NOU ENIGMA

enigJa podeu consultar els guanyadors de l’enigma anterior a la pàgina del Quidzenal. Aquesta vegada hem tingut molt bons desenigmadors que han sabut trobar la resposta al problema que us proposàvem!

I no us oblideu de participar en el nou enigma que us plantegem. La final del Quidzenal ja s’acosta!

EL CONTE DE LA MITJA DOTZENA

làmina1Aquesta setmana fem El conte de la mitja dotzena. En aquesta ocasió explicarem La fortuna de la gallina, una història en poesia de Sebastià Serra que tracta sobre una gallina que vol canviar el seu destí massa ràpid.

LOTS DE SANT JORDI

lotsIMG_8973 (Small)Si sou una de les famílies que encara no teniu el fantàstic lot de Sant Jordi i voleu comprar-lo, dirigiu-vos a secretaria. No us en quedeu sense!

(com ja sabeu, els beneficis de la venda dels lots, dels llibres i de les roses són per comprar llibres per la biblioteca de l’escola)

Què hi ha en aquest lot?

-El llibre de l’escola escrit per l’escriptor Josep Valls amb les idees dels alumnes de 4t, 5è i 6è.
-El còmic de la nostra faràndula fet per l’il.lustrador Carles Roman amb les idees dels alumnes de 1r, 2n i 3r.
-La rosa ideada per l’artista Judith Camps i feta pels alumnes de quart i de cicle superior.
-El CD amb l’himne de l’escola estrenat aquest Sant Jordi i composat per en Josep Bastons i els alumnes de cicle inicial i de tercer.

FRUITA A L’ESCOLA

mengfruiEls dies 28, 29 i 30 d’abril torna a arribar la fruita a l’escola. Si voleu, doncs, no cal que els nens i les nenes portin esmorzar.

En aquesta ocasió es repartirà: maduixot, poma i pera.

CERTAMEN LITERARI I MOSTRA DE CANÇONS I DANSES CATALANES

Avui dia 23 d’abril hem fet la celebració de Sant Jordi oberta a les famílies. Com cada any hem fet el nostre Certamen literari i mostra de cançons i danses catalanes.  Ha estat una tarda plena d’estrenes. Per una banda hem estrenat  “L’orgue de gats”, la nostra coral, que ens ha amenitzat la celebració amb unes cançonetes molt ben entonades. De la seva boca i veu també hem inaugurat l’himne de l’escola, composat durant la Setmana Cultural per en Josep Bastons i els alumnes i mestres de 1r, 2n i 3r.  I per últim hem fet l’estrena de les noves mans d’en Patufet fetes per l’artista Judit Camps i donades per en Tunet.

No cal dir que les danses ballades pels alumnes han estat una bona mostra del treball ben fet. El ball del rolletó, el ball del rogle, el virolet, el ball de Nyitos, la sardana i el ball de cascavells  s’han anat succeint l’un rere l’altre fins arribar al ball final que tanca el Certamen, el de la nostra faràndula i de les cols.

Publicat dins de ACTIVITATS | Desactiva els comentaris

SANT JORDI