Escoles Viatgeres 2009

Ruta de Madrid
Alumnes de 6é
del 25 al 31 de maig de 2009


Vanessa, Laia, Carles, Marc C, Mercè, Moisès, Martí, Andrea, Anna G, Valentina, Gheliannie, Abril, Marc R, Aleida, Sussi, Anna V

COMENÇA L’AVENTURA!Escoles Viatgeres

Quinze alumnes de sisè de primària participen en el programa “ESCUELAS VIAJERAS”, becats pel Ministerio de Educación, Política Social i Deporte. Al llarg d’una setmana, participaran en activitats culturals i educatives a la Comunitat de Madrid amb alumnes de dues escoles de les províncies de Lugo i Huelva.

imagen1.jpg

maleta.jpg

Centro de Intercambios Escolares. Madrid

dilluns 25 de maig

Sortida: a les 8:00 de l’Escola

sortida4.JPG

Arriba el moment tan esperat!

sortida1.JPG

Ja són a Madrid!

Han arribat al CIE a les 2 de la tarda, amb l’autocar que els esperava a l’estació d’Atocha. El Centre està molt bé i mestres i alumnes estan molt contents. Hi ha alguns alumnes anglesos, de l’escola de Huelva. Quina sort, a més de Castellà, practicaran Anglès! A la tarda han fet piscina i ara mateix, a les onze de la nit,  encara estan fent jocs de nit per explicar-los les normes de convivència.

Des de Madrid….

El dia d’avui ha anat perfecte. Els autobusos i sobretot l’AVE no se’ns han fet gens pesats, ens ha semblat que de seguida erem a Madrid. L’AVE és genial, hem arribat a 302 kms/h i a dins no ens donavem compte que anessim tant ràpid. Ens han posat una película i música per anar ben distrets i que el viatge se’ns fes més curt, i dit i fet, amb una revolada ja hem sigut a Madrid. Ningú s’ha marejat.
Hem arribat al Centre a les 14 h i ja ens esperaven les altres dues escoles. Només arribar hem dinat, després ens han explicat el funcionament del centre i les normes. S’han repartit les habitacions intentant barrejar els nens i nenes de les diferents escoles. Un cop repartits, cap a la piscina a jugar i relaxar-nos una estona, després la dutxa i el sopar.

Sempre hi ha activitats de nit. I a les onze a dormir. No es permet ni xiuxiuejar, la majoria s’han adormit en cinc minuts. El centre i les instal.lacions són perfectes i el monitoratge molt expert. La valoració del primer dia no podria ser més bona.

dimarts 26 de maig

Diuen que de tantes activitats que fan, no tenen temps ni d’enyorar-se. Tots es troben bé i estan molt contents.

dimecres 27 de maig

Des de Madrid…

Avui com cada dia ens hem llevat ben d’hora, per aprofitar el viatge al màxim. Al principi ens fa una mica de mandra sortir del llit, però quan recordem que som a Madrid i que tenim tantes coses per veure i per fer, de seguida ens posem a punt.

Després d’esmorzar hem fet una visita guiada pel Madrid dels Borbons. Hem anat al congrés dels diputats on hem vist tot el desplegament de policia i mitjans de comunicació. Ens ha semblat impressionant. Avui estaven tots a dins reunits i hem vist sortir un Ministre.Després hem esmorzat, per segona vegada, i hem entrat al Museu del Prado, on ens han fet una visita guiada per les principals obres de Goya i Velázquez.

Hem dinat a l’escola de San Ildefonso, la de la loteria, i ens han fet una demostració. Ens ha fet emocionar, doncs és una escola en un barri molt humil. Molts dels infants tenen una situació econòmica i familiar complicada i a través de la loteria aconsegueixen motivar-los i que siguin molt responsables i aplicats.A la tarda hem anat pel “Madrid de los Austrias” a peu i a la Plaça Major. Ens han deixat comprar una mica, ens hem menjat un gelat tots junts a la plaça i hem mirat les actuacions de carrer, músics, estàtues, espectacles…

Després piscina i a la nit farem una volta pel Madrid de nit i ens paguen una xocolata amb xurros. Ens sembla que ens deixaran veure una mica de futbol. En tenim moltes ganes!

dijous 28 de maig

Des de Madrid…

Avui dimecres altra vegada ens hem llevat molt d’hora i avui ens ha costat de debò. La victòria del Barça va fer que endarreríssim una mica l’hora d’anar a dormir. No vam poder veure ni un sol minut del partit, encara ara no hem vist ni els gols, però estem molt contents. Vam trobar uns quants barcelonistes per Madrid i alguns catalans que treballen aquí i que van sortir al carrer a celebrar-ho. Nosaltres féiemuna visita nocturna per Madrid i celebràvem la victòria tot passejant.
Aquest matí hem visitat el metro i ens hem desplaçat amunt i avall amb metro. Després hem anat a Plaça Espanya a veure unes paradetes i a visitar els monuments de Don Quijote i el Sancho Panza. Un cop vist això, hem anat a Tele Madrid i hem entrat a un programa de televisió en directe. Ens han ensenyat com funcionava la tele per dintre.
Avui hem dinat al centre, paella i peix, molt bo. Tots estan menjant molt bé, som els que menys problemes tenim amb el menjar.
A la tarda hem anat al Cosmo Caixa, al planetari i als jocs. I ara a la piscina com cada vespre.
Els nens i jo estem molt contents, ens cuiden molt bé i les activitats són fantàstiques. Cada dia estem més adaptats als companys i a parlar en castellà, encara que algun company està provant d’aprendre català. Molts petons a tots.

divendres 29

Els nostres alumnes continuen gaudint de la descoberta de Madrid. Cada dia viuen noves experiències i els tracten molt bé. Ahir els va tocar fer la presentació, decidits i sense vergonya. Fins i tot van cantar i ballar.  Sembla que estan millorant molt la competència lingüística en Castellà. I a més, es porten molt bé!
Des de Madrid…

Avui hem descansat més que els altres dies i ens hem llevat més reposats i millor. La veritat és que ens ha anat bé, doncs hem passat tot el matí al zoo, veient tots els animals amb un guia que ens ha explicat moltes coses i ens ha fet un taller. També hem anat a l’espectacle de les aus, el dels dofins i a veure l’Aquarium.
Al migdia ens han portat a un restaurant molt bo al Caixa Forum. Als nens els ha encantat i els han fet Pizza, calamars a la romana, patates fregides i un gelat de postres. Vaja, que avui no hem tingut problemes perquè quedessin els plats ben nets. Després de dinar hem anat a fer una passejada preciosa pel Retiro. Hem caminat i hem jugat amb globus d’aigua ja que feia molta calor i també hem vist els espectacles de persones que toquen música, fan màgia, estàtues vivents…
Ara mateix anem a la piscina, així que no m’entretinc més que tenen ganes de remullar-se.
Molts petons a tots. Els nens i nenes estan molt bé, molt distrets, molt contents i han fet nous amics.



dissabte 30 de maig

Els nostres alumnes estan disfrutant les últimes hores a Madrid. Aquesta tarda visiten el Monasterio de El Escorial.

Tot i el cansament acumulat, després d’una setmana plena d’activitats i emocions, estan molt contents de l’experiència. Aquest vespre, però, toca preparar-se per a la tornada.
Des de Madrid…
Que ràpid ha passat, sembla mentida…
Avui hem anat a la Sierra. Hem fet una sortideta a peu per la Sierra tot fent una passejadeta molt agradable, al costat del riu Manzanares. Hem pogut remullar una mica els peus perquè feia molta calor, alguns han mullat alguna cosa més que els peus…
Després de la caminada hem anat a dinar a una escola pública que han obert expressament per nosaltres.
A la tarda hem anat a visitar l’Escorial. Ens han explicat la vida de Felip II i hem vist la cripta on hi han enterrats tots els Reis.
Ara els nens i nenes es dutxen i s’arreglen pel sopar i la festa d’acomiadament. Tenen moltes ganes de veure-us, però els fa molta llàstima acomiadar-se dels que ara són els seus nous amics.
Fins demà!!!!

Excursió a la Sierra
diumenge 31 de maig
Arribada: a partir de les 8 del vespre a l’Escola

BENVINGUTS A CASA!

Cap resposta

40 Respostes a “Escoles Viatgeres 2009”

26 05 2009
qk (07:09:33) :

gràcies Anna per tenir-nos tan ben informats!

26 05 2009
mercè (14:37:28) :

Ens agradaria moltíssim estar amb tots vosaltres perque amb l’informació i les fotos que ens arriben, veiem que esteu super bé.
Una abraçada ben forta a tots!!!!!
Familia Coll Farré.

26 05 2009
Patricia Jiménez Criales (17:28:01) :

HOLA PETITS!!!!

Veiem que vosaltres ho esteu passant genial. Ens en alegrem moltíssim i esperem que sigui tot un èxit on prevalgui l’harmonia, l’esperit de companyerisme i el desig d’integració, valors que avui dia escassegen i que els nostres fills representen el futur i l’esperança d’una nova societat justa i tolerant.

Una forta abraçada!

família Jiménez Criales

26 05 2009
Y.L (18:31:27) :

Quee guaii que usu esteuu pasan, millo =)
Molt makes les fotuss =)

Germana/Ghelian ;)

26 05 2009
Núria (21:10:58) :

Hola, nois i noies i Anna!
M’ha agradat molt veure que us va tot bé i us divertiu (quina enveja quan us veig a l’ave!!!)
Com va viure tot el dia en castellà? Passeu-s’ho molt bé i fins a la tornada. Records!!!

26 05 2009
Nuria Brunet Papiol (21:23:38) :

Estem molt contents que sus passeu tant bé. Envieu més fotos .

Els teus tetes trovan a falta, nosaltres també.

Molts petons i gran abraçada.

Familia compta- Brunet.

26 05 2009
familia arufe mercadal (22:04:40) :

cada dia espero amb molta il.lusió que arribi el vespre per poder veure les fotos i els comentaris de com ha anat el dia, ja veig que us ho esteu passant molt be, a mi també m’agradaria haber vingut jeje.
moltes gràcies anna per acompanyar-los en aquesta nova experiència
un petó molt gros adeu
familia arufe mercadal

26 05 2009
arufe mercadal (22:24:33) :

cada nit espero amb impaciència per obrir el bloc i poder veure les fotos i els comentaris de com us ha anat el dia, hi estic molt contenta de que us vagi tant bé i que us ho estigueu passant genial, esteu molt guapos a les fotos,
moltes gràcies anna
familia arufe mercadal

27 05 2009
Alfons Gisbert (06:28:22) :

Hola nois i noies (i Anna)!,
Ja veig que us ho esteu passant d’allò més bé!
Cada dia espererem amb ganes veure els comentaris de les activitats i les vostres fotos… Quina enveja que ens feu!
Que us ho passeu superbé!
Una abraçada!

27 05 2009
Montse (12:03:10) :

Hola a tothom!!
Ja veig k gaudiu molt be de les minis vacances i k esteu molt guapos a les fotos.
Em feu una enveja….. pero el k compte es k mireu de disfrutar el màxim posible.
Una abraçada !

27 05 2009
CARLOS I MONTSE (17:03:46) :

hola ha tothom!! eapecialment a la andrea que la trobem a faltar, pero bueno estem molt i molt contens perque ja veiem que ho esteu passant molt i molt be esperem que els dias que faltan siguen iguals ho mes divertits un petonassssssssss a tots difruteu canalla i tu tambe Anna

27 05 2009
Montse fumaña (17:55:51) :

Hola, els nens fan molt bona cara, però tambè volem veure la senyora professora….. porteu-vos bé¡¡¡¡ un peto desde Prats per tots/es

27 05 2009
Elisa (18:35:29) :

Hola a tots i a totes!
Estic molt contenta de saber que us ho passeu tan bé.
Aquí a l’Escola, us trobem a faltar, i a casa també.
Per això cada dia esperem notícies vostres.
Espero que quan torneu, ens ensenyareu una mica de Castellà a tots i ens explicareu moltes coses de Madrid.
Ja heu cantat la cançó?
Bona sort per la presentació. Ànims que ho fareu molt bé!
Aprofiteu els dies que us queden i disfruteu molt!
Fins aviat! Una abraçada a tots.
Elisa

27 05 2009
Rovira (18:39:57) :

Hola a tots i totes

Podem veure que us ho passeu super bé, ja ho podeu aprofitar….que us passarà volant…Anna merci per tot !!

Molts records des de Sagàs i visca el Barça
Una abraçada (i una d’especial pel Marc !)

Familia Rovira Rovira

27 05 2009
escoles viatgeres (22:22:38) :

hola a tots i visca el BARÇA
a casa trobem a faltar molt a la laia
ah! i que miri a la camera quan li facin una foto
un petó a tots adeu fins dem
familia arufe mercadal

28 05 2009
qk (07:14:50) :

Bon dia! aprofiteu que ja s’acaba…esperem de que deixeu per “la meseta” un bon gust de boca i hagueu fet moltes amistats. Cuideu a l’Anna que té molta feina.
Petons a totes i tots. Us esperem amb impaciència.

28 05 2009
Montse (12:49:47) :

Hola a tothom!!
Estic molt contenta de saber que esteu be. Us trobem a faltar i en especial l’Anna.
Aprofiteu be els dies que us queden.
Fins Aviat!!
Una abraçada per tothom ( i un peto molt fort l’Anna)
Montse

28 05 2009
Familia Canadell Usart (13:37:09) :

Estem molt contents que tot us vagi tant bé, fa molta patxoca veure les fotos de tot el grup, de ben segur ja serà una experiència i un record per a tota la vida.
També volem agrair a l’Anna l’esforç i dedicació, de veritat es encomiable.
Que disfruteu dels dies que queden .
Petons Carles
Ep ! i Visca el Barça

28 05 2009
Nuria Brunet Papiol (15:17:30) :

Hola a tothom .

Estem molt contents que passeu tant bé.
Cada nit miran al bloc esteu molt guapos a la fotos

Hola a tothom

Ens agrada molt que su passeu molt bé.
Es molt divertit tot el bloc i els comentaris de les pares es con una petita
familia es molt tendra. ( Un petó molt fort al Moisés).
Anna es una passada con persona molta graciés per tot.
Una gran abraçada per tothom.

28 05 2009
Montse fumaña (19:33:58) :

Hola tots/es, que tal, sr. professora, és porten tots com homenets i donetes???
feu molta paxoca a les fotos, esteu molt guapos i guapes, molt bè¡¡¡¡
Espero que no feu enfadar l’Anna, siusplau¡¡¡¡
Martinet et trobo molt a faltar, un peto per tu i una abraçada a l’Anna i a la resta petons i abraçades

28 05 2009
qk (20:21:23) :

no patiu que de ben segur el partit de la champions el podreu veure molts cops quan torneu. Veiem que aquest viatge és molt aprofitat..susi, pensa que hi anirem algun dia amb el marc i ens hauràs de fer de guia a Madrid!
molts petons per tots, sobretot per tu.
marc i qk.

28 05 2009
Helena (21:06:41) :

Mooolt bona nit, colla viatgera:
Anem veien que no pareu i encara esteu a la meitat del viatge, però això
s’ha d’aprofitar fins l’últim moment.
Ja practiqueu idiomes? En teniu per donar i per vendre entre el castellà ,
el gallec i l’anglès i deu semblar la Torre de Babel.
També hem vist que algun previsor portava bufandes del Barça, ai pillos.
Bé, que us aprofitin les nones a tots i totes que demà sant tornem-hi!!!
(per cert Mercè, que us deixeu roba? ) je, je.
Familia Coll Farré

28 05 2009
Patricia Jiménez Criales (21:54:02) :

Hola chicos y chicas ,sabemos q estan viviendo cada día nuevas experiencias y son muy afortunados,disfruten al máximo,un saludo desde Prats.
P.D Un besito mi linda te quiero cuidate mucho.

28 05 2009
escoles viatgeres (22:28:18) :

hola laia guapa, vull que aprofitis tots els dies, que t’ho passis molt bé i guardis tots els records.
A les fotos quedeu molt be tots i totes. jiji XD
Vueno un petonas Laia.

Sandra

29 05 2009
Helena (07:01:10) :

Molt bon día colla viatgera:
A punt per encarar la recta final ? Bé, esperem que aprofiteu al màxim els dies que us queden tot i que deveu estar força cansats amb tantes experiències i
coneixements nous, sobretot tu Anna que has d’ estar pendent del personal.
Ahir vespre vàrem enviar un missatge però no sabem si ho vàrem fer correctament, per aixó escrivim aquest altre .
Vinga, ànims i forces a tots i fins diumenge.
Familia Coll Farré.

29 05 2009
Yolanda (08:30:43) :

Hola a tothom!
M’agrada molt que poguem dinamitzar el bloc de l’escola i enriquir-lo amb els comentaris de les famílies. Des de l’escola us enviem un petonàs molt i molt fort! Gaudiu d’aquesta experiència perquè la portareu per sempre amb vosaltres.
Vinga, acabeu de gaudir d’aquest viatge que ben aviat us tornarem a tenir a l’escola per compartir amb els vostres companys/es aquesta gran aventura.
Una forta abraçada,
Yolanda Roset

29 05 2009
familia Compta Brunet (18:26:09) :

Hola a tothom!
Vinga,ja falta menys per aquesta aventura.Gaudiu el que falta .
Una abraçada a tots/es ,(Moisés).

Modest.

29 05 2009
escoles viatgeres (19:38:40) :

hola ja tornem a ser aquí, em sembla pel que m’han dit que ja acabeu els torrons,
no m’extranya amb aquest pilot d’activitats tant guays.
trobem molt a faltar a la laia, jo ara no em puc barallar amb ningú jeje
per aquí a Prats tots molt bé
anna vila, moltes gràcies per tot
família arufe mercadal

29 05 2009
LAYTON JEREZ (19:44:51) :

Hola!
:( Falta poc perquè torneu a casa, aprofiteu el maxim eehh
Molt maques les fotos, tots quedeu molt guapos :)
Us esperem :)
¬¬ Ghelianne no et trobo a faltar (la Teva germana) :) és broma :)
ADÉU, petons a tots :)

30 05 2009
Rovira (10:50:20) :

Hola, que hi ha algú ? que encara correu per Madrit ??? estem veient que no pareu, hem vist el zoo i l’avió i les bufandes del Barça, els monuments i moltes fotos…………….fins demà i l’Eudald diu que està molt content pq demà ja torneu, és que enyora una mica al Marc pq dormen a la mateixa habitació !!!

Petons i fins a la tornada a 302 Km/h i que torneu molt contents. Anna, de nou, gràcies

Família Rovira

30 05 2009
qk (11:02:31) :

Quina setmana tan llarga!!!segur que no l’oblidareu mai. Anna, els nens sempre et recordaran per aquest viatge… i nosaltres. Personalment t’estic molt agraïda. Ahhh i gràcies també a la Roser que els va acompanyar en un tram.

bon viatge de tornada!!!
fins demà!!!!!!!!!!

30 05 2009
Montse Fumaña (18:11:16) :

Huola, que boniques les fotos, és fantastic el que us està passant nens/es…. aprofiteu… un peto molt gran

30 05 2009
familia Compta Brunet (20:30:54) :

Hola a tothom hola Moisés m’agrada molt els fotos ma a ferte riure molt.
Fins demá un petonas de part de Estel, Eloi, Adriá.
Quina hora es la arriba a prats
Un petonas molt fort els pares.

30 05 2009
familia Compta Brunet (20:33:39) :

Estel et troba a faltar molt, moisés t’estimo molt

31 05 2009
Anna (19:50:07) :

Bona nit a tots!
Ja tornem a ser a casa, ha passat volant. Fins ara no havia tingut temps de llegir detingudament els missatges. Moltes gràcies a vosaltres, l’experiència ha estat impressionant, inoblidable, per tota la vida… S’han portat meravellosament, és un acomiadament fantàstic de dos anys molt enriquidors per ambdues parts.
Un petó a tots,
Anna V

31 05 2009
susi (20:20:09) :

ha sigut una experiència molt guay i ens ho hem passat pipa!!!
anna, gràcies per acompanyar-nos en aquest viatge!!!!
fins demà!!
susi

1 06 2009
abril (09:53:03) :

Ja hem arribat a casa!
Ens ho vam passar pipa! :)
Esperem que l’any que ve altres alumnes hi puguin tornar a anar.

1 06 2009
aleideta (11:11:19) :

hola! Estic molt guapa a les fotos jajaa
Madrid va ser una passada no hi a res millor que una setmana a Madrid

1 06 2009
aleideta (11:16:02) :

Anna ets la millor mestre del món mai t’oblidarem, gràcies a tu hem pogut fer aquest bonic viatge no me’n vull anar de primaria, t’estimem mol!!:P ets la millor:)
Gracies per tot i gràcies per fer-me pasar de curs mexi !!!!
Aquest viatge inoblidable nens i nenes de les colònies us estimo molt!!!
Guerra de globus
Aleida

7 06 2009
laia (16:33:09) :

a Madrid ens ho vem passar pipa, menys alugn cop que anyoravem els pares i els avis,
anar a Madrid és una experiencia que no oblidare mai, vem apendre molt vem visitar molts llocs.
I DONC LES GRACIES A LES MESTRES QUE VAN ACONSEGUIR LA BECA PER ANAR A MADIRD

gracies mestres per aconseguirnos la beca

LAIA ARUFE MERCADAL

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>