ADÉU XIPRERS!!

El passat dia 15 de juny va ser la nostra darrera presència a l’escola com a alumnes. Vam tenir un dinar especial amb tot el menjador per nosaltres. Però al dia següent vam marxar a l’Estarit on hem passat una setmana molt divertida i inoblidable. Vam anar al museu Dalí, hem fet kaiaks, bicicleta, hem dinat i sopat on hem volgut, atraccions i una nit final a un local de música obert només per nosaltres!

“Aquí he après, aquí he estimat, aquí he caigut i m’he tornat a aixecar, he après a ser valenta i a valorar el que tinc…Gràcies” (Maria)

“Gràcies per haver-me fet tant feliç. Ets una escola molt espacial al mig d’un bosc tan bonic; arbres fulles, tot de colors, mai hauria imaginat estar en un lloc tan feliç” (Sara)

“Adéu escola i gràcies per ensenyar-me tot el que m’has ensenyat, més enllà de llegir i escriure, m’has ensenyat a estimar, a valorar els esforços i a treballar en equip. Gràcies! i que segueixis fent-ho tan bé com amb mi molts anys (Arnau)

“Arriba el final, sentiment monumental, alegria i tristesa és la barreja ideal. ADÉU XIPRERS!!! ET SEGUIRÉ ESTIMANT (Boris)

Ja hem tornat de les colònies!!

Ja s’han acabat les colònies!! Ooooooohh!!!
Tots esgotats després de quatre dies sense parar, amb molta diversió, grans emocions i sobretot amb bon temps!!
Els noies i noies de 4t i 5è hem estat a Mas Muxach, una casa al poble de Brunyola amb un entorn fantàstic i sobretot amb una gent genial que ens han acollit a casa seva com si fossim de la família. No ho oblidarem mai!

SUDANSA

El passat 5 de juny finalment el grup de cinquè va fer la seva gran actuació de la coreografia creada pel projecte de Sudansa. Van actuar al Centre Moral d’arenys de MUnt i la veritat, és que en un autèntic teatre encara feia més goig que a la Festa de la Primavera. Va ser molt emocionant i ens van aplaudir molt….fins i tot vam fer doble actuació!!

LA BIATLÓ DE SISÈ

Avui, els nens i nenes de 6è, hem corregut la biatló. Natació i a córrer. Ens ha agradat més del que ens esperàvem però hem acabat força cansats. Quan ens tocava el nostre torn, a més, ha plogut, però ens ho hem passat molt bé. Estarem més en forma pel viatge.

ESTRENA DE “AMAGA’T AMB MI”, LA PEL·LÍCULA REALITZADA PELS NENS I NENES DE SISÈ

El passat dia 27 de maig, a l’Instiut Francès de Barcelona, es va estrenar el film “Amaga’t amb mi” realitzat pels alumnes de sisè en el marc del taller de Cinema en Curs i que aquest any aplega 15 escoles de Catalunya. És el nostre tercer any i estem molt orgullosos. Hem après molt, hem treballat molt durant tot el curs però ha valgut la pena. Aquí teniu el nostre bloc amb TOT el que hem fet i també podeu veure la peli.

EL NOSTRE TALLER

LA NOSTRA PEL·LÍCULA:

NO FEM VAGA PERÒ HI HA PROBLEMES AMB EL TRANSPORT FFCC

URGENT:NOTA SOBRE LA VAGA GENERAL DELS SERVEIS PÚBLICS DEL DIMARTS DIA 8 DE JUNY

El nostre centre no farà vaga el proper dimarts dia 8 de juny. Es manté l’horari habitual del centre però hi ha dificultats greus pel que fa a com arribar-hi.

ATENCIÓ :

ELS TREBALLADORS DELS FFCC FAN VAGA I ELS SERVEIS MÍNIMS NO COMPORTEN MANTENIR EL TREN ESCOLAR i tenen l’horari següent de serveis mínims segons ens han informat:

Matí: de 6.30 a 9.30
Tarda: de 17.00 a 20.00

L’AMPA HA DECIDIT QUE ELS MONITORS ESTARAN A L’ESTACIÓ DEL BAIXADOR a les 9.30 (no més tard)PER SI CAL PUJAR ALS NENS I NENES QUE ARRIBIN AMB ELS FFCC (SERVEIS MÍNIMS) ACOMPANYATS PER A VOSALTRES (No compteu trobar-los a Plaça Catalunya perquè no hi ha el tren escolar ).

Atentament.

El Claustre de mestres i l’AMPA.

Barcelona dia 4 de juny de 2010

HORARI INTENSIU A FINAL DE CURS

AVÍS URGENT HORARI DE JUNY

Barcelona, dijous 3 de juny de 2010

Informem que a partir del proper dilluns dia 7 de juny l’escola farà horari intensiu fins a final de curs. Tanmateix els nens i nenes es poden quedar a dinar i a l’estona que resti fins a les 16.45, ja que l’AMPA amb els seus monitors i monitores cobreix aquesta franja horària per tal de no haver de modificar l’horari del tren escolar.

Per tant no representa cap canvi per les famílies.

Hora de recollida pels qui no es queden a dinar: 13.30
Hora de recollida a l’escola pel qui es queden a dinar 16.45

Els nens i nenes que fan servir el transport escolar del tren faran l’horari habitual.

Com es va acordar en el curs passat aquests són els dos únics horaris per recollir a l’alumnat. L’ organització interna fa difícil que es pugui donar més flexibilitat horària pel que fa a la recollida.

Atentament

El Consell Escolar del Ceip Els Xiprers