Benvinguts al nou curs escolar 2016-2017

portada bloc inici

Pagaments sortides

A petició de molts pares i mares, hem creat un petit document que trobareu a la pestanya PAGAMENTS SORTIDES, on s’explica les diferents maneres que teniu per poder realitzar els diferents pagaments de les sortides dels vostres fills.

Moltes gràcies!

PowerPoint presentació nou curs escolar 2016-2017

Un cop feta la presentació del nou curs escolar de l’escola, us deixem el Power Point general de presentació.
Si voleu consultar les presentacions de cicle inicial i educació infantil, accediu al bloc del cicle.
Moltes gràcies

Reunió principi de curs 2016-2017

Un nou curs escolar està a punt de començar i després de les vacances d’estiu, us recordem que el proper dimecres dia 7 de setembre, a les 17h, tindrà lloc la reunió de principi de curs.
Us hi esperem a tots i a totes!!!!

Xerrada TEA a càrrec de Susana Puig

Avui al migdia, l’equip de mestres de l’escola ens hem reunit amb la Susana Puig (mare d’en Marcel Serra de segon) on hem pogut escoltar i sobretot aprendre moltes coses sobre el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA).
Ha sigut una estona molt enriquidora i que ens ha servit per aprendre aspectes d’aquest trastorn que moltes vegades ens és desconegut i difícil d’entendre i d’actuar.
Moltíssimes gràcies Susana per haver vingut!

Un bon dia a Marineland

El divendres 27 de maig els nens i nenes de l’escola de p3 fins a 4t vam anar a Marineland.
La mainada s’ho va passar d’allò més bé, ja que van poder gaudir de l’espectacle de les aus, dels lleons marins i dels dofins.
Vam poder coneixer moltes aus que no trobem al nostre entorn, i veure les moltes habilitats que poden aprendre amb la dedicació dels seus cuidadors.
Abans de l’espectacle dels dofins, vam poder gaudir d’una exhibició de lleons marins. Vam escoltar quin era el to de la seva veu i també ens van explicar les parts del cos, mentre la vetlladora ballava amb un gran mascle de lleó marí. Després, al mateix dofinari, ens vam sorprendre tots i totes de les coses magnífiques i els grans salts dels simpàtics dofins.
Vam dinar en un pícnic on hi havia un tobogan molt gran i gronxadors per jugar. I després vam entrar en un tancat en el qual hi havia tota mena d’aus. També vam veure altres animals com pingüins, flamencs…
Ens vam divertir molt! Va ser un dia per recordar!

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Pla de consum de fruites i verdures

Dins del progrunnamedama 2015/2016 del pla de consum de fruites i verdures, en aquesta setmana , el dimecres dia 1, dijous dia 2 i divendres dia 3 de juny els hi tornarem a donar fruita per esmorzar.

Aquesta vegada hi haurà pera, nectarina i albercoc.

Laia Arauz finalista territorial dels Jocs Florals de Catalunya 2016

A la nostra escola estem d’enhorabona!!!
La Laia Arauz de primer, ha estat escollida per passar a la fase territorial dels Jocs Florals de Catalunya d’aquesta edició.
Donem la més sincera felicitació a la Laia i li desitgem molta sort en la fase territorial.
Avui dissabte, a l’Auditori de Santa Coloma de Farners, hem sabut els finalistes que passen a la següent fase. Malauradament, la Laia no ha sigut seleccionada.
S’emporta un molt bon record i un diploma!!!! Aquí us deixem una quantes fotos: