Archive for octubre, 2011
TWITTER I NOVES FUNCIONS AL BLOG
0
L’escola inaugura un nou mitjà de comunicació, el seu compte Twitter on podreu anar seguint diferents notícies d’interès per la nostra comunitat educativa. És un mitjà directa, i ràpid per fer-vos arribar diferents informacions.
Feu-vos seguidors i estareu sempre informats de les darreres informacions de l’escola.
Cliqueu a la imatge per seguir-nos.
![]()
A més s’han afegit noves prestacions per si voleu compartir els diferents articles publicats al blog mitjançant les diferents xarxes socials com facebook, twitter, google+, enviar per correu electrònic, imprimir …
Al final de cada article trobareu els botons per poder compartir els articles del blog.
De la fruiteria a la taula! P4
0Els nens i nenes de P4 hem après moltes coses de les fruites de la tardor. Al llarg de dues setmanes hem fet moltes activitats relacionades amb les fruites. Hem fet una fruiteria espectacular! Hem observat, tocat, olorat i tastat, taronges, mandarines, pomes, magranes, caquis, peres i raïm, hem escrit els seus noms i hem fet activitats plàstiques molt boniques. Per acabar, hem anat a comprar fruita a una fruiteria del barri per fer la macedònia del berenar de tardor de l’escola. Aquí teniu les fotografies:
P4B:
P4A:
PRIMERA TROBADA DELEGATS/DES AULA
0Benvolguts/des delegats i delegades d’aula,
un cop ja ha engegat el curs i tot comença a funcionar hem pensat que ens havíem de trobar per plantejar vàries qüestions. Primer us vull dir que si algú no pot seguir sent delegat o delegada pugui contactar amb algú de la seva classe per tal que pugui assistir a la reunió i sempre hi hagi algú de cada classe.
la primera trobada la farem el dilluns dia 7 de novembre a les 17h. A l’aula de música.
ordre del dia,
1. ratificar als delegats/des actuals, i si s’escau, donar la benvinguda als nous.
2. elaborar el pla de treball conjunt, propostes de l’escola i propostes dels pares i mares.
3. informar de les tasques dels delegats/des d’aula
4. precs i preguntes
Espero la vostra assistència
—
Victòria Hinojosa Garcia
Directora Escola Sant Josep
Sant Vicenç dels Horts
Cursos de català per adults
2
Durant tot aquest mes d’octubre, encara és possible matricular-se en els cursos de català per a adults que organitza el Servei Local de Català de Sant Vicenç dels Horts. Les persones interessades a matricular-se en algun dels cursos poden adreçar-se al Servei de Català per telèfon (93 676 81 91) o per correu electrònic (svh@cpnl.cat).
Servei Local de Català de Sant Vicenç dels Horts 
CNL Ca n’Ametller
Consorci per a la Normalització Lingüística
C. Barcelona, 16-18, 2n pis
93 676 81 91
Apunteu-vos al “Voluntariat per la llengua” de l’Escola Sant Josep!
0L’objectiu del programa “Voluntariat per la llengua” és facilitar a totes les persones que tenen coneixements bàsics de català i es volen llançar a parlar-lo que el puguin practicar en un context real i relaxat. Aquest programa promou el voluntariat lingüístic, de manera que persones que parlen habitualment català destinen una part del seu temps a conversar amb persones interessades a agafar fluïdesa, perdre la vergonya i poder-lo parlar d’una manera natural. El mínim compromís que es demana és una participació de 10 hores: 1 hora a la setmana, durant 10 setmanes.
- Qui pot ser voluntari o voluntària? Totes les persones majors d’edat que parlin català habitualment. No es demana cap titulació, només que disposin d’una hora a la setmana per conversar en català amb la persona assignada, per tal que aquesta pugui practicar-lo d’una manera distesa tot parlant de temes quotidians.
- Qui pot ser aprenent o aprenenta? Totes les persones majors d’edat que ja tenen un mínim coneixement del català, que ja el parlen encara que sigui amb dificultats i que volen agafar fluïdesa, perdre la vergonya i incorporar-lo d’una manera natural a les activitats quotidianes, laborals o de relació social.
Aquí teniu l’enllaç a la pàgina web del programa: www.vxl.cat


COMENTARIS RECENTS