TEATRE …

Les obres de teatre que hem anat a veure han estat participatives i ens han agradat molt.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

CELEBRACIÓ DE SANT JORDI

baner4Tal i com ja sabeu, demà farem la jornada de portes obertes i celebrarem St Jordi amb el nostre II Certamen de poesia i mostra de cançó catalana.

A les 11:30 del matí farem una visita guiada de portes obertes per veure l’escola. Es prega puntualitat.  A sota del porxo i des d’aquesta mateixa hora i fins a dos quart d’una hi haurà venda de llibres i roses. Ens agradaria aconseguir diners per anar vestint la nostra bibliote- ca Patufet amb llibres per ambdues etapes: infantil i primària.
A les 15:15 de la tarda obrirem les portes del centre a les famílies que puguin venir a escoltar les poesies guanyadores del 2n concurs de Jocs Florals de l’escola i a veure les danses catalanes que ens ballaran els nostres alumnes. Durant tot l’acte continuarà havent-hi parades de llibres i de roses.

Com a cloenda ballarà el nostre Patufet i les cols.

Nota: els alumnes han de portar posada una samarreta blanca i texans.

TERCER TRIMESTRE

Demà dia 22 d’abril comença el tercer trimestre!

exclamacióPer entrar de ple en matèria ens endinsarem en el món de la cultura de les arts escèniques i anirem al Casal del poble a veure teatre. Hem contractat una companyia que ens deleitarà amb dues històries que tenen molt a veure amb la diada de St. Jordi.  A Infantil veurem   ‘El Drac Bernat’  i a Primària  ‘La biblioteca invisible’. Podria ser que els alumnes de quart i els de cicle superior no fossin puntuals a l’hora de sortir a les 12 del migdia, ja que l’obra teatral s’acaba a aquesta hora i els nens/-es hauran de tornar a l’escola.

Si alguna vegada el Teatre morís, tornaria a néixer al dia següent quan un nen, en unes golfes, davant d’un mirall, es disfressés amb vells vestits sentint que canviava de personatge.
Joan Brossa

SETMANA SANTA

Desitgem que passeu una bona Setmana Santa.

mona

La mona de Pasqua
(Lola Casas)
Amb cor de pa de pessic,
de gust suau com caramel,
quan li clavo queixalada,
sembla que mastegui el cel.
Coronada amb un gran ou,
amb pollets i una gallina,
vestida de xocolata
és llaminadura fina.
Visca la mona de pàsqua!
Aquest pastís tan preuat,
que agrada a grans i petits
i en un no res és menjat.

Ens tornarem a veure el dia 22 d’abril!

APRENENT DE L’APICULTOR

Avui al migdia i en qüestió de poca estona hem tingut un eixam gran d’abelles en un dels arbres del pati de dalt. Un apicultor ha estat l’encarregat de retirar-lo i salvar-lo. Ens ha manifestat que hi devia haver unes 3000 abelles! Les abelles estan protegides per llei com tots els animals en perill d’extinció i per tant s’han de salvaguardar.
Aquí teniu un reportatge fotogràfic molt interessant que ens mostra com treballa un apicultor valent per retirar un eixam d’abelles, sense fer que pateixin cap mal.