada es va realitzar a Benicàssim i Burriana, on la Generalitat Valenciana té dos dels centres nàutics-escola més ben equipats de tot el País Valencià.

Els assistents van tornar amb una bona experiència a les seves bosses i amb un munt de records i amistats.

EXCURSIÓ AL MOLÍ PAPERER DE CAPELLADES

El divendres 27 de maig, els alumnes de l’escola d’Olvan juntament amb els alumnes de l’escola de Bassacs i Montmajor, vam anar a visitar el molí paperer de Capellades. En arribar vam esmorzar, després els alumnes de Montmajor i d’Olvan vam cantar una cançó de comiat pels nens/es de Cal Bassacs i ells ens van cantar la cançó del 75è aniversari, perquè l’any vinent ja no seran de la ZER.
Llavors per grups vam fer unes activitats força divertides. I després d’això ja era hora de dinar. A la tarda vam visitar el museu, vam veure tot el procés de la roba des de que arribava al museu fins que es convertia en paper. Nosaltres també vam fer paper. Ara podreu veure algunes fotos. Esperem que us agradin!

Projecte: Els tigres de bengala

L’Escola de Gironella durant el segon trimestre, a la classe dels cabirols de primer, hem treballat el projecte dels tigres de bengala. Aquest projecte el vam escollir entre tots, vam buscar informació a internet, en algunes revistes i en llibres. Ens vam repartir la feina per grups i al final vam explicar el que havíem fet a la resta de la classe.