Pla de consum de fruites i verdures

El progrunnamedama 2015/2016 del pla de consum de fruites i verdures a les escoles segueix. Aquesta setmana , dimecres, dijous i divendres, 4,5 i 6 de maig respectivament, els hi tornarem a donar fruita a l’hora d’esmorzar.
Aquesta vegada, la fruita que ens portaran serà:poma, nespres i cirerol.

Taller Rentem les dents CI i CM

Avui el matí, els alumnes de CI i CM, hem tingut la visita de dos dentistes del CAP d’Anglès a explicar-nos que rentar-nos les dents és molt important. Ens ho han explicat molt bé i ens han resolt tots els dubtes que han sortit. Aquí us deixem unes quantes fotos:

Publicat dins de ACTIVITATS, NOTÍCIES | Deixa un comentari

Festa final de Sant Jordi

Avui a la tarda, els guanyadors del Concurs de poesia de l’escola, ens han llegit els seus poemes davant dels companys i se’ls ha lliurat un diploma en reconeixement a la seva creativitat.
Els alumnes d’Ed. Infantil ens han obsequiat amb els moviments d’unes petites danses i finalment la Faràndul·la que estrena nous actors, “les cols de P-52 i els alumnes de 6è, han ballat amb en Patufet i el bou.
A tots ells , felicitats!

Mostra de llibres compartits

Avui divendres dins del programa d’activitats per celebrar Sant Jordi a l’escola, hem organitzat una mostra de llibres que els mateixos alumnes han portat de casa seva, de forma voluntària. Així hem pogut conèixer un bon grapat de llibres que els companys de la classe han valorat com a molt interessants. Vegeu-ne uns detalls.

Esmorzar de Sant Jordi

Després de la sessió de contes, res millor que un bon esmorzar. Els representants de l’Ampa ens han preparat les taules amb els ingredients per poder fer pa ben tou amb tomàquet, oli i unes bones rodanxes de formatge, gall dindi i fuet. Molt bo!
També els alumnes de 4t. a 6è, han tingut cura dels seus fillols, mirant que no els faltés res.
Des de l’escola us donem les gràcies a tots i en especial als representants de l’Ampa.

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

La Carme ens fa de Contacontes, però…

A la nostra celebració de la diada de St. Jordi no hi podia faltar una sessió de contacontes. És per això que aquest matí ha vingut la bibliotecària de la sala de lectura , la Carme, a explicar-nos-en.P1040629
Els més matiners han estat els alumnes de 4t., 5è. i 6è. La Carme els ha dut dos llibres de la sala de lectura que nosaltres no coneixíem i ens els ha començat a llegir, i quan tots estaven amb “l’ai” al cor per saber que passaria….
” si voleu saber com continua, veniu a la sala de lectura” – ha dit la Carme.
De ben segur que tots hi aniran!

Els alumneP1040657s de 1r., 2n. i 3r. ens ha tocat a mig matí. Hem pogut gaudir de dos magnífics contes que ens ha explicat la Carme. Ens ha fet venir moltes ganes d’anar a la sala de lectura d’Amer a descobrir nous contes i aventures fantàstiques que amaguen els llibres!

Els alumnes d’Ed. Infantil, en la última sessió de la Carme, hem escoltat dos contes que hem pogut visualitzar amb la PDI.
Han estat dos històries ben diferents amb personatges molt animats.!!!

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

La Danielle ens dóna “conversa”

El dimecres i dijous d’aquesta setmana tots els alumnes de l’escola han pogut gaudir d’una sessió oral de llengua anglesa amb una auxiliar de conversa, la Danielle, que ve de New Jersey (EUA).
A tots els cursos va treballar el tema del cos, adaptat a cada nivell, i s’ho van passar pipa!

We enjoyed it a lot!

Podeu veure més fotografies a l’apartat del cicle

Publicat dins de ACTIVITATS | Deixa un comentari

Jocs Esportius 2016 (JE16)

Divendres van gaudir de  tot un dia per divertir-nos fent tot tipus d’esport. Repartits per tots els espais naturals i esportius de Santa Coloma de Farners, barrejats amb altres alumnes de la comarca, i amb un grapat d’activitats, vàrem gaudir d’uns moments molt divertits.