Els 4 elements a La Mirona: AIGUA, FOC, TERRA i AIRE

El gran espectacle anual de La Farga va tornar a ser tot un èxit! Aquest curs els quatre elements van omplir l’escenari de la sala de ball La Mirona. Emoció, sorpresa i il·lusió es van barrejar amb la dansa, la plàstica i la música per oferir-nos a totes i tots unes actuacions precioses. Esperem que gaudiu de les fotos. FELICITATS A TOTHOM!

CARNAVAL 2018: Els 4 Elements

Un cop més va arribar el Rei Carnestoltes a fer-nos disfressar! I va portar idees esbojarrades i divertides.
La rua d’aquest curs va ser fantàstica, amb molts colors i molta música dels nostres grups de batucada, que acompanyaven als 4 elements: foc, terra, aigua i aire. Els carrers estaven plens de gent i les famílies ens van acompanyar tota l’estona.
FELICITATS A TOTHOM PER PARTICIPAR!!!

CASTANYADA

Ja fa molts dies que vam celebrar la festa de la Castanyada! Us en recordeu? Aquí teniu unes fotos per si ja se us ha oblidat quantes ens en vam menjar. Va ser molt divertida!

MAI MÉS SET, MAI MÉS GANA

Divendres i dissabte passat vam viure una experiència inoblidable, tant l’alumnat com el professorat: les últimes representacions al Teatre de Salt de l’espectacle “Mai més set, mai més gana”. Hem rebut una carta del director de Temporada Alta, felicitant-nos a tots i a totes. Aquí la podeu llegir! Pensem que descriu molt bé la feina que ha fet tothom.

Imatge de mapa de bits nova

INICI DE CURS 2017-2018

Hola a totes i tots!
A La Farga ja hem començat un nou curs, amb molta energia i moltes ganes d’aprendre!
Aquí teniu unes fotos del primer dia!

JOCS FLORALS 2017

El passat divendres vam celebrar una nova edició dels Jocs Florals a l’escola. Tothom va participar escrivint contes esbojarrats i el jurat va tenir moltes dificultats per a triar els millors de cada curs.

Els treballs guanyadors els podreu llegir a les vostres classes. Hi va haver premis per a les millors escriptores i escriptors i vam passar una estona divertida amb la representació teatral dels mestres.

RUA DE CARNAVAL

Carnestoltes ja no hi e però ens queden els records de la rua…!!!

El dijous 23 de febrer a tres quarts de quatre de la tarda (15.45h) farem la rua pels carrers del voltant de l’escola. Hem preparat unes disfresses fantàstiques. Us hi esperem!!

Aquí tenim el rei Carnestoltes dictant les consignes per aquesta setmana:

20170220_090916-1

FESTA.DE.LA.PAU.2017

Aquest any, amb motiu de la celebració de la Pau, hem conegut la història de la Sadako. Com que ens ha agradat molt hem volgut recordar el seu desig de Pau en el món i per això hem elaborat, amb totes les nens i nens de tots els cursos, un miler de grues de paper que volen i volaran fins al curs vinent pels passadissos de l’escola.

LA CASTANYADA A LA FARGA

El divendres 28 d’octubre vam fer la castanyada a l’escola. Els de sisè diuen que va ser la millor de totes les castanyades de la Farga perquè van ser els castanyers i castanyeres. A més a més, aquest any van anar classe per classe a ensenyar una dansa per a ballar tots junts al pati. També van recollir les castanyes per donar a en Jordi, van ajudar a tallar-les i a preparar el foc. Ens ho vam passar molt bé!

CURS 2016-2017

Untitled