TALLER AMB ELS MATOSSERS

Avui, dimarts 26 de setembre, hem visitat els Matossers a la seva seu de la Federació Obrera.

Hem conegut de més a prop la història dels castellers i especialment els de Molins de Rei, els MATOSSERS. Els de primer hem vist un conte narrat i als de segon ens han ensenyat un documental.

Hem pogut comprovar quins són els valors importants en una colla castellera: fer pinya treballant en equip, ser valents però prudents, fer silenci i escoltar el cap de colla i la música…

I el més important: JUNTS PODEM ACONSEGUIR MOLT MÉS… I FER-HO MÉS DIVERTIT!!!

En uns dies podreu veure les fotografies de l’activitat. Us avisarem!

Fins una altra!

BENVINGUTS AL NOU CURS!

Els tutors/es del Cicle Inicial us donem la benvinguda a aquest nou curs 2017-18!

Esperem que hagueu gaudit de l’estiu i que aquests primers dies hagin estat agradables.

Segur que compartirem un munt d’experiències, aventures i aprenentatges, que us anirem explicant a través d’aquest Bloc.

Fins aviat,

Montse, Olga, Eva i Miquel

LA MOSTRA ARTÍSTICA

El passat divendres 16 vam fer la mostra artística al gimnàs de l’escola. Els cursos des de P5 fins a 6è ens van fer gaudir amb diferents balls, representacions musicals i exhibicions de circ, que ho van estar treballant des de l’àrea de música i d’educació física amb la Núria i la Maite.

En el següent enllaç podeu veure una petita mostra dels balls de cada classe de cicle inicial.

COLÒNIES 2017

Els dies 17, 18 i 19 de maig els alumnes de cicle inicial anem de colònies a “Can Brugarola” a Canet de Mar.

Farem activitats de mar i de platja, visitarem aquaris, farem una excursió al port d’Arenys i tots junts cercarem un tresor amagat.

Visiteu la pàgina web i podreu veure algunes fotos de la casa. També podeu fer algun comentari a sota.

CAN BRUGAROLA

Resultado de imagen de niño de colonias dibujo

Espais

Continuem amb els espais d’aprenentatge a 1r i 2n.

Rosep Capdevila (espai lingüístic)

img_20170120_093857

Mozart (espai de música i moviment)

Jane Goodall (espai científic)

sdr

Sortida a Can Coll

El dia 23 de febrer, tot cicle inicial vam anar a fer de jardiners a la masia de Can Coll del Parc Natural de Collserola. Va ser una experiència molt enriquidora i vam aprendre moltes tasques necessàries per tenir cura del medi ambient.

img_20170223_132251_resized_20170224_125716035

Bon inici de curs!

D’aquí uns dies ens tornarem a retrobar tots plegats per explicar-nos les aventures d’aquest estiu i compartir noves experiències. També tenim moltes ganes de conèixer els alumnes que començaran 1r 🙂
Iniciem amb moltes ganes aquest nou curs amb energies renovades!

large_2197083240

MARXEM DE COLÒNIES

CASA DE COLÒNIES CAN JOVAL DE CLARIANA DE CARDENER (SOLSONÈS)

DIES: 25, 26 i 27 de maig.
HORA DE SORTIDA: 9:15h
LLOC: L’escola
ARRIBADA: Entre les 16:00h i les 16:30h a l’escola.

COSES QUE S’HAN DE PORTAR

• Motxilla gran (aprox. 40l)
  • Sac de dormir
  • Pijama
  • Animalet petit de roba per dormir (amb petonets dels pares)
  • Necesser amb: sabó líquid, pasta de dents i raspall, pinta i tovallola petita.
  • Tovallola de dutxa i xancletes.
  • Calçat esportiu (el posat i un de recanvi)
  • La roba que porten posada i tres mudes complertes més (interior i exterior). Cada muda ha d’anar en una bossa separada.
  • Peça d’abric pels jocs de nit.
  • Llanterna
  • Gorra

COSES QUE S’HAN DE TENIR EN COMPTE

• Tota la roba i altres estris han d’anar marcats amb el nom.
  • No es poden portar: diners, joguines, cromos, objectes de valor, jocs electrònics ni llaminadures.
  • Els nens que prenen algun medicament, l’hauran de lliurar a la mestra el dia de la sortida amb una nota signada que expliqui la seva administració i la recepta mèdica. No podem administrar cap tipus de medicament SENSE LA RECEPTA MÈDICA.

Backpacker