Dijous Llarder a l’escola

Avui hem aprofitat la diada de Dijous Llarder per fer unes petites excursions. Durant el matí, per cicles hem anat a veure en Carnestoltes i un cop coneguda la propera consigna, els alumnes de Cicle Superior han pujat a Santa Brígida, els de Cicle Mitjà han recorregut la vorera del Brugent fins a l’aiguabarreig amb el Ter, els de Cicle Inicial han arribat fins els meandres del Brugent i els alumnes d’Educació Infantil han recorregut els camins propers a la font Picant per acabar al camp de futbol cap al migdia on ens hem retrobat tots els grups.
Allà hem dinat i encara ens ha quedat temps per jugar al camp futbol.
Volem agrair a l’Ajuntament per haver-nos deixat utilitzar les instal·lacions del camp de futbol, al grup Esquelles per la seva ajuda com a magnífics guies per aquests camins que hem recorregut i a l’empresa Font-Vella per la seva donació d’aigües pels alumnes.
A tots ells, moltes gràcies.

Als blocs dels cicles hi trobareu més fotografies

TALLERS A L’HORT

Durant la setmana passada, tots els alumnes de l’escola han pogut gaudir i treballar diferents tallers relacionats amb l’hort de l’escola.
L’hort, que s’estrena aquest any, està estructurat perquè cada grup tingui el seu espai o parcel·la. Cada grup va sembrar o plantar una fruita o verdura.
A p-3 van sembrar pèsols, a p-4 faves i a p-5 alls. A 1r de ci van plantar cols, els de 2n bròquils, a 3r enciams, a 4t cebes, a 5è maduixers i a 6è van sembrar patates
Per fer els tallers va venir la Montse Sanz, tècnica de l’empresa Global 21.

Educació Infantil

Cicle inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

CELEBREM EL DIA DE LA PAU!

Avui, dia 30 de gener, els nens i nenes de l’escola Gaspar de Queralt hem celebrat el dia de la Pau.
Ens hem reunit tots al pati de l’escola per llegir en veu alta els missatges de cada classe, treballats a partir del personatge de la Wangari Maathai. Un cop llegits els hem enganxat en un mural, a continuació, hem cantat la cançó La festa de la pau i, per últim, hem enlairat globus blancs simbolitzant coloms de la pau.
Aquí teniu un petit recull de fotografies d’aquesta celebració.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

ELS REIS HAN DEIXAT REGALS A L’ESCOLA!

Aquest matí dos nens de cicle inicial han anat a donar un encàrrec a la Lídia i han trobat el menjador ple de regals. Quina sorpresa!
Els nens de primer han avisat els altres nens i nenes de l’escola i ràpidament ens hem trobat tots al menjador. Quina il•lusió que ens ha fet obrir els regals!
Moltes gràcies Majestats, us esperem l’any que ve!

Bones Festes

Des de l’escola us desitgem molt Bones Festes i Bon Any Nou.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

I per acomiadar el trimestre ….

Avui acomiadem el trimestre i ho hem celebrat amb un bon esmorzar de xocolatada amb coca. Uns quants pares i mares, ens han preparat amb molta cura la xocolata i els talls de coca. Com sempre, boníssima! Moltes gràcies!

Fem cagar el Tió

Després de tants dies de donar-li menjar, ja era l’hora de fer cagar el nostre Tió. I així ha estat. Davant la il·lusió i emoció , amb la cançó i uns bons cop de pal, quan hem descobert la manta ens hem trobat un bon piló de joguines per la classe.
Que divertit!

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

El patge reial ha vingut a l’escola

Quina sorpresa avui al matí!! Sabeu qui ens ha vingut a visitar a l’escola?
Un PATGE REIAL!!
Els alumnes d’Educació Infantil i els de Cicle Inicial de Primària li hem donat la carta dels regals que volem que ens portin SSMM els Reis d’Orient a cada classe. Sort que ja teníem les cartes preparades! Les vam fer entre tots els nens i nenes de cada classe! Per acomiadar-nos d’ell, un a un li hem poder donar la mà i ell ens ha obsequiat amb uns caramels! Quin patge més afectuós, som molt afortunats!!
Ha estat un matí molt emocionant i sorprenent!!
Senyor Patge Reial, ens faria molta il•lusió tornar-lo a rebre l’any vinent!!