Coneixem els amfibis i rèptils

Les classes de segon hem finalitzat el nostre projecte dels amfibis i dels rèptils amb la visita al CRARC, el Centre de Recuperació d’amfibis i rèptils de Catalunya, a Masquefa. Ens ha encantat!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Juguem amb els nens de 5è!

Aprofitant el bon temps hem baixat al pati a jugar amb els nens i nenes de 5è.  Els de cicle superior han dedicat una sessió d’Educació Física per a preparar un recull de les activitats i jocs que més els han agradat, i així poder-les compartir amb nosaltres.

Us deixem un petit vídeo-resum!

Què us sembla?

Publicat dins de Activitats cicle Inicial, General | Deixa un comentari

Itinerari pel Mar Mediterrani dels nens i nenes de segon. Què hem aprés?

Per tal de finalitzar el projecte ens hem organitzat les tres classes i hem presentat la informació de manera conjunta. No ha estat gens fàcil però ho hem aconseguit!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Itinerari pel Mar Mediterrani dels nens i nenes de segon. A treballar!

Després de rebre l’encàrreg del Capità, els nens i nenes de segon ens vam posar a treballar de valent. En cada classe vam fer grups i vam escollir un mitjà de transport per tal de viatjar a diferents països que envolten el mar Mediterràni.

Un cop allí vam descobrir part del seu patrimoni cultural (Parcs naturals, gastronomia, monuments, tradicions, danses,…). Aquest és un recull de la feina recollida al llarg del projecte.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Itinerari pel Mar Mediterrani dels nens i nenes de segon. Presentació del projecte.

Sabeu qui és aquest senyor amb bigoti? Doncs és el capità Miquel. Ha perdut una llibreta amb unes anotacions molt valuoses. Si mireu el vídeo descobrireu com podeu ajudar-lo a recuperar el que hi havia escrit. Preparats i preparades? Doncs, endavant!

Publicat dins de Activitats cicle Inicial | Deixa un comentari

Fem la mona de Pasqua!

Al Cicle Inicial ens ho hem passat superbé fent la mona de Pasqua. Ens hem llepat els dits!

Projecte del cos humà

Els nens i nenes de primer hem estat treballant el cos humà i hem fet un lapbook superxulo! El voleu veure? Aquí el teniu!

Carnaval al Jujol!!

Mireu que bé ens ho hem passat els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial celebrant la festa del Carnestoltes!!

Projecte de la Prehistòria

I per tancar el projecte del Nom de la classe, els Mamuts, la Cova i els Dents de Sabre us presentem el nostre lapbook sobre la Prehistòria. Esperem que us agradi!

El tió de Nadal

Els nens i nenes de primer i segon ens ho hem passat pipa amb el joc de pistes que ens ha preparat el tió. Al final l’hem trobat i ens ha cagat un munt de dolços. Nyam nyam!!