La pregunta del mes – MAIG

Després un mes teatral de descans, torna la pregunta del mes. Aquesta vegada, però, està reservada als nens i nenes d’Educació Infantil. Molta sort!
Per cert, la guanyadora del mes de març va ser l’Ansata Bah, de 4t A!

Publicat dins de Educació Infantil, General, Música | Deixa un comentari

PORTES OBERTES

La pregunta del mes – MARÇ

El mes de març ja ha arribat, i aquí teniu la nova pregunta. Animeu-vos a participar! I si veieu a la FATOU CEESAY de 5è B, feliciteu-la! És la guanyadora de la pregunta del mes de febrer!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, General, Música | Deixa un comentari

UN CARNAVAL DE TEATRE

Aquest curs ens hem disfressat del Món del Teatre, amb titelles i titellaires, mims, comediants, maquilladors, personatges i, fins i tot, de personatges de l’òpera La Flauta Màgica!

Com sempre, ens ho vam passar molt bé amb l’arribada del Rei Carnestoltes, pintant-nos i vestint-nos amb les seves  consignes i passejant disfressats a la Rua i la batucada pel poble.

Adéu-siau Carnaval i fins l’any que ve-pé-pé-pé-pépépé-pé-pé…  😉 !!!

La pregunta del mes – FEBRER

Ja tenim guanyadora de la pregunta del mes de gener: l’Aya Ouassem de 6è A.

Moltes felicitats!

I aquí teniu la pregunta del mes de febrer. Molta sort!!

DIA DE LA PAU

Dissabte passat 30 de gener es va celebrar el Dia Internacional de la Pau.

És per aquest motiu que a l’escola, el divendres 29, ens vam reunir totes i tots al pati per participar en una activitat a favor de la Pau al món, centrada en les persones que han hagut de deixar casa seva a Síria. No hi ha pau pels refugiats. Sigueu benvinguts i benvingudes a casa nostra!

La pregunta del mes – GENER

Ja teniu aquí la pregunta del mes de gener!

I també tenim guanyador del mes de desembre, és en Brahime Aloui de 2n B.

Moltes felicitats!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | Deixa un comentari

1r partit de futbol 2015-16

El passat dimecres 16 es va jugar el primer partit d’aquest curs entre l’equip vencedor del Torneig dels Patis i l’equip de mestres. Va ser molt emocionant fins a l’últim moment i l’equip dels alumnes fins i tot va anar per davant en el marcador. Al final, l’equip vencedor va ser el dels adults, amb 4 gols a 2. Cal destacar el bon joc de molts jugadors i jugadores, en especial la del porter contrincant, en Buba Demba, amb una actuació magistral. També cal felicitar el joc ofensiu d’en Samba i en Lamin i el defensiu de Mahamadou, Jaga i Aisetou.
Moltes gràcies a tot l’alumnat i professorat assistent al públic i gràcies per l’acompanyament i animació de djembés i darbuques.
Felicitats a totes i tots els participants perquè va ser un partidàs i ens ho vam passar molt, molt i molt bé!

La pregunta del mes – DESEMBRE

Feliciteu la Fatima Sano de 4t A, és la guanyadora de la pregunta del mes de novembre!
La resposta era: flauta i darbouka.

Aquí teniu la pregunta del mes de desembre. Animeu-vos a participar, que aquest mes és molt fàcil!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | 1 comentari

La Biblioteca Mil•lènium informa:

Us convidem a fer un seguiment a través del bloc de la Biblioteca Mil•lènium del projecte d’escola: Una història entre tots. Hi podeu accedir a través d’aquest mateix bloc.
Ja tenim els primers resultats!
Biblioteca Mil·lènium
Molta atenció a tots els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.
Ja podeu participar al Bibliondevina. No badeu perquè aviat sortirà el segon! I… ja sabeu que per ser campions cal contestar correctament a tots els del trimestre. Sort!!!
Biblioendevina
Us animem també a participar a l’apartat de recomanats. Si heu llegit un llibre que us ha agradat molt, us proposem recomanar-lo al bloc.
Recomanats