FRUITA A L’ESCOLA

Com en l’anterior curs, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural porta a terme a diferents centres educatius el programa “A la nostra escola mengem + fruita” dins el marc del Pla de consum de fruites a les escoles. L’objectiu és promoure el consum de fruites i hortalisses entre la població escolar i contribuir a la promoció d’hàbits alimentaris saludables. Consisteix en el subministrament gratuït de fruita fresca de temporada durant tres dies al mes.

Després de fer la sol·licitud corresponent, la nostra escola ha estat acceptada per participar en aquest pla.

Cada mes us anirem informant dels dies que es repartirà fruita . Començarem el proper dimarts 2, el dimecres 3 i el dijous 4 de desembre. Repartirem poma, mandarina i raïm.

CONSELL ESCOLAR

El dilluns 24 hi van haver les votacions del sector pares per formar part del consell escolar de l’escola. La participació va ser d’un 9,3 % .

Els pares que entraran a formar-ne part seran la M. Elena Carbonés Simón, l’Albert Soy i Julià i la Susana Puig Costa.

Moltes gràcies a tots per participar.

SALA DE LECTURA D’AMER

Aquest  dimecres a les cinc de la tarda es farà una sessió de contacontes a la sala de lectura d’Amer.

SANTA CECÍLIA

El dia 22 de novembre és Santa Cecília, patrona dels músics. Enguany aquest dia ha estat un dissabte, per això a l’escola ho hem celebrat la vigília.
Aquest any ha estat encara més emocionant que el curs passat ja que hem tingut dues estrenes. La primera, i com anirà succeint cada curs, ha estat l’estrena dels nous balladors de la faràndula. Per una banda les cols, que són la nova promoció de P-5 i per l’altra els portadors d’en Patufet i el Bou, que són alumnes de CS. L’altra novetat ha estat l’anunci de la presentació de la coral del nostre centre: “L’orgue de gats”, que al llarg del curs ens anirà fent diversos concerts. Aquesta està formada pels alumnes de tercer, i l’encarregat d’afinar les seves veus és el nostre mestre de música.

Per concloure aquesta celebració tots els alumnes de l’escola vam cantar la cançó Mirall de Pau com a protesta contra la llei Wert, la qual, entre altres coses, volia treure l’àrea de música a les escoles.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

NOU QUIDZENAL

White_square_with_question_markJa teniu publicada la resposta de l’últim enigma! Mireu-vos-la bé  perquè no hi ha hagut ningú que l’hagi sabut resoldre.

A veure si el següent quidzenal no se li resisteix a cap desenigmador. Aquesta vegada és molt senzill i va de gallines!