LA CASTANYADA A LA FARGA

El divendres 28 d’octubre vam fer la castanyada a l’escola. Els de sisè diuen que va ser la millor de totes les castanyades de la Farga perquè van ser els castanyers i castanyeres. A més a més, aquest any van anar classe per classe a ensenyar una dansa per a ballar tots junts al pati. També van recollir les castanyes per donar a en Jordi, van ajudar a tallar-les i a preparar el foc. Ens ho vam passar molt bé!

CURS 2016-2017

Untitled

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE I COMIAT DE 6è

Avui ha estat un dia més ple d’emocions que cap altre durant el curs: hem presentat el llibre que hem creat amb totes les nenes i nens de l’escola i, per aquest motiu, han vingut a veure’ns il·lustradors i maquetistes, en Pau, la nostra Vero, La Maria i en Ramon. Moltes gràcies!
I també hem festejat l’adéu-siau als nostres estimats i estimades alumnes de 6è, amb un comiat organitzat per tots els delegats dels altres cursos. Hem rigut, cantat i plorat junts. Sempre sereu ben trobats quan ens vingueu a veure! Molta sort i, amb les vostres paraules…
VISCA LA FARGA!

TEATRE a l’escola per la Setmana Cultural

Un altre any, hem viscut la setmana cultural intensament. El teatre ens ha portat d’un taller a l’altre sense parar, fent de mims com de maquilladors, d’actrius i actors i descobrint tots els gèneres teatrals en primera persona. Ha sigut genial.
També hem tingut artistes convidats (moltes gràcies Albert i Alexan), espectacle de ball dels de 6è al musical Vallvera i Show Total, amb les famílies convidades, a La Mirona. Felicitacions per a tothom!

SANT JORDI 2016

www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-17-02
Aquest any la parada de Sant Jordi de La Farga la vam organitzar amb les famílies de l’escola. L’AMPA va fer pastissets per vendre i també va ajudar els alumnes de Cicle Superior a fer titelles de dit i roses de paper reciclat. Ens ho vam passar molt bé fins que la pluja va arribar.
www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-25-43
Nens i nenes, mares i mestres de l’escola ens vam passar el dia venent i passejant i participant de la Diada. També hi va haver un grup que vam tocar a l’escenari del passeig.
L’objectiu dels diners era recaptar fons per l’AMPA i pel viatge de final de curs al Tibidabo. I el vam aconseguir! Moltíssimes gràcies a tothom que ens va ajudar i fins una altra!

JOCS FLORALS 2016

El dia abans de Sant Jordi vam celebrar els Jocs Florals. Hi va haver textos molt bonics i els millors van rebre un regal amb moltes lletres! Amb aquestes fotos volem felicitar altre cop als escriptors i les escriptores de La Farga!

I també felicitem les representacions de les llegendes de Sant Jordi de l’alumnat de 6è i de Super Jordina dels mestres!

NENS i NENES de P5 del Col·legi Pompeu Fabra VISITEN La Farga

La classe de P5 del Col·legi Pompeu Fabra ens van venir a veure perquè volien conèixer els nostres gegants i capgrossos. Estan fent un projecte de gegants i com que nosaltres ja en tenim, els vam convidar a veure’ls ballar i a fer ballar els nostres capgrossos.
Moltes gràcies per la visita i a reveure!

La pregunta del mes – MAIG

Després un mes teatral de descans, torna la pregunta del mes. Aquesta vegada, però, està reservada als nens i nenes d’Educació Infantil. Molta sort!
Per cert, la guanyadora del mes de març va ser l’Ansata Bah, de 4t A!

Publicat dins de Educació Infantil, General, Música | 1 comentari

PORTES OBERTES

UN CARNAVAL DE TEATRE

Aquest curs ens hem disfressat del Món del Teatre, amb titelles i titellaires, mims, comediants, maquilladors, personatges i, fins i tot, de personatges de l’òpera La Flauta Màgica!

Com sempre, ens ho vam passar molt bé amb l’arribada del Rei Carnestoltes, pintant-nos i vestint-nos amb les seves  consignes i passejant disfressats a la Rua i la batucada pel poble.

Adéu-siau Carnaval i fins l’any que ve-pé-pé-pé-pépépé-pé-pé…  😉 !!!