Certamen de lectura en veu alta

Després de passar per una selecció dins del nostre centre, el dimecres dia 15 de març, la Marwa El Ouahrani, com a representant de cicle superior, i la Dikra Assouilah, com a representant de cicle mitjà, van participar en els quarts de final del certamen de lectura en veu alta que es va celebrar a Sta. Coloma de Farners.

Les felicitem pel nivell de lectura que van demostrar.
marwadikra

Preinscripció curs 2017 – 2018

Ja tenim el calendari definitiu i el full per les preinscripcions del curs 2017 – 2018.

A l’apartat de Matrícula de la web, trobareu més informació sobre aquest procés.

Recordem que aquest procés només és pels alumnes nous, la resta d’alumnes, al mes de maig, es passarà la documentació per confirmar la plaça al centre de cares el curs 2017-2018.

Full de Preinscripció -2017_2018

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Els Manaies d’Amer visiten l’escola!!!

Aquesta tarda hem tingut la visita dels Manaies d’Amer. Ja de lluny podíem escoltar la trompeta i els timbals marcant el pas fins que han entrat a l’escola amb els seus vestits lluents, cascs, escut… tota la indumentària!! Hi havia dos alumnes de l’escola: en Tareq de segon i en Marçal de cinquè.

En Llorenç (de la confraria dels Dolors) ens ha explicat coses sobre els manaies i al final hem pogut fer preguntes i resoldre dubtes.

Abans de marxar, hem acompanyat als Manaies i hem marcat el pas amb ells fent unes quantes voltes per l’escola!!!

Ha sigut una molt bona experiència i els podrem tornar a veure per Setmana Santa pels carrers d’Amer.

Us convidem a visitar la seva pàgina web si en voleu descobrir més coses!

MARCOS MARRERO A LA NOSTRA ESCOLA

Durant dos dies, el 2 i 3 de març, hem pogut gaudir de les classes pràctiques de matemàtiques de Marcos Marrero , mestre canari que forma part d’un grup de treball anomenat OAOA (Otros Algoritmos en las Operaciones Aritméticas). Aquesta metodologia està canviant els algoritmes i procediments per resoldre operacions matemàtiques.

En Marcos ha entrat a les aules de 3r, 4t, 5è i 6è de primària, per fer dues sessions de matemàtiques a cada un dels grups. Els nens i nenes han après molt i també els mestres que hem pogut assistir a les seves classes.

Volem agrair, des de l’escola, l’esforç dels qui han fet possible que Marcos Marrero hagi pogut compartir amb nosaltres la seva metodologia de treball i la seva experiència.

CONFERÈNCIA MARCOS MARRERO

El dissabte 4 de març, aprofitant l’estada de Marcos Marrero a la comarca, vam tenir l’oportunitat d’organitzar una conferència a l’INS Garrotxa d’Olot.

Amb la xerrada “Com treballar les dimensions matemàtiques des d’un vessant totalment manipulativa”, en Marcos ens convidava a fer activitats pràctiques d’aula per treballar el nou currículum de matemàtiques.

Uns 150 mestres de tota la comarca de la Garrotxa vam poder gaudir de les explicacions i engrescar-nos amb aquesta nova pedagogia per treballar les matemàtiques.

XV Trobada de Cant Coral 2017

Avui els alumnes de 3r, que són la coral de l’escola aquest any, hem actuat a la XV Trobada de Cant Coral a Santa Coloma de Farners. Hem participat moltes escoles de la comarca i hem disfrutat i cantat molt.

Ens ho hem passat molt bé i l’actuació de totes les corals ha sigut un èxit!!!

Us deixem una foto de l’actuació i properament penjarem els videos i més fotos de la jornada.

Noticia del PuntAvui del dia 8 de març del 2017

PuntAvui

Carnaval a l’escola

Aquest dimarts, hem celebrat el nostre Carnaval amb una rua al voltant de l’escola. Acompanyats de pares i mares que també s’han engrescat amb els alumnes, hem pogut gaudir d’una estona de disbauxa disfressats “dolçament”, motiu que ve lligat amb el projecte interdisciplinar d’enguany.
Així hem pogut veure els alumnes d’Ed. Infantil disfressats de “lacasitos”, els de Cicle Inicial de “cupcakes”, els de cicle Mitja de “teula de xocolata” i els alumnes de Cicle Superior que ho han fet de “pastís”.
Aprofitem per donar gràcies a l’Ajuntament per la seva col·laboració.

I per acabar, al pati de l’escola, gresca a tope!!

Podeu visualitzar més imatges als blocs de cicle

Dijous Llarder a l’escola

Avui hem aprofitat la diada de Dijous Llarder per fer unes petites excursions. Durant el matí, per cicles hem anat a veure en Carnestoltes i un cop coneguda la propera consigna, els alumnes de Cicle Superior han pujat a Santa Brígida, els de Cicle Mitjà han recorregut la vorera del Brugent fins a l’aiguabarreig amb el Ter, els de Cicle Inicial han arribat fins els meandres del Brugent i els alumnes d’Educació Infantil han recorregut els camins propers a la font Picant per acabar al camp de futbol cap al migdia on ens hem retrobat tots els grups.
Allà hem dinat i encara ens ha quedat temps per jugar al camp futbol.
Volem agrair a l’Ajuntament per haver-nos deixat utilitzar les instal·lacions del camp de futbol, al grup Esquelles per la seva ajuda com a magnífics guies per aquests camins que hem recorregut i a l’empresa Font-Vella per la seva donació d’aigües pels alumnes.
A tots ells, moltes gràcies.

Als blocs dels cicles hi trobareu més fotografies

TALLERS A L’HORT

Durant la setmana passada, tots els alumnes de l’escola han pogut gaudir i treballar diferents tallers relacionats amb l’hort de l’escola.
L’hort, que s’estrena aquest any, està estructurat perquè cada grup tingui el seu espai o parcel·la. Cada grup va sembrar o plantar una fruita o verdura.
A p-3 van sembrar pèsols, a p-4 faves i a p-5 alls. A 1r de ci van plantar cols, els de 2n bròquils, a 3r enciams, a 4t cebes, a 5è maduixers i a 6è van sembrar patates
Per fer els tallers va venir la Montse Sanz, tècnica de l’empresa Global 21.

Educació Infantil

Cicle inicial