Archive for octubre, 2011

TWITTER I NOVES FUNCIONS AL BLOG

0

TwitterL’escola inaugura un nou mitjà de comunicació, el seu compte Twitter on podreu anar seguint diferents notícies d’interès per la nostra comunitat educativa. És un mitjà directa, i ràpid per fer-vos arribar diferents informacions.

Feu-vos seguidors i estareu sempre informats de les darreres informacions de l’escola.

Cliqueu a la imatge per seguir-nos.


A més s’han afegit noves prestacions per si voleu compartir els diferents articles publicats al blog mitjançant les diferents xarxes socials com facebook, twitter, google+, enviar per correu electrònic, imprimir …

 

Al final de cada article trobareu els botons per poder compartir els articles del blog.

De la fruiteria a la taula! P4

0

Els nens i nenes de P4 hem après moltes coses de les fruites de la tardor. Al llarg de dues setmanes hem fet moltes activitats relacionades amb les fruites. Hem fet una fruiteria espectacular! Hem observat, tocat, olorat i tastat, taronges, mandarines, pomes, magranes, caquis, peres i raïm, hem escrit els seus noms i hem fet activitats plàstiques molt boniques. Per acabar, hem anat a comprar fruita a una fruiteria del barri per fer la macedònia del berenar de tardor de l’escola. Aquí teniu les fotografies:

P4B:


P4A:


3r CELEBRA LA CASTANYADA

0

Aquesta tarda els alumnes de 3r hem celebrat la Castanyada.

Hem llegit entre tots i totes uns textos explicatius sobre la celebració de la Castanyada i com no hem acabat menjant unes castanyes torrades que ens han preparat el pares i mares de l’AMPA.

Aquí teniu les fotos:

 

Excursió Fontmartina

0

Els taurons i els pingüins hem anat d’excursió al bosc de Fontmartina. Allà vam donar un tomb, i vam veure pellons, castanyes, fulles, aglans,…, i els monitors ens van explicar moltes coses del bosc del Monseny. Ens ho vam passar molt bé, i vam gaudir de molt bon temps!

P5A

P5B

En Quico i en Xic s’han fet grans!

0

Recordeu en Quico i en Xic? Són els dos pollets que van néixer al maig del curs passat a la classe de P3A. Aquells pollets tant menuts s’han convertit en dos fantàstics pollastres! En aquestes fotografies podreu veure que bé viuen a casa de la Luci, la nostra estimada conserge.

PRIMERA TROBADA DELEGATS/DES AULA

0

Benvolguts/des delegats i delegades d’aula,

un cop ja ha engegat el curs i tot comença a funcionar hem pensat que ens havíem de trobar per plantejar vàries qüestions. Primer us vull dir que si algú no pot seguir sent delegat o delegada pugui contactar amb algú de la seva classe per tal que pugui assistir a la reunió i sempre hi hagi algú de cada classe.

la primera trobada la farem el dilluns dia 7 de novembre a les 17h. A l’aula de música.

ordre del dia,

1. ratificar als delegats/des actuals, i si s’escau, donar la benvinguda als nous.
2. elaborar el pla de treball conjunt, propostes de l’escola i propostes dels pares i mares.
3. informar de les tasques dels delegats/des d’aula
4. precs i preguntes

Espero la vostra assistència


Victòria Hinojosa Garcia
Directora Escola Sant Josep
Sant Vicenç dels Horts

EXPERIMENTS AMB LUPES A P3

0

Els nens i nenes de la classe dels porquets i de les vaquetes han fet d’investigadors.

Amb totes les coses que ens heu portat de la tardor, vam agafar les lupes i vam observar de ben aprop les pinyes, les fulletes, els panellets, les castanyes, els moniatos…

Aquí us deixem una mostra!!

Cursos de català per adults

2

Durant tot aquest mes d’octubre, encara és possible matricular-se en els cursos de català per a adults que organitza el Servei Local de Català de Sant Vicenç dels Horts. Les persones interessades a matricular-se en algun dels cursos poden adreçar-se al Servei de Català per telèfon (93 676 81 91) o per correu electrònic (svh@cpnl.cat).

Servei Local de Català de Sant Vicenç dels Horts              
CNL Ca n’Ametller
Consorci per a la Normalització Lingüística
C. Barcelona, 16-18, 2n pis
93 676 81 91

Avui ha arribat la Maria Castanyera a l’escola!

0

Aquesta tarda, els alumnes de P3, P4 i P5, ens hem reunit a l’aula de psicomotricitat per llegir una carta que ens ha enviat la Maria Castanyera. Quina sorpresa que hem tingut! Quan hem acabat de llegir la carta, han trucat a la porta i…  Sabeu qui era?

La Maria Castanyera!

Apunteu-vos al “Voluntariat per la llengua” de l’Escola Sant Josep!

0

L’objectiu del programa “Voluntariat per la llengua” és facilitar a totes les persones que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo que el puguin practicar en un context real i relaxat. Aquest programa promou el voluntariat lingüístic, de manera que persones que parlen habitualment català destinen una part del seu temps a conversar amb persones interessades a agafar fluïdesa, perdre la vergonya i poder-lo parlar d’una manera natural. El mínim compromís que es demana és una participació de 10 hores: 1 hora a la setmana, durant 10 setmanes.

  • Qui pot ser voluntari o voluntària? Totes les persones majors d’edat que parlin català habitualment. No es demana cap titulació, només que disposin d’una hora a la setmana per conversar en català amb la persona assignada, per tal que aquesta pugui practicar-lo d’una manera distesa tot parlant de temes quotidians.
  • Qui pot ser aprenent o aprenenta? Totes les persones majors d’edat que ja tenen un mínim coneixement del català, que ja el parlen encara que sigui amb dificultats i que volen agafar fluïdesa, perdre la vergonya i incorporar-lo d’una manera natural a les activitats quotidianes, laborals o de relació social.

Aquí teniu l’enllaç a la pàgina web del programa: www.vxl.cat

Si voleu participar en aquest programa adreceu-vos al tutor/a del vostre fill/a o a la coordinadora LIC del centre (Maria Garcia, tutora de P4A).

Animeu-vos-hi!

Go to Top