JUBILACIÓ DE LA MERCÈ SERRA

Aquesta setmana s’ha jubilat la Mercè Serra. Tota l’escola ens hem acomiadat d’ella amb un sonat moltes felicitats, un llibre elaborat entre tots els alumnes, la lectura d’un escrit fet pels nens i per les nenes de primària i una cançó molt bonica cantada pels més petits de l’escola.
merEt desitgem una bona jubilació!

SEP

Avui comença el SEP! Recordeu que els dilluns fem lectura i es queden tots els alumnes de primària. Els dimarts i dimecres són de reforç i /o d’ampliació i només es quedaran els qui portin una nota a casa on s’especifiqui que faran SEP.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

COMENÇA EL QUIDZENAL

daComença la quarta edició del Quidzenal, el concurs d’enigmes que ens fa pensar i raonar. Sigues el millor desenigmador del curs i participa!

Publicat dins de NOTÍCIES | Envia un comentari

ACTIVITAT A LA BIBLIOTECA DEL POBLE

El proper dimecres, 24 de setembre, a partir de les 5 de la tarda, l’Assumpta Mercader, narradora, actriu i titellaire farà la lectura d’ El Cul d’en Jaumet i altres contes a la Sala de Lectura d’Amer.
Hi haurà berenar de benvinguda.

RECORDATORI

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el termini per pagar la quota d’escola s’acaba el dia 30 de setembre.

Moltes gràcies