PLANTEM

La comissió d’Agenda 21 hem plantat dos arbres amb l’ajuda d’en Juanma.

Aquests dos arbres que estan col·locats al costat dels jardins de plantes aromàtiques i de papallones, són un nesprer i una noguera.

Cal que recordem que els hem de respectar i cuidar i així, poc a poc veurem com van creixent i el nostre pati es fa encara més bonics.

Campanya “podem ser amables”

Des de la comissió de convivència, hem pensat que seria bó fer un projecte per

disminuir les paraulotes a l’escola.

Durant el que portem de curs ens hem adonat que a l’hora d’esbarjo escoltem moltes paraules despectives i que ens comuniquem d’una manera poc respectuosa.

Per aquesta raó hem iniciat una campanya en la qual els nens i nenes podran aconseguir un seguit d’enganxines si poc a poc van canviant aquest vocabulari per un de més adequat.

Caldra que s’esforcin molt per aconseguir-les!!

També hem penjat un cartell on alguns i algunes futbolistes (ja que quan juguen a futbol es diuen moltes d’aquestes paraules)  ens comenten que a l’esport també es pot ser amable i no calen les males paraules ni les faltes de respecte.

Esperem que tots i totes col·laboreu amb aquesta nova iniciativa.

Gràcies.

Hola a tots i totes

Voliem començar el blog d’agenda 21 d’aquest curs saludant a tothom ja que per primera vegada ens en  encarreguem la Mariona, l’Anna Berenguer i en Quirze.

Comentar-vos que durant aquest curs, a la comissió d’agenda 21 s’afegeix la comissió de convivència per tal d’enfortir la idea de cuidar el nostre entorn i per tant també a les persones amb les que convivim cada dia.

Esperem que durant aquest curs, aprenguem molt i gaudim del nostre entorn amb amor i respecte.

Bon curs!!

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts directes per a alumnes que presenta necessitats educatives especials associades a una discapacitat o un trastorn greu de la conducta (inclosos els alumnes afectats per TDAH que necessitin atenció educativa específica).
Subsidis per a necessitats educatives especials associades a una discapacitat o un trastorn greu de la conducta per a famílies nombroses.
Ajuts per a programes específics complementaris a l’educació reglada per a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals.

A qui va dirigit?

Alumnes d’educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i superior, ensenyaments artístics professionals i programes de qualificació professional inicial.

Enllaç a GENCAT

Sol·licitar ajut enllaç