La tardor i la castanyada

La tardor ja ha arribat a la Farga! Cada cicle ha treballat la tardor d’una manera diferent i ha decorat el seu tros de passadís.

Aquesta tarda celebrarem la castanyada al pati de l’escola. Repartirem castanyes i raïm per a tothom!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General | Envia un comentari

FESTA DE FAMÍLIES

El dia 18 de juny vam celebrar la “Festa de famílies”. Hi va haver l’actuació d’en Tonietti i pinxos de fruita per menjar i passar una mica la calor.

Va anar tot molt bé i esperem repetir-ho l’any que ve!

BON ESTIU!!!

IMG_8548

CONCERT A LA MIRONA

El passat 11 de juny vam anar a la Mirona a fer el concert. Aquest any la temàtica de les cançons va ser la mateixa que la Setmana Cultural, és a dir, els oficis.

Aquest va ser l’ordre de les actuacions:

- 5è: caçadors
- P3: pagesos
- P5: sabaters
- 6è: mariners
- P4: maquinistes
- 3r: pallassos
- 4t: escriptors
- 1r: advocats
- 2n: astronautes

IMG_8341

Tothom ho va fer molt bé i va ser un èxit!

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, Educació Infantil, General, Música | Envia un comentari

Dóna la nota!

Divendres passat a les 11 del matí i al passeig de Salt, tots els nens, nenes i mestres de la Farga vam cantar la cançó “Mirall de Pau”. Moltes altres escoles d’arreu de Catalunya també van fer el mateix.

Cantar aquesta cançó va ser la manera de protestar contra la nova llei d’Educació, que deixa l’assignatura de música com a matèria optativa a elecció de cada comunitat autònoma i per tant, molts centres podrien deixar de fer-ne.

Com que això no volem que passi perquè considerem que la música és molt i molt important vam sortir al carrer per protestar i fer-nos sentir!

Aquí teniu les fotos, tothom va cantar amb molta energia:

I aquí el vídeo. Sona molt bé!

I finalment, el videoclip oficial de la cançó:

Presentació de la revista “Porta Oberta”

El dimarts es va presentar, davant de tot l’alumnat de la Farga, la revista “Porta Oberta” del curs 2013-2014. Com cada any, es va organitzar un concurs per triar-ne la portada. La guanyadora va ser la Hakima Maaroufi, de 6è B. Enhorabona!

Aquí teniu les fotos de la portada guanyadora i les finalistes:

IMG_20140603_120441

IMG_20140603_120459

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Cicle Superior, General | Envia un comentari

Jocs Florals

Publicat dins de General | Envia un comentari

Setmana Cultural – Els oficis

Aquest any la Setmana Cultural porta per títol “Els oficis”. Cada cicle els ha treballat a través de tallers, xerrades, entrevistes i sortides.

A més, hem decorat la majoria dels passadissos de l’escola amb mostres del que s’ha fet als tallers: roses, pastissos, entrevistes, pòsters d’oficis antics…

El divendres, com a cloenda, els nens i nenes de 5è i 6è van fer els balls que s’havien preparat al gimnàs de l’escola. Quin ritme!

Esperem que us hagi agradat a tots i a totes!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Festa del Llibre Gegant

A principis d’abril es va celebrar la Festa del Llibre Gegant. Com cada any, molts nens i nenes de la nostra escola hi van participar.

Esperem que us agradi aquest recull de fotos!

Fins l’any que ve!

Publicat dins de Biblioteca Mil·lènium, General | Envia un comentari

Rua de Carnestoltes

El dimarts a la tarda vam sortir de l’escola per fer la Rua de Carnestoltes de la Farga. Aquest any la temàtica eren ELS OFICIS.

Aquí teniu les fotos de la preparació de les disfresses:

I aquí les de la rua:

I aquí les de després de la rua, jugant i ballant al pati de l’escola:

Gràcies a tothom per participar! La Rua va ser tot un èxit!!

Arriba el Carnestoltes!

Dimarts passat va arribar el Carnestoltes a l’escola! Les consignes d’aquest any són:

- Dimecres 26: jersei girat
- Dijous: 27 barret o gorra
- Dilluns 3: cara maquillada

El dimarts 4 de febrer a 2/4 de 4 de la tarda farem la gran Rua de la Farga!

Carnestoltes