MATRICULACIÓ 2012-2013

Atenció: la matrícula serà del dilluns dia 11 de juny al divendres dia 15.
(el Departament d’Educació ha canviat els dies)
Aconsellem que vingueu els matins del dimarts, dijous o divendres que és quan comptem amb l’auxiliar administratiu.
Els altres dies ho tenim més complicat ja que l’equip directiu està a les aules i per les tardes tampoc podrem atendre al personal.

Gràcies

Manifestacions i concentracions contra les retallades a l’ensenyament públic. 22M

Al migdia: a les 12.30 Plaça Universitat per anar fins a Plaça Catalunya.

A la tarda: a partir de les 17.15 davant del Departament d’Ensenyament (Via Augusta, 202-226)

(porteu pancartes, cartells, cassoles…)

La major part del claustre anirem a la de la tarda ja que pel matí serem a l’escola.

Salut i a la lluita per la defensa de l’escola pública.

El dia 22 de maig l’escola no fa vaga però si que està en lluita

El proper dimarts dia 22 de maig hi ha convocada una vaga i jornada de lluita contra les retallades a l’escola pública. El claustre de mestres ha decidit no fer vaga en general malgrat alguns mestres la pensen fer, bàsicament perquè creiem que en el nostre cas degut als dies de vaga dels ffcc. convocada pel 23, 24 i 25 ja és excessiu per a tots plegats.
Tanmateix volem manifestar la nostra indignació i malestar per aquestes retallades que afecten als nostres sous, a la qualitat de les escoles i als llocs de treball de interins i substituts que es trobaran pràcticament al carrer i sense feina després de l’aplicació de les noves retallades.
Hi ha convocada una manifestació a les 12.30 i estem organitzant una marxa de Sarrià al Departament. Dilluns us informarem del lloc, hora i itinerari que seguirem per tal de que us pogueu adherir a la marxa.
Adjuntem enllaços informatius sobre el tema
I volem manifestar que l’aplicació d’aquestes polítiques afectarà directament al nostre projecte d’escola inclusiva i a la capacitat real per a desenvolupar bé la feina de mestres.

Aquesta vaga i les accions que es duran a terme tenen el suport de totes les organitzacions sindicals, de les federacions d’associacions de pares i mares i dels moviments de renovació pedagògica del nostre país.
Una política que es carrega l’educació del poble dinamita el futur de les noves generacions i el futur de tot el país en el seu conjunt.
Allò que s’havia aconseguit en dècades de lluita es liquida en uns mesos. Des de la visió de la feina de mestre i de pares i mares de família creiem que tot plegat no porta a cap més lloc que a la destrucció de l’escola pública.
Fem una crida a la mobilització activa i responsable. No ens podem quedar amb els braços creuats davant del que ens cau i ens caurà al damunt pel curs 2012-2013.
Ens trauran mestres, sou, hores de vetlladores per les necessitats d’educació especial…etc (cal llegir el que podem trobar en els enllaços de sindicats i altres associacions.
Ja n’hi ha prou d’abusar del poble!!!!

Manifestació de les 12.30

Demà continua la vaga de ferrocarrils

Com tots sabem, malgrat que els FGC. tenien previst mantenir el tren escolar ,dins del període d’horari de serveis mínims, això no ha estat possible (incidències derivades de la mateixa vaga). Els nens, nenes, mestres, monitors, conserge, vetlladores… que han arribat a l’escola ho han fet per altres medis i tornaran amb aquests. Demà no podem tenir garanties segures de que funcionarà tot com ha d’ésser. Les famílies s’hauran d’organitzar tant per l’anada com per la tornada. Els delegats de classe ja han estat avisats i també s’ha enviat un correu a la llista general a través d’internet. L’escola romandrà oberta i les activitats de classe funcionaran com cada dia.

L’equip directiu i la secretaria de l’AMPA

LA VAGA dels FFCC i l’Escola

Els Ferrocarrils de la Generalitat (F.G.C.) han convocat vaga per aquest dijous 10 i divendres 11 de maig.

De moment no ens han confirmat els horaris dels serveis mínims però ens han comunicat que el tren escolar funcionarà amb “normalitat”. De totes maneres des de l’AMPA i el Claustre s’ha organitzat una col·laboració de suport per part de pares i mares que acompanyaran als nens/es i monitores durant el viatge.

Atentament,

AMPA i EQUIP DIRECTIU

Cadiretes

Ara, a la classe de 3r estem mesurant una cadira per fer-la 10 vegades més petita.

Primer vam mesurar amb  una cinta de metre, aleshores vam agafar una calculadora

i vam dividir la mesura que ens havia donat entre 10. Aleshores ho vam apuntar

a un paper  i amb aquelles mesures vam fer una rèplica exacta , amb diversos

materials  com ara bé: plastilina , cartró, celo, escuradents.

Ara em fet unes quantes cadires amb miniatura.

I hi ha unes quantes  que no ho han acabat, i potser ho exposarem al dia de la fesa de la primavera.

Ho hem fet per parelles.

Ierzú i Aina

amb cintes mètriques