Hola, món. Aquest és el nostre bloc i aquests nosaltres!! Benvinguts

Hola a tothom i benvinguts al nostre espai, un lloc on volem mostrar-vos: qui som, que ens agrada i que estem fent.

Fa un temps vam veure i llegir un article al bloc de Maribel González (@monfor) on hi havia un vídeo d’una persona que explicava 25 coses sobre ella mateixa i vam pensar que seria una bona manera de donar el tret de sortida a aquest bloc.

Hem trigat una mica, però al final ens ha agradat molt el resultat us expliquem el procés:

1. En assemblea vam mirar de posar-nos d’acord en les 25 coses que ens podien definir, no individualment si no com a classe, com un conjunt de companys i companyes que ha de conviure cada dia.

2. Vam començar buscant fotografies per acompanyar les frases, però, en un moment determinat vam veure que ens quedaria millor i seria més enriquidor mirar d’escenificar-les nosaltres mateixos, dit i fet vam esborrar totes les que havíem trobat i vam començar de nou.

3. Finalment vam pujar totes les fotografies al photopeach, vam escriure les 25 frases i vam triar la música que més ens va agradar per acompanyar les nostre s idees i fotos.

Esperem que us agradi i comenteu el nostre treball, fins aviat.

25 coses sobre nosaltres on PhotoPeach

6 respostes a Hola, món. Aquest és el nostre bloc i aquests nosaltres!! Benvinguts

1. Bienvenidos a la nube.

Os deseo un artístico curso, de momento los inicios son muy prometedores, con este vídeo tan creativo.

Felicidades!
    Gracias por compartir con nosotros, desde la clase de 5º de http://educarte56.blogspot.com/ os seguimos.

2. Un saludo chicos/as!!
    Con este blog vais a tener la oportunidad de trabajar y aprender de una manera diferente. Espero que disfruteis mucho haciendo todas las actividades que se os propongan. Además, teneis la suerte de contar con un maestro extrordinario.
    Saludos desde Capileira (Granada)

3. Maribel diu:

Hola chicos/as:

De mi blog salió la idea y veo que vosotros la habéis transformado en algo muy pero que muy interesante. Espero que os hayáis divertido mucho haciéndo el vídeo.

Ánimo con el curso :).

4. antonio diu:

m’ha agradat el vídeo, hem treballat molt, segur que a tot el món li agradarà.

5. anna diu:

Va ser molt divertit.

6. Núria Roig diu:

M’ho vaig passar molt bé fent aquest vídeo. I la veritat, no m’imaginava que anés a sortir tant bé! Això si: Gràcies al nostre tutor Carlos!