23 DE DESEMBRE

mirant-enrere-1349-156698Dimarts és l’últim dia escolar del primer trimestre. Per celebrar que ja estem a Nadal farem una sessió de contacontes (el conte de la 1/2 dotzena), un esmorzar tots plegats de pa i xocolata, a ritme de nadales, i com a cloenda el nostre Patufet, el Bou i les Cols ens faran el seu ball.

Recordeu que aquest dia farem jornada continuada i l’horari dels alumnes serà de 9 a 1 del migdia, excepte pels qui es quedin a menjador que es podran quedar fins a les 3 de la tarda.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

CELEBREM EL NADAL!

Benvolgudes famílies,

Us convidem el proper dia 22 de desembre a la celebració del Nadal que farem a dos quarts de sis de la tarda a l’església. Les portes s’obriran pels familiars dels alumnes entre un i dos quarts de sis.

Els alumnes hauran d’arribar a les 17h ja vestits i entraran per la porta del costat del museu etnològic i que dóna a la plaça del Monestir. Des d’aquesta hora i fins el moment de començar, hi haurà un grup d’alumnes de cicle superior que vendran tires de números pel sorteig de la panera de Nadal a la porta de l’església i a dins.

Els familiars que vingueu a veure la cantada haureu d’entrar per la porta principal de l’església a partir d’un quart de sis. No es deixarà entrar a ningú abans de l’hora prevista.

Recordeu que en acabar la celebració farem el sorteig de la panera.

ÚLTIM QUIDZENAL DEL 1r TRIMESTRE

enigJa tenim la resposta al darrer quidzenal. Felicitats als guanyadors! Aquesta vegada sí hem tingut bons desenigmadors que han sabut resoldre el problema! Ja podeu consultar qui són.

També hi trobareu l’últim enigma del primer trimestre. Penseu-lo bé i que tingueu sort!

SETMANA DEL 15 DE DESEMBRE

Tal i com ja us vàrem informar fa dies, us recordem que aquesta setmana no hi haurà SEP. Per tant l’horari de plegar és a les 12:30 del migdia i a les 16:30 de la tarda.

SALA DE LECTURA

unnamedEls tres Reis d’Orient han deixat a la Sala de lectura d’Amer un plec de cartes perquè tots els nens i nenes puguin escriure el que volen. Les cartes es podran deixar dins d’una urna i, des de la biblioteca, es faran arribar als Reis per ajudar-los a avançar la feina de la Nit de Reis.

Publicat dins de ACTIVITATS, NOTÍCIES | Desactiva els comentaris