Sortida Centres de Culte a Santa Coloma de Farners CS

Avui, els alumnes de CS que fan Religió a l’escola, han anat a Santa Coloma de Farners a visitar dos centres de culte:
Gurudwara Dhan Dhan Sri i la Mesquita Rrahma
Hi han anat conjuntament amb alumnes de Bonmatí i Anglès.
ha sigut una molt bona experiència per poder viure en primera persona dues cultures diferents a la nostra i aprendre costums diferents.
Donem les gràcies a la mestra de religió de l’escola, la Carme Puigderrajols, a la Carolina Fontàs (Ajuntament de Santa Coloma), al CRP Selva1  i als diferents membres dels dos centres de culte per l’acollida rebuda.
Moltíssimes gràcies!!! ha sigut una molt bona experiència

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

SORTIDA A MOLLÓ PARC SUSPESA!!!

Benvolgudes famílies, us informem que l’excursió prevista a Molló Parc per el proper dilluns 22 de maig, QUEDA SUSPESA per previsió de mal temps!!!!
Si tot va bé, la realitzarem:

29 de MAIG: ALUMNES DE 3R i 4T
2 DE JUNY: ALUMNES DE P3, P4, P5, 1R i 2N

Atentament, l’equip de mestres de l’Escola Gaspar de Queralt

ENGLISH DAY

Els alumnes de 6è, divendres passat vam participar a l’ENGLISH DAY. Vam poder compartir en anglès tota una jornada de diversió amb altres alumnes de la comarca, de la nostra edat. Ens ho vam passar genial i aquí us deixem unes quantes fotos.
Volem felicitar a l’Ayman i a en Hakim, ja que van ser un dels tres grups guanyadors del karaoke.

Jornada Esportiva 2017

Recordar-vos que al bloc d’Educació Física trobareu les fotos i el video de la Jornada Esportiva amb una petita mostra de les activitats que es van portar a terme durant tot el dia!!!!

Bloc d’Educació Física

Divendres 28 d’abril, els alumnes de 5è, juntament amb uns 800 alumnes de tota la comarca, van poder gaudir d’una jornada esportiva celebrada a Santa Coloma de Farners. Des de l’escola, agrair el suport econòmic de l’Ajuntament d’Amer i al CRP Selva 1 per l’organització.
Va ser un dia genial!!!!

WhatsApp Image 2017-05-02 at 9.01.08 AM (3) (Custom)

L’hort de l’escola

Com ja sabeu, aquest curs tenim un hort molt bonic i ja comença a donar algunes cosetes!!!
Fa poquets dies, en Jep del menjador amb l’ajuda d’alguns alumnes, van collir uns quants enciams maquíssims de l’hort i tots els alumnes del menjador en van poder fer una bona amanida!!!
Pel que hem sentit, es veu que són boníssims!!!!
Aquí en teniu algunes fotos

Diada de Sant Jordi 2017

Avui divendres 21 d’abril, durant tot el dia, hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. El matí, l’AMPA de l’escola ens ha obsequiat amb un magnífic esmorzar de pa amb tomàquet, formatge i embotits. Boníssim!!!!!
Al llarg del matí, els alumnes de CM i CS han visitat la Biblioteca d’Amer i on han pogut fer una activitat (el proper dimarts 25, també la visitaran els alumnes de CI i EI).
A la tarda, hem celebrat el Certament Literari de Poemes on els guanyadors han sigut:
– 1r: LLUÍS GARRIGA
– 2n: CARLA CULLELL
– 3r: AINA AGUSTÍ
– 4t: LLUC SOY
– 5è: EMMA VICENTE
– 6è: BERNAT PLANELLAS

Felicitar a tots i totes els/les alumnes de l’escola per la bona feina feta i l’esforç que hi han posat!!!!
Entremig dels poemes, també hem pogut escoltar a la Coral de l’escola, els alumnes de P3 i P4 han fet un petit ball de Sant Jordi i per cloure l’acta, la nostra Faràndula de l’escola: Patufet, Bou i Cols han fet els seu ball!!!

Ha sigut una festa molt bonica on hem disfrutat molt!!!!!!!!
Des d’aquí volem agraïr a l’AMPA per el magnífic esmorzar, als alumnes de l’escola per l’esforç que hi han posat i a tots els mestres de l’escola!!!!

Us deixem un recull de fotos del dia:

Cloenda Projecte Interdisciplinari La Xocolata

Avui a la tarda, hem tancat el Projecte Interdisciplinari d’enguany!!!!
Hem obert les portes als pares, mares i familiars i hem explicat el que s’ha treballat tots aquests dies. Tot seguit, hem pogut fer la degustació de tot els treballs realitzats perls alumnes: MONA, GALETES, NEULES I NEULETS, XOCOLATA, PIRULETES DE XOCOLATA, REFRESCS…

Ha sigut una festa de cloenda fantàstica!!!!

Bones vacances de Setmana Santa i ens veiem a la tornada (dimarts 18 d’abril)

Banyada de Neules amb xocolata

Ahir a la tarda, desprès del taller de neules per part d’en Salvador, tota l’escola va poder banyar una neula amb xocolata.
Tenien una pinta fantàstica!!!!
La tarda del dijous podrem menjar-les a la Cloenda del Projecte Interdisciplinari
Seran boníssimes!!!!!!!!