Fira RobotS1 i Fade Xics

Al llarg de tot el curs, l’escola ha participat en un Projecte de robòtica a nivell de la Comarca de la Selva I. Alguns membres del claustre han rebut una formació específica que s’ha traduit en un treball a l’aula per als nostres alumnes i gràcies a un seguit de robots i materials subvencionats per l’Ajuntament d’Amer.

Tot l’esforç i dedicació s’ha vist recollit, avui dissabte 30 de juny, durant la Fira de RobotS1 i Fade Xics de la Cellera de Ter. Cada escola implicada en el Projecte hi ha participat tot exposant les activitats i els treballs dissenyats al llarg del curs. Els alumnes han estat els protagonistes de la jornada doncs han explicat en què consistien aquestes activitats a totes les persones que ens han visitat al llarg del matí.

Aquí us deixem una breu mostra de la diada…

Gràcies CRP per cordinar tan eficientment el Projectes i la seva Fira.

Gràcies Ajuntament per subvencionar tot el material necessari.

Gràcies alumnes i famílies per acompanyar-nos durant aquesta fira.

Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2017-2018 | Deixa un comentari

VISITA A L’HIPRA

Benvolgudes famílies,

Dilluns 25 de juny l’Equip Directiu de l’escola va tenir el plaer de poder visitar les instal·lacions de l’Hipra juntament amb el claustre de l’Institut d’Amer i alguns representants de l’Ajuntament, a fi de conèixer el seu funcionament i el treball que hi duen a terme.

Volem donar les gràcies a l’Ajuntament per haver fet possible aquesta visita i a l’Hipra per la seva gran atenció.

Publicat dins de ACTIVITATS, CURS 2017-2018 | Deixa un comentari

ÚLTIM DIA D’ESCOLA

Ha estat un any on tots, alumnes i mestres, hem treballat de valent. Com a recompensa, què millor per acabar el curs amb una diada de jocs d’allò més divertida?

Aquí us en deixem un breu recull de fotos.

Feliç estiu a tothom i al setembre…més i millor!!!

MATRICULACIÓ CURS 2018-2019

Benvolgudes famílies nouvingudes al centre. A la pestanya Preinscripció/Matrícula, ja teniu la documentació necessària per tal de formalitzar la matrícula al centre.

Publicat dins de CURS 2017-2018, NOTÍCIES | Deixa un comentari

TROBADA ALUMNES P2-P3

Ja falta poquet perquè s’acabi aquest curs escolar però amb ell, comença una nova etapa pels alumnes que, el mes de setembre, començaran a l’Escola Gaspar de Queralt. Aquesta tarda, els alumnes de P3 hem tingut el goig i el plaer de rebre a aquests nens i nenes que encara estan fent P2 i que l’any que ve formaran part de la nostra família!

Ha estat una tarda magnífica que tots esperàvem amb molta il·lusió!! Us en deixem un breu recull!!

LA SELVA DE L’AVENTURA

Avui hem anat d’excursió a la Selva de l’aventura i hem fet el circuit depenent de l’edat de cada grup. Els d’educació infantil han fet el circuit de caminar descalços, cicle inicial han gaudit d’un recorregut pel bosc elàstic i els de cicle mitjà han fet un circuit acrobàtic.
Ens ho hem passat d’allò més bé!

RECULL D’IMATGES D’INFANTIL

RECULL D’IMATGES DE CICLE INICIAL

RECULL D’IMATGES DE CICLE MITJÀ

PASSEM A LA FINAL DELS JOCS FLORALS DE CATALUNYA

Aquest dissabte es van celebrar les semifinals dels Jocs Florals escolars de Catalunya. La nostra escola hi tenia dues representacions,  l’Oriol Sidera, de 2n, en la categoria d’individual i la classe de PRIMER en la categoria de conte audiovisual.

Estem molt contents perquè les dues representacions han guanyat les semifinals i passen a la final. Aquesta es celebrarà el dissabte 16 de juny a Barcelona. ENHORABONA!!!

ÚLTIM DIA DE COLÒNIES

Avui ens hem aixecat amb molta gana, hem anat a esmorzar i després hem fet les maletes. Uff…ha costat una mica això de plegar el sac i la roba!!

Tot seguit hem anat a la platja a fer pàdel surf.

Ja se’ns estan acabant les colònies, quina llàstima!!

Adjunt us deixem l’enllaç amb l’àlbum de les colònies, aquí podreu veure les fotos de tots tres dies.