L’escola

El col·legi públic Germans Amat Targa és un centre de dues línies d’Educació Infantil i Primària.

El nom de l’escola prové dels germans Amat Targa, veïns de Viladecans, que l’any 1979 van donar els terrenys a l’Ajuntament per construir el Centre. Un d’ells va ser l’arquitecte municipal fins a la seva jubilació.
La necessitat de crear aquest centre va estar justificada pel gran nombre d’aules habilitades que l’Ajuntament va haver de llogar per tal d’escolaritzar l’allau de nens i nenes que durant la dècada dels 80 van arribar amb les seves famílies de tot arreu, tant de la resta de l’estat com d’altres països d’Europa.

El principal objectiu que ens proposem és que els nostres alumnes rebin una educació integral per poder adaptar-se a la societat i ser-ne membres actius.
Treballem conjuntament amb els pares per tal de formar uns nens i nenes responsables, solidaris i tolerants amb la diversitat de cultures i ideologies de la nostra societat.
Per fomentar la relació i obrir la nostra escola a l’entorn realitzem activitats on els nens i nenes es puguin sentir més en contacte amb allò que estan treballant: sortides culturals, lúdiques i colònies. Així mateix celebrem i gaudim de diferents festes tradicionals.
Per afavorir els aprenentatges i atendre millor els diferents ritmes evolutius, distribuïm les classes segons les necessitats: grups petits, racons, grups flexibles, tallers, …

La nostra escola té un primer edifici que desprès es va ampliar i que es comuniquen per un bonic “pont de vidre”.

escola_1 escola_2 escola_3

Disposa de dues aules per nivell, des de P3 fins a 6è, un pati i una sala de psicomotricitat per Educació Infantil

escola_4 escola_5 escola_6

També disposa de gimnàs, dues pistes poliesportives, biblioteca i aula de música