ELS REIS HAN DEIXAT REGALS A L’ESCOLA!

Aquest matí dos nens de cicle inicial han anat a donar un encàrrec a la Lídia i han trobat el menjador ple de regals. Quina sorpresa!
Els nens de primer han avisat els altres nens i nenes de l’escola i ràpidament ens hem trobat tots al menjador. Quina il•lusió que ens ha fet obrir els regals!
Moltes gràcies Majestats, us esperem l’any que ve!

Bones Festes

Des de l’escola us desitgem molt Bones Festes i Bon Any Nou.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

I per acomiadar el trimestre ….

Avui acomiadem el trimestre i ho hem celebrat amb un bon esmorzar de xocolatada amb coca. Uns quants pares i mares, ens han preparat amb molta cura la xocolata i els talls de coca. Com sempre, boníssima! Moltes gràcies!

Fem cagar el Tió

Després de tants dies de donar-li menjar, ja era l’hora de fer cagar el nostre Tió. I així ha estat. Davant la il·lusió i emoció , amb la cançó i uns bons cop de pal, quan hem descobert la manta ens hem trobat un bon piló de joguines per la classe.
Que divertit!

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

El patge reial ha vingut a l’escola

Quina sorpresa avui al matí!! Sabeu qui ens ha vingut a visitar a l’escola?
Un PATGE REIAL!!
Els alumnes d’Educació Infantil i els de Cicle Inicial de Primària li hem donat la carta dels regals que volem que ens portin SSMM els Reis d’Orient a cada classe. Sort que ja teníem les cartes preparades! Les vam fer entre tots els nens i nenes de cada classe! Per acomiadar-nos d’ell, un a un li hem poder donar la mà i ell ens ha obsequiat amb uns caramels! Quin patge més afectuós, som molt afortunats!!
Ha estat un matí molt emocionant i sorprenent!!
Senyor Patge Reial, ens faria molta il•lusió tornar-lo a rebre l’any vinent!!

Taller de Nadal

Aquest dimarts, tots els alumnes de l’escola, Primària i Ed. Infantil en hem agrupat per dur a terme el tradicional taller de Nadal, i en el qual hem creat un arbre amb taps de suro i decorats amb diferents motius i colors. Ens ho hem passat molt bé i l’esperit nadalenc és ben viu per la qual cosa volem compartir aquests moments amb vosaltres.

Voldríem també, agrair les donacions dels taps de suros a les empreses: Parramon Exportap SL i Manuel Serra SA. Sense la seva col·laboració no hauria estat possible la realització d’aquest taller Nadalenc. Alumnes i mestres us estem molt agraits.

Cantada de Nadales

Ahir divendres, els alumnes de l’escola dins les activitats de final de trimestre, amb tot l’entusiasme i il•lusió, van delitar amb les seves nadales a tots els pares i mares, familiars i amics que van omplir l’església. Cada grup va cantar dues cançons, en català i anglès respectivament.
Després de la cantada vam anar a la plaça de la Vila on dos alumnes de l’escola van encendre les llums de l’arbre.

El Cor Parroquial d’Amer ens ha visitat

Aquesta tarda, hem pogut gaudir d’una magnífica cantada de nadales a càrrec del Cor Parroquial d’Amer, dirigit per Susana Puig.
Hem pogut escoltar diferents nadales, l’última d’elles conjuntament amb els alumnes de 3r curs de CM, que aquest any representaran l’escola a la Trobada de Corals de la Selva. Així, tots plegats, hem pogut compartir la nadala “Anem a Betlem”.
Gràcies per la magnífica estona que ens heu brindat.