Monthly Archives: May 2008

TALLER DE TEATRE DE LES MARES DE L’AMPA

El passat dimarts 27 els nens i les nenes de parvulari i de cicle inicial van assistir a la representació d’una obra de teatre que havien preparat un grup de mares de l’AMPA.

Aquestes mares han fet un taller de teatre durant aquest curs i van preparar la representació del conte “La Caputxeta Vermella”, els decorats, l’atrezzo… i van fer passar a tots els alumnes una molt bona estona.

Aquí teniu  fotografies de diferents moments de l’obra i de tots els nens i les nenes que la van poder gaudir…

COLÒNIES DE P5 A CASTELLNOU DEL BAGES

Els passats dies 22 i 23 de maig, P-5 vam anar de colònies a Castellnou de Bages, on la temàtica principal va ser “Terra a la vista”, tema relacionat amb el món dels pirates.

Les activitats que ens vam ajudar a endinsar-nos en aquest fantàstic món van ser les següents:

En arribar, i després d’esmorzar, ens vam instal·lar en aquest nou espai, per després dividir tot l’alumnat en tres grups: “Els catorze pirates”, “Les caravel·les de Foc” i “Les Plomes”, junts eren la tripulació que ajudaria al Capità Xaloc a descobrir la pista del fantàstic tresor que estava buscant…Poc a poc descobríem l’ambientació.
A continuació, vam dinar i després van realitzar jocs que ens vam ajudar a descobrir l’entorn. A la tarda, vam gaudir amb el taller del “Cofres”, on cada infant decorava el seu cofre de tresors com més li agradava.

Tot seguit, i una vegada vam sopar, es va portar a terme un “Joc de nit exterior”, el qual tenia com a fil conductor “Els Estels”. Esgotats però molt contents pel fantàstic dia que havíem viscut, vam decidir anar a dormir, era el moment d’escoltar el conte de bona nit…

L’endemà, i després d’esmorzar, vam gaudir d’un taller de disfresses i maquillatge, el qual ens va permetre conèixer i viure els personatges del conte mogut, narració que ens va permetre descobrir on estava amagat el “Cofre de Tresors que tan buscava el Capità Xaloc”…

Aquests màgics dies finalitzaven dinant tots junts i acomiadant-nos d’aquesta ambientació. Feliços tornàvem a l’escola.

SORTIDA A LA COMISSARIA DELS MOSSOS D’ESQUADRA

El passat dia 8 de maig els nens i nenes de primer de C.I vam anar a visitar la comissaria dels Mossos d’Esquadra de Viladecans.

Abans d’anar nosaltres havíem fet les nostres hipòtesis sobre:

  • què eren les comissaries
  • què podíem trobar a dins.

Seguidament presentem el buidatge de les nostres primeres impressions:

  • Lloc a on estudien, on vigilen, on treballen i a on es troben els policies per a parlar.
  • A la comissaria hi ha una presó, molts policies, i televisions i càmeres per a vigilar i ordinadors… A més podem trobar despatxos i un cap de policia.

A la comissaria ens va atendre la Unitat de Proximitat, dues Mosses, la Carme i la Mònica, ens van ensenyar totes les dependències i van respondre totes aquelles preguntes i dubtes que els hi vam plantejar. Ens ho vam passar genial però, sens dubte, el millor de tot, va ser pujar en el cotxe patrulla i sentir la sirena!!!

COLÒNIES DE 4t A L’ESPLUGA DEL FRANCOLÍ

Del dia 14 al dia 16 de maig els de 4t hem fet les colònies.
hem anat a una casa que es diu “la Capella” a l’Espluga del Francolí. l’entorn era preciós!!
No vam poder gaudir molt de les activitats perquè ens va ploure. El conseller de Medi Ambient ens hauria de donar una subvenció especial a l’escola, perquè cada vegada que planegem una sortida el temps no ens acompanya.

SORTIDA AL CIM DE LES ÀLIGUES (3r)

El dia 20 de maig els nens i les nenes de 3r hem fet aquesta sortida a Sant Feliu de Codines i ens ho hem passat molt bé.

Després d’esmorzar allà enmig de la natura, ens van ensenyar i explicar moltes coses de les aus rapinyaires.

Hi havia moltes per veure i conèixer: l’òliba, el mussol, el duc, el falcó, el voltor, l’àliga, ……

Al final alguns d’ells ens han fet una demostració de vol i caça en llibertat i sobre els nostres caps. Tan a prop que els hem pogut fer fotos.

Val la pena anar-hi!!!!