Arxiu mensual: març de 2009

NEOLOGISMES

Recordeu què és un neologisme? segur que amb una mica de memòria i anàlisi etimològica direu:  ah sí! ens ho va explicar la plasta de la Ció. Si no ho recordeu, podeu mirar-ho al diccionari que teniu enllaçat a la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

RECULL DE NOMS CATALANS DE PLANTES

El diccionari Noms de plantes posa a l’abast dels usuaris la primera versió d’un projecte en curs d’elaboració, el Recull de noms catalans de plantes, obra en què treballa actualment un equip format per botànics, filòlegs i terminòlegs, vinculats al … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ENCOMANA EL CATALÀ!

M’he vist obligada a traure l’anunci de promoció del català atès que causava irregularitats al bloc, però no per això vull deixar d’enllaçar el comentari que n’han fet els companys de 2nA, el David i Ramon.

Publicat dins de General | 1 comentari