Recomanem un llibre: Wonder -5è-

Els nens i nenes de 5è hem llegit i us recomanem un llibre: Wonder.

WONDER, J,R. Palacios

Aquest llibre és preciós, és fantàstic. Aquest llibre m’ha entrat al cor, no se com dir-ho, el que  he après amb aquet llibre és que no importa l‘aspecte sinó el que tens al cor.

És un nen que té la cara deformada, es diu August i quasi tots s’en riuen d´ell però hi ha dos persones amics que no s’han fixat en la cara sinó en el cor: una nena i un nen.

També hi ha un nen que no suporta l´August i  sempre sen riu d´ell .

Aquest llibre crec que està inspirat en un nen d’una cançó que tenia la cara deformada però que ell no es rendeix mai encara que el mirin  malament.

És un llibre que ha fet, no sé com dir-ho precisament, que les persones totes són iguals encara que per fora siguin diferents.

Aquest llibre l’haurien de llegir totes les persones del món per aprendre què vol dir ser iguals i respectar els altres. Cadascú té dret a viure i a tenir els mateixos drets.

Souhaila Haddad

Aquest llibre va d’un nen que té la cara deformada, l’August. Al qual li passen coses molt estranyes.

De petit no va anar a l’escola perquè no li agradava que li miressin la cara i durant 2 anys va portar un casc d’astronauta que li va regalar una amiga de la seva germana. Al final el casc va desaparèixer misteriosament.

A 5è, la seva mare el convenç d’anar a l’escola. Allà tothom l’odia fins que una nena s’atreveix a parlar amb ell. S’expliquen la seva vida i un nen també s’hi apunta. Després d’allò tothom odia el nen perquè ha parlat amb l’August.

Després d’un curs molt mogut tots els nens de l’escola acaben sent amics de l’August. Tots menys el Julian, un nen ric i envejós.

Martí Marquès

Aquest article ha estat publicat en Cicle Superior. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.