EL CONTE DE LA MITJA DOTZENA

La setmana del 2 de març ens toca altra vegada l’esperat Conte de la mitja dotzena.

fadesEn aquesta ocasió hem triat un clàssic de Charles Perrault, Les fades. Com a moltes històries de fades, la que ens explica Perrault comença per “Hi havia una vegada…” i acaba ensenyant-nos quelcom a través d’una moralitat . Però entre ambdues coses hi ha una història de fades diferent a les altres que parla de joies, de roses, granotes, serps i l’aigua d’un pou.

Esperem que us agradi a tots!

TALLER PLAY ENERGY

Avui divendres els alumnes de Cicle Mitjà han realitzat un taller molt interessant sobre l’electricitat. Un educador d’Endesa educa ha vingut a l’escola amb el material necessari per donar-los a conèixer el món de l’energia a través d’uns experiments pràctics i motivadors. A banda d’aprendre s’ho han passat molt bé.

2015, Any Internacional de la Llum

FRUITA A L’ESCOLA

mengfruiEls dies 24, 25 i 26 de febrer torna a arribar la fruita a l’escola. Si voleu, doncs, no cal que els nens i les nenes portin esmorzar.

En aquesta ocasió es repartirà: poma, mandarina i taronja.

Publicat dins de NOTÍCIES | Desactiva els comentaris

QUIDZENAL

enigJa tenim els guanyadors del darrer Quidzenal! Consulteu-los i comproveu si sou un dels afortunats que han endevinat el problema que se us plantejava! I us animem a participar en el nou enigma que ja podeu trobar a la pàgina del Quidzenal.

CARNAVAL A INFANTIL

Els nens i les nenes d’infantil hem celebrat el carnaval fent un taller de barrets. També hem explicat la història d’en Carnestoltes, ens hem pintat la cara, hem fet una desfilada i un ball. Tot plegat ens ha agradat molt.