DIA INTERNACIONAL DE LA BIBLIOTECA

Avui 24 d’octubre és el Dia Internacional de la Biblioteca! A l’escola el celebrem amb l’inici de les sessions del Conte de la 1/2 dotzena, que en aquesta ocasió s’estrena amb Els músics de Bremen, dels Germans Grimm.

IMG_6016 (Small) (Small) (Mobile)Durant tot el dia els alumnes de l’escola aniran passant per la biblioteca on una àvia voluntària els explicarà aquest conte que transcorre a la Baixa Saxònia, a les rodalies de la ciutat alemanya de Bremen.

Si visiteu el nostre apartat de la biblioteca  podreu tornar a escoltar la història.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

Resposta del primer QUIDZENAL

eniJa teniu els guanyadors del primer quidzenal del curs! Ja podeu consultar la resposta a l’enigma matemàtic que se us plantejava.

Animeu-vos a respondre el segon problema. Aquesta vegada es tracta de saber anar a comprar.

Publicat dins de NOTÍCIES | Desactiva els comentaris

JUBILACIÓ DE LA MERCÈ SERRA

Aquesta setmana s’ha jubilat la Mercè Serra. Tota l’escola ens hem acomiadat d’ella amb un sonat moltes felicitats, un llibre elaborat entre tots els alumnes, la lectura d’un escrit fet pels nens i per les nenes de primària i una cançó molt bonica cantada pels més petits de l’escola.
merEt desitgem una bona jubilació!

Publicat dins de NOTÍCIES | Desactiva els comentaris

SEP

Avui comença el SEP! Recordeu que els dilluns fem lectura i es queden tots els alumnes de primària. Els dimarts i dimecres són de reforç i /o d’ampliació i només es quedaran els qui portin una nota a casa on s’especifiqui que faran SEP.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

COMENÇA EL QUIDZENAL

daComença la quarta edició del Quidzenal, el concurs d’enigmes que ens fa pensar i raonar. Sigues el millor desenigmador del curs i participa!

Publicat dins de NOTÍCIES | Envia un comentari