CONTE A LA SALA DE LECTURA

El proper dia 28 es tornarà a fer l’hora del conte a la sala de lectura del poble. S’explicarà el llibre Allà on viuen els monstres, de Maurice Sedak. No us ho perdeu!

TALLER MOLT INTERESSANT

DSCN0001 (Small)El dijous 22 i el divendres 23 els alumnes de Cicle Mitjà i de Cicle Superior faran un taller molt interessant relacionat amb l’àrea de medi i que dóna a conèixer els boscos i la importància dels arbres vells.

Les activitats es realitzen a través de diferents dinàmiques i treballen molts conceptes.

- Comprensió lectorahectorsoca
– Puzles
– Sèries lògiques
– Sorpreses dins del tronc
– Edats dels arbres
– Jocs de cartes
– Biodiversitat Claus dicotòmiques

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

NOU QUIDZENAL

daJa podeu consultar els guanyadors del quidzenal passat. Qui han estat els desenigmadors que han encertat l’enigma?

Recordeu que estem buscant els participants de la gran final. Sort en les vostres respostes!

CONTE DE LA MITJA DOTZENA

dotzenaAquesta setmana del 19 al 23 de gener farem una nova ronda del CONTE DE LA 1/2 DOTZENA.

Aquesta vegada s’explicarà Nicolaua, braç de ferro, una història que us farà veure la importància de ser perseverant per aconseguir les fites personals que un mateix es proposa.

VACUNES 6è

Dilluns dia 19 es faran vacunes als alumnes de sisè.