VALORACIÓ DE LA COMISSIÓ DE SEGUIMENT DEL PROJECTE D’AUTONOMIA 2008-2012 curs 2008-2009

La valoració de la comissió de seguiment del PAC per aquest curs es va reunir al Consorci d’Educació on l’equip directiu de Els Xiprers va exposar els resultats de l’avaluació de les activitats d’aquest curs i la metodologia emprada per a portar-les a terme. Un cop exposat tot plegat i mostrats els materials que ho recollien la comissió havia de fer la seva avaluació de tot plegat, decidir si tindríem els recursos adicionals i aprovar les activitats proposades pel proper curs.
El resultat va ser:
Aplicació del Pla: Molt satisfactori. Pla aplicat de manera sistemàtica amb rigor i qualitat.
Es recomana seguir treballant en la mateixa línea i vetllar per consolidar el projecte d’escola.
Es mantenen els recursos adicionals.
En aquesta mateixa valoració es recomana la continuïtat del mestre Sergi Gómez i es recull la demanda d’ampliació d’edifici que sempre estem reclamant.
ESTEM SATISFETS PEL RESULTAT DE LA FEINA FETA ENTRE TOTS.

Acords del Consell Escolar del dia 29 de juny

Acords Consell Escolar 29 de Juny de 2009-07-01

-S’aproven les activitats previstes dins el Plà d’Autonomia de Centre per al curs 2009-2010.

-Es confirma que hi ha 22 matriculats a P3. La resta de cursos encara pendents de les baixes i possibles repeticions.

-S’entraràn per registre al Consorci d’Educació, les dues cartes (Consell Escolar i AMPA) demanant el Conveni amb FFCC.

-S’acorda convocar una reunió amb FFCC per aclarir la forma de pagament de l’abonament de transport de l’any vinent. Es demanarà a Vil.la Joana d’assistir-hi.

-Es valora positivament el menú ecològic de Campus Estela. Per al curs 2009-10 ens mantenen l’import del menú.

-S’acorda, de cara al curs vinent, definir a principi de curs les sortides escolars i les colònies per tal d’intentar abaratir pressupostos.

XERRADA DE LLIBRES

Aquest curs els nens i nenes de 3er hem fet préstec de llibres. Agafàvem un llibre de l’escola que ens venia de gust llegir i li donàvem a la Glòria. Ella, ho apuntava.
L’últim dia vam fer un repàs del que havíem llegit. Molts nens i nenes van dir títols de llibres que els hi havien agradat. Al final la Glòria ens va preguntar: “Per què us agrada llegir?” I nosaltres vam dir:
– perquè ens ajuda a aprendre
– per no veure tanta tele
– per viure aventures d’altra gent
– per no fer tantes faltes
– escrius millor i és molt guay
– aprens paraules noves i t’ho passes molt bé
– per llegir millor
– per aprendre coses de cargols…
– em poso dins dels personatges
– no m’agrada llegir
Després d’aquesta última intervenció sincera vam parlar sobre la lectura.
Fins aviat!
Classe de 3er

¡Tus propias imágenes en una Slideshow para MySpace, Facebook, orkut o tu página web!mostrar todos los imagenes de esta slideshow

ACTE CLOENDA DE L’AGENDA 21

El passat dia 3 de juny la Elisa, el Nil i la Noemí van assistir a l’acte de cloenda de l’Agenda 21 per entregar la memòria del curs 2008-2009. Aquest va tenir lloc a l’auditori AXA de l’Illa-Diagonal i hi van participar els centres d’educació infantil i primària que participen en l’Agenda 21.

Vam tornar a veure l’arbre dels desitjos que havíem fet entre totes les escoles a l’acte d’inauguració de principi de curs i ara, ja tenia fruits gràcies a la feina de tots i totes.

L’any que ve CONTINUAREM!!!

COMISSIÓ AGENDA 21

Ajuts de menjador escolar. Convocatòria curs 2009-2010

Ja ha arribat la convocatòria d’ajuts de menjador escolar.
Les dates per a portar les sol·licituds amb la documentació que sigui necessària són del 8 al 22 de juny
I s’han de donar a l’escola dins d’aquestes dates.
A continuació teniu uns enllaços per a descarregar els impresos que necessiteu i a la vegada tenir tota la informacióm necessària.

ENLLAÇ AL CONSORCI http://www.edubcn.cat/ca/ajuts_i_subvencions_a_menjadors

FULL INFORMATIU http://www.edubcn.cat/rcs_gene/full_ajuts_menjador2009_10.pdf

IMPRÈS DE SOL·LICITUD : http://www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/AM001.pdf

FULL COMPLEMENTARI DE L’IMPRÈS DE SOL·LICITUD :

CLASSE DE FLAMENC

A la classe de tercer vam tenir la sort de poder contar amb l’ajuda de la mare de la Teresita, Cathy, i la seva companya Esperanza, per a donar la classe de música fa uns dies. Elles ens van explicar coses de la seva cultura gitana i després ens van ensenyar a ballar flamenc. També ens van ensenyar com es toca el flamenc, quins instruments es toquen, com s’acompanya picant de mans. Agraïm al Joan per acompanyarnos amb la guitarra i la Catthy i la Esperanza per la seva col·laboració!!

Va ser molt i molt interessant!

FEM ELECTRICITAT!!

La setmana passada la classe de primer vam anar al Cosmocaixa a fer un taller sobre electricitat. Va ser molt divertit i amb tants experiments ens vam quedar ben electritzats!

Per aprofitar la visita, abans de començar el taller vam entrar al bosc inundat i vam veure altres exposicions de robots i materials. Per acabar el dia vam dinar als jardins i vam jugar sense parar gaudint d’un bon dia assolellat. Quin dia més complet!