Diada de Sant Jordi 2017

Avui divendres 21 d’abril, durant tot el dia, hem celebrat la Diada de Sant Jordi a l’escola. El matí, l’AMPA de l’escola ens ha obsequiat amb un magnífic esmorzar de pa amb tomàquet, formatge i embotits. Boníssim!!!!!
Al llarg del matí, els alumnes de CM i CS han visitat la Biblioteca d’Amer i on han pogut fer una activitat (el proper dimarts 25, també la visitaran els alumnes de CI i EI).
A la tarda, hem celebrat el Certament Literari de Poemes on els guanyadors han sigut:
– 1r: LLUÍS GARRIGA
– 2n: CARLA CULLELL
– 3r: AINA AGUSTÍ
– 4t: LLUC SOY
– 5è: EMMA VICENTE
– 6è: BERNAT PLANELLAS

Felicitar a tots i totes els/les alumnes de l’escola per la bona feina feta i l’esforç que hi han posat!!!!
Entremig dels poemes, també hem pogut escoltar a la Coral de l’escola, els alumnes de P3 i P4 han fet un petit ball de Sant Jordi i per cloure l’acta, la nostra Faràndula de l’escola: Patufet, Bou i Cols han fet els seu ball!!!

Ha sigut una festa molt bonica on hem disfrutat molt!!!!!!!!
Des d’aquí volem agraïr a l’AMPA per el magnífic esmorzar, als alumnes de l’escola per l’esforç que hi han posat i a tots els mestres de l’escola!!!!

Us deixem un recull de fotos del dia:

Cloenda Projecte Interdisciplinari La Xocolata

Avui a la tarda, hem tancat el Projecte Interdisciplinari d’enguany!!!!
Hem obert les portes als pares, mares i familiars i hem explicat el que s’ha treballat tots aquests dies. Tot seguit, hem pogut fer la degustació de tot els treballs realitzats perls alumnes: MONA, GALETES, NEULES I NEULETS, XOCOLATA, PIRULETES DE XOCOLATA, REFRESCS…

Ha sigut una festa de cloenda fantàstica!!!!

Bones vacances de Setmana Santa i ens veiem a la tornada (dimarts 18 d’abril)

Banyada de Neules amb xocolata

Ahir a la tarda, desprès del taller de neules per part d’en Salvador, tota l’escola va poder banyar una neula amb xocolata.
Tenien una pinta fantàstica!!!!
La tarda del dijous podrem menjar-les a la Cloenda del Projecte Interdisciplinari
Seran boníssimes!!!!!!!!

Premis dibuixos Cofraria dels Dolors Amer

Aquest matí, ens han visitat de la Cofraria dels Dolors i ens han donat els premis dels guanyadors del concurs de dibuixos d’enguany.
Els afortunats han sigut:
1r: Oriol Sidera
2n: Clàudia Monserrat
3r: Sergi Rich
4t: Làia Encesa
5è: Aina Prenafeta
6è: Pol Candalija

També ens han obsequiat amb llibres per les aules!!
Un fort agraïment a la Cofraria pel detall i esperem que l’any vinent puguem tornar a col·laborar.
Us deixem unes quantes fotos de l’acte:

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

TALLER DE NEULES – (Galetes Trias)

Avui dimecres, hem tingut l’oportunitat de veure en Salvador fent Neules. En Salvador va ser treballador de la fàbrica de Galetes Trias de Santa Coloma de Farners i feia neules amb la màquina que han portat avui a l’escola. Ens ha explicat un munt de coses sobre les neules. També ens ha dit que quan ell treballava, podia arribar a fer unes 3000 neules al dia mentre que actualment, la modernització de la manera de realitzar-les, se’n poden fer 3000 en una hora.
Des de l’escola, volem agrair a en Tunet ja que sense la seva ajuda no hagués estat possible, a en Salvador per fer-nos tantes i tantes neules i per explicar-nos tantes coses i a l’empresa Galetes Trias de Santa Coloma per haver deixat que la màquina sortís de les seves instal·lacions i la poguéssim disfrutar tota l’escola!!!
Moltes gràcies a tots!!! Us estem molt agraïts!!!!

Projecte Interdiciplinari – Excursió a Barcelona

Dilluns 3 d’abril, tots els alumnes de l’escola vam poder gaudir d’un dia per la Barcelona més dolça, tot visitant el Museu de la Xocolata. A més a més, els alumnes de cicle mitjà van complementar la sortida, amb la visita a la fàbrica de Cacaolat. D’altra banda els alumnes de cicle superior van aprofitar l’estada a la ciutat comtal, per conèixer el Parlament. També vam poder aprofitar un gran dia assolellat, tot dinant al parc de la Ciutadella.

Des de l’escola volem agrair a la Mercè Serra, a la Maria Àngels Llorà i a la Marta Madeo per haver-nos vingut a donar un cop de mà i fer-nos d’acompanyants. També agrair a la fàbrica Cacaolat per haver-nos ensenyat les instal·lacions i a l’AMPA de l’escola, per les facilitats donades, per poder dur a terme aquesta sortida.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Taller de Vasets de xocolata i bombons d’arròs inflat a CI

Dimarts a la tarda, la Mercè Serra, àvia de l’Èlia de P5, l’Ariadna de 1r i la Mariona de 5è, ens va preparar un fantàstic taller on ens va obsequiar amb dues sorpreses: “Vasets de xocolata amb compota de poma i coulis de maduixa” i “Bombons de xocolata amb cruixent d’arròs inflat” amb els alumnes de cicle inicial.

Ens va ensenyar com treballar amb la fruita i fer-ne compota i com crear de manera senzilla uns bombons boníssims!!

Ens va agradar molt tenir-te entre nosaltres,  MOLTES GRÀCIES MERCÈ per la teva implicació i dedicació!!!!

Si voleu veure tot el que vam fer, podeu visitar el bloc de cicle inicial

IMG_3718 [Desktop Resolution]

CONTE: MARTA I LA XOCOLATA

Dijous i divendres, en el marc del projecte interdisciplinari, van venir la Marta i la Raquel, mares d’en Martí Clarà i d’en Gerard Masó de 1r, a fer un treball sobre el llibre “Marta i la xocolata” de l’autora Lia Bertran.

Marta, Raquel ens va encantar tenir-vos aquí amb nosaltres, els nens van gaudir molt de l’activitat. Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!!!

Si aneu al bloc de CI, podreu veure més fotos de tot el que vam fer!