JOCS FLORALS DE CATALUNYA

jocsflorals_720x70blanc_2Dues alumnes de l’escola han quedat guanyadores dels quarts de final dels  II Jocs Florals Escolars de Catalunya. Recordem que el curs passat ja vam tenir una altra alumna que també va aconseguir arribar a les semifinals territorials. I enguany repetim!

Felicitem a la Tània i a la Mariona, que el dia 30 aniran a Sta. Coloma a la celebració de l’acte de lliurament de premis. Esperem que tinguin sort i passin a la fase nacional.

QUIDZENAL

interrogant dibuixFalta poc per la gran final!

Ja podeu consultar el nom dels guanyadors de l’últim enigma.  I alerta amb el nou problema que us proposem. Penseu-vos-el bé! És de mesura i molt competencial!

HORA DEL CONTE

El proper dimecres 20 de maig a les 5 de la tarda es farà l’hora del conte a la sala de lectura d’Amer. No us perdeu aquesta activitat!

FRUITA A L’ESCOLA

mengfruiEls dies 19, 20 i 21 de maig torna a arribar la fruita a l’escola. Si voleu, doncs, no cal que els nens i les nenes portin esmorzar.

En aquesta ocasió es repartirà: poma, nespre o albercoc i pastanaga.

TEMPS DE FLORS

Avui els alumnes de Cicle Superior han anat a Temps de Flors a Girona! Gràcies a la participació de l’escola a la campanya “sóc sostenible” de l’ATM la sortida no ha tingut cap cost econòmic ja que els alumnes han viatjat en transport públic de manera gratuïta.  Ha estat una diada molt aprofitada tant a nivell floral com a nivell cultural ja que han pogut fer una passejada pel barri vell de Girona visitant diferents indrets tot gaudint de les exposicions florals (Catedral, muralla, barri jueu…).

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

SARDANES

P1010811 (Small)P1010812 (Small)Avui hem fet l’última sessió de sardanes d’aquest curs. Els alumnes de 3r, 4t i 5è s’han volgut acomiadar d’en Lluís amb uns dibuixos i uns escrits molt bonics. Ha estat un plaer haver compartit amb ell aquests bons moments.                   Gràcies Lluís!