Rua de Carnestoltes

El dimarts a la tarda vam sortir de l’escola per fer la Rua de Carnestoltes de la Farga. Aquest any la temàtica eren ELS OFICIS.

Aquí teniu les fotos de la preparació de les disfresses:

I aquí les de la rua:

I aquí les de després de la rua, jugant i ballant al pati de l’escola:

Gràcies a tothom per participar! La Rua va ser tot un èxit!!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General | Envia un comentari

Arriba el Carnestoltes!

Dimarts passat va arribar el Carnestoltes a l’escola! Les consignes d’aquest any són:

- Dimecres 26: jersei girat
- Dijous: 27 barret o gorra
- Dilluns 3: cara maquillada

El dimarts 4 de febrer a 2/4 de 4 de la tarda farem la gran Rua de la Farga!

Carnestoltes

Dia de la Pau – Nelson Mandela

El divendres passat a la tarda vam celebrar el Dia de la Pau. Cada curs va escriure i llegir paraules i frases inspirades en Mandela.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Partit de mestres i alumnes

La setmana passada es va disputar el segon partit d’alumnes i mestres d’aquest curs 2013-2014. Tothom va sortir al pati per veure el partit i alguns nens i nenes de sisè van animar l’ambient tocant el djembé.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Festa de la tardor i castanyada

El passat dia 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Vam baixar al pati i els nens i nenes de 6è ens van repartir castanyes i raïm. Vam acabar la festa ballant tots i totes al pati.

També vam decorar tots els passadissos de l’escola de TARDOR:

Ha quedat molt bonic!!!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General | 1 comentari

GRAVACIÓ DEL CINEMA

Aquí teniu la gravació que vam fer durant la Setmana Cultural. Esperem que us agradi!

Cloenda de la Setmana Cultural

Ja s’ha acabat la Setmana Cultural! Aquest any el tema era EL CINEMA i hem fet diverses activitats per treballar aquesta temàtica, com per exemple:

- Veure una pel·lícula al cinema Truffaut de Girona

- Visitar el Museu del Cinema

- Tallers i activitats variades sobre la història del cinema

- Concert a la Mirona

- Gravació del Lipdub (cada curs tenia assignat un gènere de pel·lícula diferent)

Així doncs, el divendres a la tarda vam celebrar la CLOENDA, veient balls fets pels i les alumnes de 5è i 6è. Cada ball estava relacionat amb una pel·lícula diferent (Grease, High School Musical…).  Ho van fer molt i molt bé!!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Física, Educació Infantil, General | Envia un comentari

Un concert de cine

Com cada any, durant la Setmana Cultural anem a la Mirona i fem un concert. El tema d’aquest any és EL CINEMA, i per tant, el títol no podia ser cap altre que “Un concert de cine”. A més, la celebració era doble ja aquest any fa 10 anys que anem a la Mirona!

Les actuacions van ser les següents (per ordre):

- 6è: Percussió i dansa

- P3: Cinema mut

- 2n: Mary Poppins

- P4: Disney

- 5è: La pantera rosa

- P5: Disney

- 3r: La família Adams

- 1r: Far West

- 4t: Los chicos del coro

- 6è: Percussió

- Mestres: Grease

Com sempre, unes actuacions precioses! Tothom ho va fer molt bé! I un agraïment a tothom que hi va participar però en especial a les mestres de música (Natàlia, Mireia i Sandra) que són les organitzadores de tot això!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | Envia un comentari

Musical Vallvera i SES la Miquela

Com cada any, els i les alumnes del Vallvera de Salt i el SES la Miquela de Bescanó preparen un musical. El passat dia 17 d’abril tots els cursos de Primària van anar al teatre de Salt per veure l’actuació on, a més, hi van participar els i les alumnes de 6è! Van col·laborar fent un ball.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, General, Música | Envia un comentari

Girona, Temps de Flors

Aquest any l’escola la Farga participa a l’Exposició de Flors de Girona! Hem col·laborat amb l’empresa CoEspai tot fent flors de papiroflèxia. Els cursos que han participat són P5 i tot primària. Us felicitem a tots i a totes, les flors han quedat molt boniques!!

Podeu veure l’exposició al carrer Anselm Clavé. Per situar-vos, aquí teniu un mapa:

Mostra un mapa més gran