Un bon dia a Marineland

El divendres 27 de maig els nens i nenes de l’escola de p3 fins a 4t vam anar a Marineland.
La mainada s’ho va passar d’allò més bé, ja que van poder gaudir de l’espectacle de les aus, dels lleons marins i dels dofins.
Vam poder coneixer moltes aus que no trobem al nostre entorn, i veure les moltes habilitats que poden aprendre amb la dedicació dels seus cuidadors.
Abans de l’espectacle dels dofins, vam poder gaudir d’una exhibició de lleons marins. Vam escoltar quin era el to de la seva veu i també ens van explicar les parts del cos, mentre la vetlladora ballava amb un gran mascle de lleó marí. Després, al mateix dofinari, ens vam sorprendre tots i totes de les coses magnífiques i els grans salts dels simpàtics dofins.
Vam dinar en un pícnic on hi havia un tobogan molt gran i gronxadors per jugar. I després vam entrar en un tancat en el qual hi havia tota mena d’aus. També vam veure altres animals com pingüins, flamencs…
Ens vam divertir molt! Va ser un dia per recordar!

Pla de consum de fruites i verdures

Dins del progrunnamedama 2015/2016 del pla de consum de fruites i verdures, en aquesta setmana , el dimecres dia 1, dijous dia 2 i divendres dia 3 de juny els hi tornarem a donar fruita per esmorzar.

Aquesta vegada hi haurà pera, nectarina i albercoc.

Laia Arauz finalista territorial dels Jocs Florals de Catalunya 2016

A la nostra escola estem d’enhorabona!!!
La Laia Arauz de primer, ha estat escollida per passar a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya d’aquesta edició.
Donem la més sincera felicitació a la Laia i li desitgem molta sort en la fase territorial.
Avui dissabte, a l’Auditori de Santa Coloma de Farners, hem sabut els finalistes que passen a la següent fase. Malauradament, la Laia no ha sigut seleccionada.
S’emporta un molt bon record i un diploma!!!! Aquí us deixem una quantes fotos:

Publicat dins de ACTIVITATS, NOTÍCIES | Deixa un comentari

Festa de l’escola

Escola i família ens hem reunit per celebrar aquest dia tan especial, la festa de l’escola. Mestres i alumnes hem preparat unes actuacions de cine amb melodies entrenyables que ens han fet reviure moments històrics del cinema.
Els alumnes ens han mostrat que estan fets tots uns artistes!! Pares, mares i mestres hem gaudit moltíssim de totes les actuacions. Us en deixem una petita mostra!

Pla de consum de fruites i verdures

El progrunnamedama 2015/2016 del pla de consum de fruites i verdures a les escoles segueix. Aquesta setmana , dimecres, dijous i divendres, 4,5 i 6 de maig respectivament, els hi tornarem a donar fruita a l’hora d’esmorzar.
Aquesta vegada, la fruita que ens portaran serà:poma, nespres i cirerol.

Taller Rentem les dents CI i CM

Avui el matí, els alumnes de CI i CM, hem tingut la visita de dos dentistes del CAP d’Anglès a explicar-nos que rentar-nos les dents és molt important. Ens ho han explicat molt bé i ens han resolt tots els dubtes que han sortit. Aquí us deixem unes quantes fotos:

Publicat dins de ACTIVITATS, NOTÍCIES | Deixa un comentari

Festa final de Sant Jordi

Avui a la tarda, els guanyadors del Concurs de poesia de l’escola, ens han llegit els seus poemes davant dels companys i se’ls ha lliurat un diploma en reconeixement a la seva creativitat.
Els alumnes d’Ed. Infantil ens han obsequiat amb els moviments d’unes petites danses i finalment la Faràndul·la que estrena nous actors, “les cols de P-52 i els alumnes de 6è, han ballat amb en Patufet i el bou.
A tots ells , felicitats!

Mostra de llibres compartits

Avui divendres dins del programa d’activitats per celebrar Sant Jordi a l’escola, hem organitzat una mostra de llibres que els mateixos alumnes han portat de casa seva, de forma voluntària. Així hem pogut conèixer un bon grapat de llibres que els companys de la classe han valorat com a molt interessants. Vegeu-ne uns detalls.