La pregunta del mes – FEBRER

Ja tenim guanyadora de la pregunta del mes de gener: l’Aya Ouassem de 6è A.

Moltes felicitats!

I aquí teniu la pregunta del mes de febrer. Molta sort!!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, General, Música | Envia un comentari

DIA DE LA PAU

Dissabte passat 30 de gener es va celebrar el Dia Internacional de la Pau.

És per aquest motiu que a l’escola, el divendres 29, ens vam reunir totes i tots al pati per participar en una activitat a favor de la Pau al món, centrada en les persones que han hagut de deixar casa seva a Síria. No hi ha pau pels refugiats. Sigueu benvinguts i benvingudes a casa nostra!

La pregunta del mes – GENER

Ja teniu aquí la pregunta del mes de gener!

I també tenim guanyador del mes de desembre, és en Brahime Aloui de 2n B.

Moltes felicitats!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | Envia un comentari

1r partit de futbol 2015-16

El passat dimecres 16 es va jugar el primer partit d’aquest curs entre l’equip vencedor del Torneig dels Patis i l’equip de mestres. Va ser molt emocionant fins a l’últim moment i l’equip dels alumnes fins i tot va anar per davant en el marcador. Al final, l’equip vencedor va ser el dels adults, amb 4 gols a 2. Cal destacar el bon joc de molts jugadors i jugadores, en especial la del porter contrincant, en Buba Demba, amb una actuació magistral. També cal felicitar el joc ofensiu d’en Samba i en Lamin i el defensiu de Mahamadou, Jaga i Aisetou.
Moltes gràcies a tot l’alumnat i professorat assistent al públic i gràcies per l’acompanyament i animació de djembés i darbuques.
Felicitats a totes i tots els participants perquè va ser un partidàs i ens ho vam passar molt, molt i molt bé!

La pregunta del mes – DESEMBRE

Feliciteu la Fatima Sano de 4t A, és la guanyadora de la pregunta del mes de novembre!
La resposta era: flauta i darbouka.

Aquí teniu la pregunta del mes de desembre. Animeu-vos a participar, que aquest mes és molt fàcil!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | 1 comentari

La Biblioteca Mil•lènium informa:

Us convidem a fer un seguiment a través del bloc de la Biblioteca Mil•lènium del projecte d’escola: Una història entre tots. Hi podeu accedir a través d’aquest mateix bloc.
Ja tenim els primers resultats!
Biblioteca Mil·lènium
Molta atenció a tots els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è.
Ja podeu participar al Bibliondevina. No badeu perquè aviat sortirà el segon! I… ja sabeu que per ser campions cal contestar correctament a tots els del trimestre. Sort!!!
Biblioendevina
Us animem també a participar a l’apartat de recomanats. Si heu llegit un llibre que us ha agradat molt, us proposem recomanar-lo al bloc.
Recomanats

La pregunta del mes – NOVEMBRE

Ja tenim guanyador de la pregunta del mes d’octubre! És en Mahamadou Tunkara de 5è A, ja el podeu felicitar!!

La resposta era:

– Músic: MACACO

– Cançó: ONE STEP

I aquí teniu la pregunta del mes de novembre. Molta sort!

pregunta del mes

La Castanyada

Dimecres passat vam celebrar, un any més, la nostra estimada Festa de la Castanyada. Va ser molt divertit i vam menjar castanyes calentes i raïm, a més de ballar!

GRÀCIES a tothom per la seva participació!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General | Envia un comentari

La pregunta del mes – OCTUBRE

pregunta del mes

Festa de final de curs

Ahir vam presentar davant de tota l’escola i les famílies els Gegants de la Farga, concretament dos gegants i tres capgrossos. Un grup de 10 alumnes de 6è coordinats per en Lluís han après a dissenyar-los i construir-los. El resultat d’aquest aprenentatge ha servit perquè la nostra escola tingui un bestiari propi. Ara bé, la reina i el nen anirien despullats si no fos perquè hem comptat l’ajuda d’una megamodista, la Quima! També ha calgut la col·laboració d’un grup de mestres… MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!

Després de la presentació oficial vam organitzar una rua pels voltants de l’escola i a la tornada, els Diables d’en Pere Botero ens van obsequiar amb un espectacle pirotècnic…amb foc i tot!

Gràcies per venir!