ACABEM EL SEGON TRIMESTRE

Us desitgem una bona Setmana Santa. Ens veiem a la tornada el dia 7 d’abril.

TEATRE A L’ESCOLA

Demà dia 26 vindrà la companyia de teatre som riure que hem contractat a fer-nos dues obres teatrals en diverses sessions. La primera, “La granja musical”, és pels més petits. La segona, El “taller de l’artista” és per tota la primària. Esperem que en gaudeixin moltíssim!
teatro

Després de veure les obres tancarem el segon trimestre amb la ballada de la nostra faràndula i la cantada que ens oferirà la coral de l’escola.

TROBADA DE CORALS

P1010578 (Medium)Avui els nens i les nenes de tercer, que són la nostra coral “L’orgue de gats”, han participat a la Trobada de Corals de la Selva que ha tingut lloc a Sta. Coloma. Tot i la pluja han refilat com veritables angelets! Felicitats!

JA L’HEM VIST!!

Aquest matí hem sortit a veure l’eclipsi de sol amb els vidres de soldador que ens hem fet fer. Hem quedat tots meravellats! Quin espectacle visual! Fins i tot se’ns hi han afegit uns obrers que estaven treballant al pavelló!
Apa, ara ens toca esperar fins el 2026 per poder tornar a veure un fenomen com aquest.

Publicat dins de NOTÍCIES | Desactiva els comentaris

ECLIPSI DE SOL

El proper divendres 20 de març de 2015 tindrem l’oportunitat de presenciar un fenomen astronòmic poc freqüent: un eclipsi de Sol. Començarà a les 9:13 i s’acabarà cap a les 11:30. Pocs minuts després de les nou del matí, veurem com la Lluna es va situant davant del Sol fins a cobrir-lo de manera parcial, fins a un màxim d’un 64% a la nostra latitud.

És una oportunitat que no cal deixar passar perquè el darrer eclipsi destacable va ser el 4 de gener de 2011, i el proper eclipsi observable no serà fins el 12 d’agost de 2026. Així doncs cal aprofitar l’avinentesa i gaudir del fenomen. A l’escola ja n’hem començat a parlar i demà sortirem en petits grups per observar-lo. No patiu que tenim les proteccions adients pels ulls per tal de poder-lo mirar amb tota seguretat.

SE2015Mar20T

Publicat dins de NOTÍCIES | Desactiva els comentaris