PRESENTACIÓ DEL LLIBRE I COMIAT DE 6è

Avui ha estat un dia més ple d’emocions que cap altre durant el curs: hem presentat el llibre que hem creat amb totes les nenes i nens de l’escola i, per aquest motiu, han vingut a veure’ns il·lustradors i maquetistes, en Pau, la nostra Vero, La Maria i en Ramon. Moltes gràcies!
I també hem festejat l’adéu-siau als nostres estimats i estimades alumnes de 6è, amb un comiat organitzat per tots els delegats dels altres cursos. Hem rigut, cantat i plorat junts. Sempre sereu ben trobats quan ens vingueu a veure! Molta sort i, amb les vostres paraules…
VISCA LA FARGA!

TEATRE a l’escola per la Setmana Cultural

Un altre any, hem viscut la setmana cultural intensament. El teatre ens ha portat d’un taller a l’altre sense parar, fent de mims com de maquilladors, d’actrius i actors i descobrint tots els gèneres teatrals en primera persona. Ha sigut genial.
També hem tingut artistes convidats (moltes gràcies Albert i Alexan), espectacle de ball dels de 6è al musical Vallvera i Show Total, amb les famílies convidades, a La Mirona. Felicitacions per a tothom!

SANT JORDI 2016

www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-17-02
Aquest any la parada de Sant Jordi de La Farga la vam organitzar amb les famílies de l’escola. L’AMPA va fer pastissets per vendre i també va ajudar els alumnes de Cicle Superior a fer titelles de dit i roses de paper reciclat. Ens ho vam passar molt bé fins que la pluja va arribar.
www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-25-43
Nens i nenes, mares i mestres de l’escola ens vam passar el dia venent i passejant i participant de la Diada. També hi va haver un grup que vam tocar a l’escenari del passeig.
L’objectiu dels diners era recaptar fons per l’AMPA i pel viatge de final de curs al Tibidabo. I el vam aconseguir! Moltíssimes gràcies a tothom que ens va ajudar i fins una altra!

JOCS FLORALS 2016

El dia abans de Sant Jordi vam celebrar els Jocs Florals. Hi va haver textos molt bonics i els millors van rebre un regal amb moltes lletres! Amb aquestes fotos volem felicitar altre cop als escriptors i les escriptores de La Farga!

I també felicitem les representacions de les llegendes de Sant Jordi de l’alumnat de 6è i de Super Jordina dels mestres!

NENS i NENES de P5 del Col·legi Pompeu Fabra VISITEN La Farga

La classe de P5 del Col·legi Pompeu Fabra ens van venir a veure perquè volien conèixer els nostres gegants i capgrossos. Estan fent un projecte de gegants i com que nosaltres ja en tenim, els vam convidar a veure’ls ballar i a fer ballar els nostres capgrossos.
Moltes gràcies per la visita i a reveure!

La pregunta del mes – MAIG

Després un mes teatral de descans, torna la pregunta del mes. Aquesta vegada, però, està reservada als nens i nenes d’Educació Infantil. Molta sort!
Per cert, la guanyadora del mes de març va ser l’Ansata Bah, de 4t A!

Publicat dins de Educació Infantil, General, Música | Deixa un comentari

PORTES OBERTES

UN CARNAVAL DE TEATRE

Aquest curs ens hem disfressat del Món del Teatre, amb titelles i titellaires, mims, comediants, maquilladors, personatges i, fins i tot, de personatges de l’òpera La Flauta Màgica!

Com sempre, ens ho vam passar molt bé amb l’arribada del Rei Carnestoltes, pintant-nos i vestint-nos amb les seves  consignes i passejant disfressats a la Rua i la batucada pel poble.

Adéu-siau Carnaval i fins l’any que ve-pé-pé-pé-pépépé-pé-pé…  😉 !!!

DIA DE LA PAU

Dissabte passat 30 de gener es va celebrar el Dia Internacional de la Pau.

És per aquest motiu que a l’escola, el divendres 29, ens vam reunir totes i tots al pati per participar en una activitat a favor de la Pau al món, centrada en les persones que han hagut de deixar casa seva a Síria. No hi ha pau pels refugiats. Sigueu benvinguts i benvingudes a casa nostra!

1r partit de futbol 2015-16

El passat dimecres 16 es va jugar el primer partit d’aquest curs entre l’equip vencedor del Torneig dels Patis i l’equip de mestres. Va ser molt emocionant fins a l’últim moment i l’equip dels alumnes fins i tot va anar per davant en el marcador. Al final, l’equip vencedor va ser el dels adults, amb 4 gols a 2. Cal destacar el bon joc de molts jugadors i jugadores, en especial la del porter contrincant, en Buba Demba, amb una actuació magistral. També cal felicitar el joc ofensiu d’en Samba i en Lamin i el defensiu de Mahamadou, Jaga i Aisetou.
Moltes gràcies a tot l’alumnat i professorat assistent al públic i gràcies per l’acompanyament i animació de djembés i darbuques.
Felicitats a totes i tots els participants perquè va ser un partidàs i ens ho vam passar molt, molt i molt bé!