NOVETATS!

US HI ESPEREM!

——————————————————————————-

SI ENTREU A LA PÀGINA DE FESTES – CARNAVAL – HI PODREU VEURE LES FOTOGRAFIES DEL PASSAT CARNAVAL DEDICAT AL CINEMA

——————————————————————————-

Aqui us deixem el vídeo que hem preparat per a les portes obertes d’aquest curs. Ens agrada molt!

Video realitzat per “Crispetes Pictures” (www.crispetespictures.com).

Gràcies Arnau i Marçal!

Fa dos anys, els delegats i les delegades de cada curs van preparar aquest video per a explicar-vos quines activitats volien destacar del seu curs.

ANIREM ACTUALITZANT LA INFORMACIÓ DE LA PREINSCRIPCIÓ I MATRICULA AL MENÚ DRET DEL BLOC AMB EL NOM: “Preinscripció i matricula 2016/2017″

MENTRESTANT APROFITEU PER FER UN TOMB PER LA WEB I ELS BLOCS DE L’ESCOLA!

———————————————

ATENCIÓ! NOU TELÈFON DE l’AMPA: 93 815 53 73

A PARTIR D’ARA L’ESCOLA JA NO DISPOSA DE SERVEI DE FAX. QUALSEVOL COMUNICACIÓ ENS LA FEU ARRIBAR PER TELÈFON O CORREU ELECTRÒNIC.

Una resposta a NOVETATS!

1. Alba Oteros Cabezas diu:

Hola, estem mirant escoles per aquest curs 2016-2017 P3 i no podem anar a les portes obertes perquè tant el pare com jo treballem de tarda. Ens agradaria si poguués ser, que ens feu un resum del projecte educatiu que es fa en la vostra escola i com s’ imparteixen les classes, tant les de P3 com els altres cursos. No sabem si feu totes les classes amb llibres o com en altres escoles que ho fan amb projectes i sense exàmens.

Moltes gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>