RUA DE CARNAVAL

El dijous 23 de febrer a tres quarts de quatre de la tarda (15.45h) farem la rua pels carrers del voltant de l’escola. Hem preparat unes disfresses fantàstiques. Us hi esperem!!

Aquí tenim el rei Carnestoltes dictant les consignes per aquesta setmana:

20170220_090916-1

FESTA.DE.LA.PAU.2017

Aquest any, amb motiu de la celebració de la Pau, hem conegut la història de la Sadako. Com que ens ha agradat molt hem volgut recordar el seu desig de Pau en el món i per això hem elaborat, amb totes les nens i nens de tots els cursos, un miler de grues de paper que volen i volaran fins al curs vinent pels passadissos de l’escola.

LA CASTANYADA A LA FARGA

El divendres 28 d’octubre vam fer la castanyada a l’escola. Els de sisè diuen que va ser la millor de totes les castanyades de la Farga perquè van ser els castanyers i castanyeres. A més a més, aquest any van anar classe per classe a ensenyar una dansa per a ballar tots junts al pati. També van recollir les castanyes per donar a en Jordi, van ajudar a tallar-les i a preparar el foc. Ens ho vam passar molt bé!

CURS 2016-2017

Untitled

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE I COMIAT DE 6è

Avui ha estat un dia més ple d’emocions que cap altre durant el curs: hem presentat el llibre que hem creat amb totes les nenes i nens de l’escola i, per aquest motiu, han vingut a veure’ns il·lustradors i maquetistes, en Pau, la nostra Vero, La Maria i en Ramon. Moltes gràcies!
I també hem festejat l’adéu-siau als nostres estimats i estimades alumnes de 6è, amb un comiat organitzat per tots els delegats dels altres cursos. Hem rigut, cantat i plorat junts. Sempre sereu ben trobats quan ens vingueu a veure! Molta sort i, amb les vostres paraules…
VISCA LA FARGA!

TEATRE a l’escola per la Setmana Cultural

Un altre any, hem viscut la setmana cultural intensament. El teatre ens ha portat d’un taller a l’altre sense parar, fent de mims com de maquilladors, d’actrius i actors i descobrint tots els gèneres teatrals en primera persona. Ha sigut genial.
També hem tingut artistes convidats (moltes gràcies Albert i Alexan), espectacle de ball dels de 6è al musical Vallvera i Show Total, amb les famílies convidades, a La Mirona. Felicitacions per a tothom!

SANT JORDI 2016

www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-17-02
Aquest any la parada de Sant Jordi de La Farga la vam organitzar amb les famílies de l’escola. L’AMPA va fer pastissets per vendre i també va ajudar els alumnes de Cicle Superior a fer titelles de dit i roses de paper reciclat. Ens ho vam passar molt bé fins que la pluja va arribar.
www.kizoa.com_collage_2016-05-17_10-25-43
Nens i nenes, mares i mestres de l’escola ens vam passar el dia venent i passejant i participant de la Diada. També hi va haver un grup que vam tocar a l’escenari del passeig.
L’objectiu dels diners era recaptar fons per l’AMPA i pel viatge de final de curs al Tibidabo. I el vam aconseguir! Moltíssimes gràcies a tothom que ens va ajudar i fins una altra!

JOCS FLORALS 2016

El dia abans de Sant Jordi vam celebrar els Jocs Florals. Hi va haver textos molt bonics i els millors van rebre un regal amb moltes lletres! Amb aquestes fotos volem felicitar altre cop als escriptors i les escriptores de La Farga!

I també felicitem les representacions de les llegendes de Sant Jordi de l’alumnat de 6è i de Super Jordina dels mestres!

NENS i NENES de P5 del Col·legi Pompeu Fabra VISITEN La Farga

La classe de P5 del Col·legi Pompeu Fabra ens van venir a veure perquè volien conèixer els nostres gegants i capgrossos. Estan fent un projecte de gegants i com que nosaltres ja en tenim, els vam convidar a veure’ls ballar i a fer ballar els nostres capgrossos.
Moltes gràcies per la visita i a reveure!

La pregunta del mes – MAIG

Després un mes teatral de descans, torna la pregunta del mes. Aquesta vegada, però, està reservada als nens i nenes d’Educació Infantil. Molta sort!
Per cert, la guanyadora del mes de març va ser l’Ansata Bah, de 4t A!

Publicat dins de Educació Infantil, General, Música | 1 comentari