COMIAT ALUMNES DE 6È 2015-2016

Avui aquest reconeixement va dedicat als alumnes de 6è que acaben una etapa de la seva vida aquí, a la nostra escola, i que inicien un nou camí.

Per començar us demanaríem que pugéssiu a l’escenari perquè les vostres mestres us pugin donar un detall que hem preparat amb molt il·lusió. (ho farem en ordre i per tant, us anirem cridant)

La nostra pretensió, al llarg de tots els anys que heu estat amb nosaltres, deixeu-me dir, és que s’emportin quelcom més que uns coneixements,… que siguin persones amb sentit crític, respectuoses i que sàpiguen afrontar els reptes que la vida els té preparats, que de ben segur no seran fàcils.

Avui, tota l’escola volem desitjar molta sort a tots aquests alumnes que un dia fa anys, van entrar en aquesta escola, plorant, amb llàgrimes als ulls, donant-los la mà, aquella maneta que s’aferrava fort, perquè tenia por d’aquell entorn desconegut, i que avui després d’uns quants anys, acaben la primària, amb una motxilla molt valuosa plena d’experiències, d’aprenentatges, de records de tot el que han viscut ,en definitiva de tot el que han compartit.

Què deuen ser 50 milions de segons??(no se us acudeix…) doncs escolteu, la resta dels vostres companys de tota l’escola us ho volen explicar!!

Cançó
Us heu adonat que…50 milions de segons són el temps que heu passat aquí amb nosaltres ?, a la VOSTRA escola. L’escola que us ha vist créixer i us ha ensenyat a ser persones i que malgrat avui ens deixeu, sempre hi tindreu un lloc, un espai per vosaltres. Que com diu la cançó…

Són 50 milions de segons , passen ràpid, cal viure’ls a fons.

Són 50 milions de segons i els recordaràs tota la vida.

És aquí on han nascut els records.

És aquí on heu trobat als amics.

I si els records han nascut aquí, desitgem que siguin bonics.

Alumnes de sisè, en nom de tots els mestres, tant d’aquells que heu tingut al llarg dels anys, com dels que heu tingut en moments determinats… us volem dir que tindreu sempre les portes de l’escola oberta, que ens agradarà saber com aneu creixent i que estarem disposats a donar-vos un cop de mà sempre que faci falta.

Endavant petits – grans alumnes, estem convençuts que sabreu mirar sempre cap a l’horitzó, volar molt alt i perseguir sempre els vostres objectius.

Una forta abraçada de part de tots nosaltres.

Caminada a la Font Picant

Avui dimarts, últim dia d’escola, hem aprofitat per fer una sortida a la Font Picant d’Amer amb tots els alumnes de l’escola, Primària i Ed. Infantil. Hem pogut jugar una bona estona sota l’ombra dels pollancres.
Des de l’escola donem les gràcies a Font Vella per la seva donació d’aigua i als pares que han col·laborat des de la mateixa empresa.

Cloenda amb els padrins

Aquest matí ens hem trobat amb els nostres padrins-fillols per intercanviar-nos un petit “detall” que hem fet amb molta il·lusió. Hem aprofitat per intercanviar-nos alguna rialla i alguna abraçada.

Deures d’estiu

deures-estiuAccés  per les  famílies

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Tercer i últim dia de colònies

Avui ha costat més aixecar-nos, però un cop ens hem posat en marxa, hem fet un munt d’activitats. En primer lloc hem hagut de fer les maletes i anar a esmorzar.
Tot seguit hem anat a les pistes a fer uns jocs de cucanya amb aigua. Tot i que ens hem refrescat, teníem més ganes d’aigua i hem anat a la piscina.
A continuació hem dinat i hem esperat a que ens vingués a buscar l’autocar per tornar cap Amer.
Mireu les fotos, ens ho hem passat molt bé!!

Segon dia de colònies

Hem començat el dia amb un bon esmorzar per agafar forces. Tot seguit hem jugat al laser tag en un bosc, ens ho hem passat pipa. Com que feia molta calor, ens hem anat a refrescar a la piscina.
A la tarda, hem anat a la platja a fer jocs i a banyar-nos.
Després de sopar hem acabat de gastar les piles a la disco. Hem ballat molt i hem passat un dia rodó.

Primer dia de Colònies

Els alumnes de 5è i 6è hem anat de colònies al camping Internacional Calonge. Al matí, quan hem arribat, ens hem instal·lat als bungalows i tot seguit hem anat a dinar, hi havia uns macarrons boníssims. A la tarda hem fet activitats a la platja; paddel surf, kayak i snorkel. Hem acabat el dia amb un joc de nit a la platja. Ens ho hem passat molt bé i demà continuarem!!!

Xerrada TEA a càrrec de Susana Puig

Avui al migdia, l’equip de mestres de l’escola ens hem reunit amb la Susana Puig (mare d’en Marcel Serra de segon) on hem pogut escoltar i sobretot aprendre moltes coses sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA).
Ha sigut una estona molt enriquidora i que ens ha servit per aprendre aspectes d’aquest trastorn que moltes vegades ens és desconegut i difícil d’entendre i d’actuar.
Moltíssimes gràcies Susana per haver vingut!

Publicat dins de ACTIVITATS, NOTÍCIES | Deixa un comentari